Τα καταγάλανα μάτια του την κοιτάζουν ανέκφραστα. Οι πυκνές μαύρες μπούκλες του πέφτουν ατημέλητα στο μέτωπό του και το σώμα του είναι πιο γυμνασμένο απ' όσο το θυμόταν.
- Τι δουλειά έχεις εσύ εδώ; Τον ρωτά με τα μάτια της να βουρκώνουν και τα νύχια της να μπήζουν το δέρμα στις παλάμες της.
- Τι δουλειά έχω στο σπίτι μου; Λέει με μια δόση ειρωνείας και χαμογελάει λοξά.
- Εσύ το αγόρασες; Η φωνή της τρέμει.
- Όπως βλέπεις. Εκτός κι αν πιστεύεις πως μου αρέσει να μπαίνω σε ξένες ιδιοκτησίες για να χαζεύω την ανατολή. Η Θάλεια κουνά το κεφάλι της αδυνατώντας να πιστέψει την ανατροπή της ευτυχίας της.
- Δεν είναι αστείο Άγγελε. Λέει απότομα και τα χαρακτηριστικά της σκληραίνουν.
- Δεν το είπα για αστείο. Της απαντά και τα χείλη της γίνονται μια ίσια γραμμή. Περπατά απειλητικά προς το μέρος του και περνά ανάμεσα από το κενό που κάνουν οι θάμνοι. Η μπλούζα της σκαλώνει σε ένα κλαδί και την τραβά δυνατά με αποτέλεσμα να σκίσει τη ραφή. Ο Άγγελος την παρακολουθεί ακίνητος από την θέση του.
- Γιατί γύρισες; Και γιατί αγόρασες ένα σπίτι ακριβώς δίπλα από το δικό μου; Τα δάκρυα στέκονται στην άκρη των ματιών της κι εκείνος χαμηλώνει ένοχα το κεφάλι του.
- Δεν ήξερα πως μένεις εδώ. Σχεδόν ψιθυρίζει.
- Ψέματα. Λες ψέματα. Τον χτυπάει με δύναμη στο στήθος.
- Οι γονείς σου μένουν στο χωριό, τα αδέρφια σου, οι φίλοι σου. Όλοι ξέρουν πως μένω εδώ. Και θες να μου πεις πως δεν σε ενημέρωσε κανείς προτού το αγοράσεις; Φωνάζει αδιαφορώντας για την Κάτια που κοιμάται μέσα.
- Ηρέμησε. Την τραβά πίσω από τα δέντρα ενώ ρίχνει μια βιαστική ματιά στο εσωτερικό του σπιτιού.
- Δεν έχει να κάνει με εσένα. Μην πλάθεις σενάρια στο μυαλό σου. Μου άρεσε το σπίτι και δεν δίνω δεκάρα που δίπλα μένεις εσύ και ο φλώρος ο γκόμενός σου. Λέει μέσα από τα σφιγμένα του δόντια και κουνά νευρικά τα χέρια του.
- Μαλακίες. Γύρισες για να με πληγώσεις. Για να μου αποδείξεις πως μπορείς να ζήσεις και χωρίς εμένα. Πως έχεις βρει μια καλύτερη από εμένα. Τα δάκρυα κυλάν αβίαστα στα μάγουλά της.
- Σταμάτα. Της ζητάει άψυχα.
- Γι' αυτό δεν γύρισες Άγγελε; Για να μου δείξεις πως ό,τι είχαμε δεν ήταν τίποτα περισσότερο από έναν εφηβικό έρωτα.
ESTÁS LEYENDO
Μη μ' αφήσεις ( Υπό Διόρθωση)
Novela Juvenil- Πρέπει να πας στο νοσοκομείο. Μπορεί να χρειαστεί ράμματα. Της λέει και το καλύπτει ξανά με την πετσέτα. Η Θάλεια ακούει την φωνή του κι ο πόνος της μεγαλώνει. Απλώνει το χέρι της και χαϊδεύει απαλά το μάγουλο του. Στην αφή τους ο Άγγελος κλείνει...