Η Θάλεια περπατάει νευρικά πάνω κάτω στο μπάνιο. Δύο λεπτά ακόμα, σκέφτεται και κοιτάζει το χρονόμετρο στο κινητό της. Μόλις ο χρόνος τερματίζει τρέχει κατευθείαν πάνω από τα τρία τεστ εγκυμοσύνης που έχει κάνει. Αρνητικά!
Μόνο τότε παίρνει μια βαθιά ανάσα και όλο το βάρος φεύγει από το στήθος της. Αρπάζει τα τεστ στα χέρια της και πηγαίνει στο σαλόνι.
Ο Ορέστης μόλις την βλέπει μένει ακίνητος στην θέση του και προσπαθεί να ψυχολογίσει την έκφραση της.
- Αρνητικά και τα τρία. Του λέει και αφήνει τα τεστ στο τραπέζι. Εκείνος γέρνει το κεφάλι του πίσω και ξεφυσάει ανακουφισμένος.
Η Θάλεια τον προσπερνάει αδιάφορη και πηγαίνει στην κουζίνα. Βάζει δύο κούπες καφέ και κάθεται στο τραπέζι. Ο Ορέστης πετάει τα τεστ στα σκουπίδια και κάθεται μαζί της.
- Ξέρεις πως ο μόνος λόγος που χάρηκα είναι επειδή στην παρούσα φάση δεν μπορούμε να κάνουμε παιδί. Της λέει και εκείνη κουνάει το κεφάλι της θετικά χωρίς να τον κοιτάζει.
- Τότε γιατί είσαι έτσι; Την ρωτάει και πιάνει το χέρι της. Η Θάλεια δεν απαντάει αμέσως.
- Πιστεύεις πως θα είμαστε ποτέ σε θέση να κάνουμε οικογένεια; Τον ρωτάει κι εκείνος σηκώνει τους ώμους του.
- Γιατί όχι; Εννοώ, δεν το έχω σκεφτεί ποτέ. Είμαστε μαζί, περνάμε καλά...
- Αλλά δεν θέλεις κάτι παραπάνω. Τον διακόπτει με ένα ειρωνικό χαμόγελο.
- Φυσικά και θέλω Θάλεια. Όταν μου ζήτησες να ξεκινήσουμε προσπάθειες για παιδί δεν είχα κανέναν ενδοιασμό.
- Έχεις δίκιο, με συγχωρείς. Δεν ξέρω τι με έχει πιάσει. Εκείνος γέρνει προς το μέρος της και φιλάει την μύτη της.
- Νομίζω πως έχεις επηρεαστεί από τους δίπλα, λέει και γελάει. Η Θάλεια σηκώνεται αμέσως από την καρέκλα της και αφήνει την κούπα στον νεροχύτη.
- Ούτε καν. Ο Ορέστης συνεχίζει τον καφέ του.
- Είναι ωραίο ζευγάρι όμως. Και ανυπομονούν πολύ για τον γάμο τους. Η Κάτια μου είπε πως ήθελαν να τον κάνουν νωρίτερα αλλά με τις προετοιμασίες δεν προλαβαίνουν. Η Θάλεια ξεσπά τα νεύρα της πλένοντας την κούπα με μανία. Ο Ορέστης γέρνει πίσω την καρέκλα για να μπορεί να την κοιτάξει.
- Σήμερα το πρωί τους άκουγα από την κρεβατοκάμαρα, λέει χαμηλόφωνα και γελάει. Η Θάλεια σφίγγει τα δόντια της.
- Νομίζω πως πέρα από εμένα και όλη η γειτονιά. Η τύπισσα δεν σταματούσε. Η Θάλεια αφήνει την κούπα με θόρυβο και τινάζει τα νερά από τα χέρια της.
- Έλεος ρε Ορέστη. Εκείνος συνεχίζει να γελάει.
- Έλα βρε μωρό μου, ζευγάρι είναι. Τι πιο φυσιολογικό; Την ρωτάει.
- Τότε γιατί το συζητάμε; Του λέει και κλείνει την πόρτα της κρεβατοκάμαρας με δύναμη.
YOU ARE READING
Μη μ' αφήσεις ( Υπό Διόρθωση)
Teen Fiction- Πρέπει να πας στο νοσοκομείο. Μπορεί να χρειαστεί ράμματα. Της λέει και το καλύπτει ξανά με την πετσέτα. Η Θάλεια ακούει την φωνή του κι ο πόνος της μεγαλώνει. Απλώνει το χέρι της και χαϊδεύει απαλά το μάγουλο του. Στην αφή τους ο Άγγελος κλείνει...