Κεφάλαιο 16

111 10 0
                                    

Ο Άγγελος την κρατάει σφιχτά στην αγκαλιά του. Η Θάλεια έχει ακουμπήσει το κεφάλι της στο στήθος του και χαϊδεύει την γραμμωμένη κοιλιά του.
Δεν τους ενδιαφέρει που κάθονται ημίγυμνοι στην αυλή. Ούτε που σε λίγο ξημερώνει και μπορεί κάποιος να τους δει.
- Όταν ξύπνησα από το κόμμα, ξεκινάει χαμηλόφωνα η Θάλεια
- Ήσουν ο πρώτος άνθρωπος που ήθελα να δω. Το χέρι του Άγγελου την σφίγγει πάνω του.
- Στην αρχή μου έλεγαν πως αναρρώνεις, μετά πως οι επισκέψεις δεν μου κάνουν καλό. Μέχρι που ο μπαμπάς μου αγανάκτησε με το πείσμα μου και μου είπε πως δεν ήθελες να έρθεις. Ο Άγγελος παίρνει μια βαθιά ανάσα.
- Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν πως σκοτώθηκες και δεν ήθελαν να μου το πουν. Γελάει με πίκρα.
- Είχα πειστεί γι αυτό Άγγελε. Νόμιζα πως ο Θεός με τιμωρούσε επειδή το έσκασα από το σπίτι.
- Είναι πολύ μακρινό όλο αυτό Θάλεια. Πρέπει να το ξεπεράσουμε επιτέλους. Της λέει ο Άγγελος και χαϊδεύει μια τούφα από τα μαλλιά της. Εκείνη κουνάει το κεφάλι της αρνητικά.
- Αν δεν είχαμε τρακάρει τώρα θα ήμασταν ευτυχισμένοι. Θα είχαμε φύγει από το κωλοχώρι, ίσως να είχαμε παντρευτεί, να είχαμε παιδιά. Λέει και βαριανασαίνει.
- Δεν οφείλει να το σκέφτεσαι αυτό μωρό μου. Κοίτα μας, ακόμα κι αν όλοι μας ήθελαν χωριά εμείς είμαστε πάλι μαζί.
- Σου αρκεί αυτό; Να κάνεις σεξ μαζί μου και να ξαπλώνεις το βράδυ με την Κάτια; Ο Άγγελος την ξεκολλάει από πάνω του και κάθεται απέναντι της.
- Δεν μου αρκεί Θάλεια. Όμως αν αυτό είναι το μόνο που μπορείς να μου δώσεις θα το δεχτώ. Θα δεχτώ και το παραμικρό που φυλάς για εμένα.Εκείνη του χαμογελάει.
- Όταν κάνω σεξ με τον Ορέστη νιώθω βρώμικη. Σαν να βιάζει το σώμα μου. Συχαίνομαι να με ακουμπάει και ντρέπομαι που νιώθω έτσι για εκείνον. Ο Άγγελος χαϊδεύει το μάγουλο της,
- Τότε τι κάνεις ακόμα μαζί του; Πάμε να φύγουμε Θάλεια. Πάμε να συνεχίσουμε αυτό που ξεκινήσαμε πριν από επτά χρόνια. Τα μάτια της γυαλίζουν και το πρόσωπό της φωτίζεται.
- Το θέλεις ακομα; Τον ρωτάει και πιάνει τα χέρια του.
- Μόνο αυτό θέλω μωρό μου. Μια ζωή δίπλα σου. Πάμε να φύγουμε από αυτό τον τόπο, από αυτούς τους ανθρώπους. Εκείνη πέφτει στην αγκαλιά του και τον φιλάει.
- Πότε; Πες μου πότε. Μαζεύω μια τσάντα και φεύγουμε, του λέει και εκείνος γελάει
- Κι ο Ορέστης; Την ρωτάει μα εκείνη κουνάει το κεφάλι της.
- Θα του αφήσω ένα σημείωμα. Δεν θα μπορέσω ποτέ να τον κοιτάξω στα ματιά και να του πω την αλήθεια. Τότε ο Άγγελος την Σηκώνει στην αγκαλιά του και την περιστρέφει γύρω γύρω. Γελάνε μαζί τόσο δυνατά που πονάνε οι κοιλιές τους.
- Δηλαδή φεύγουμε; Μαζί; Την ρωτάει και κρατάει το πρόσωπό της στα χέρια του.
- Ναι μωρό μου. Ναι, τέρμα η κρυφή ζωή. Από εδώ και πέρα είμαι μαζί σου και θέλω να το μάθει όλος ο κόσμος, φωνάζει και ο Άγγελος την φιλάει στα χείλη.
Πίσω από την πλάτη τους κάποιος χτυπάει αργά παλαμάκια. Ο Άγγελος και η Θάλεια γυρίζουν προς εκεί από όπου έρχεται ο ήχος και βλέπουν την Κάτια. Το βλέμμα της είναι γεμάτο υπεροψία. Από τα μάτια της δεν τρέχει ούτε ένα δάκρυ, στο πρόσωπό της δεν υπάρχει ίχνος λύπης. Δεν δείχνει καν ξαφνιασμένη.
- Κάτια, λέει ο Άγγελος και κάνει να την πλησιάσει χωρίς να αφήσει το χέρι της Θάλειας. Εκείνη του κάνει ένα νεύμα να σταματήσει.
- Λοιπόν Κοίτα να δεις που απόψε θα γίνω το μαγικό σου τζίνι. Λέει η Κάτια και κοιτάζει την Θάλεια. Περπατάει αργά προς το μέρος της και κάθεται με σταυρωμένα χέρια μπροστά της.
- Είπες πως θέλεις να σας δούμε γιατί δεν θα μπορέσετε ποτέ να μας το πείτε. Λέει η Κάτια και η Θάλεια χαμηλώνει το βλέμμα.
- Κάτια δώσε μου πέντε λεπτά και θα στα εξηγήσω όλα. Επεμβαίνει ο Άγγελος. Η Κάτια γελάει.
- Δεν χρειάζεται μωρό μου. Μια εικόνα ίσον με χίλιες λέξεις. Του λέει και βγάζει το κινητό από την τσέπη της. Γυρίζει την οθόνη προς το μέρος του και η Θάλεια γουρλώνει τα μάτια της.
Τους βιντεοσκοπούσε όλο το βράδυ που έκαναν έρωτα.
- Άλλωστε εγώ τα ήξερα όλα εξ αρχής. Φρόντισε να με ενημερώσει η μαμά σου για το παρελθόν σας. Ο Άγγελος σφίγγει τα χείλη του.
- Ομολογώ πως είχα πλάκα να παριστάνω την αθώα. Ειδικά όταν μιλούσα για τον γάμο μας και εσύ έβγαζες αφρούς. Κοιτάζει πάλι την Θάλεια και βαζει το κινητό στην τσέπη της.
- Το βράδυ που τον έκρυβες στο σπίτι σου ενώ εγώ τάχα έκλαιγα στο μπαλκόνι...ήταν ξεκαρδιστικό. Η Θάλεια τρίβει το μέτωπό της και νιώθει να ζαλίζεται.
- Γιατί δεν μου είπες τίποτα; Γιατί έμεινες μαζί μου αφού ηξερες πως θέλω την Θάλεια; Ρωτάει ο Άγγελος έχοντας τα χαμένα. Η Κάτια κάνει ένα βήμα προς το μέρος του και πιάνει το πιγούνι του.
- Το πιο σημαντικό πράγμα σε αυτή την ζωή είναι το σεξ γλυκέ μου. Και για να λέμε του στραβού το δίκιο, εσύ είσαι υπέροχος σε αυτό. Γελάει και εκείνοι οι δύο την κοιτάζουν μαρμαρωμένοι.
- Όταν μαλώνατε ερχόταν σπίτι και...
- Σταμάτα. Ζητάει η Θάλεια κλείνοντας τα μάτια της αηδιασμένη.
-Το κάναμε μέχρι να του κοπεί η ανάσα. Την βασανίζει η Κάτια ενώ δείχνει να το ευχαριστιέται.
-Σταμάτα! Φωνάζει η Θάλεια και κλαίει. Ο Άγγελος την τραβάει πάνω του και φιλάει το μέτωπό της.
- Πήγαινε να μαζέψεις τα πράγματα σου. Ψιθυρίζει στο αφτί της μα η Κάτια κουνάει το δάχτυλο της.
- Όχι ακόμα. Λέει και χαμογελάει λοξά.
- Όπου να ναι έρχεται ο Ορέστης. Θέλω πολύ να δω τι δικαιολογία θα βρεις να πεις. Ο Άγγελος γουρλώνει τα μάτια του και την αρπάζει από το μπράτσο.
- Τι του είπες; Την ρωτάει με σφιγμένα δόντια. Εκείνη σηκώνει τους ώμους.
- Τίποτα που να χρειάζεται λόγια. Η Θάλεια κλείνει το στόμα με την παλάμη της.
- Του έστειλες το βίντεο; Ρωτάει η Θάλεια και τότε το αμάξι του Ορέστη μπαίνει με φόρα στην αυλή.

Μη μ' αφήσεις ( Υπό Διόρθωση)Onde histórias criam vida. Descubra agora