Herkese merhaba!
Bazen bölümü atıp uzun süre bölüm atmak istemiyorum oyların düşüklüğünden dolayı ama sonra tatlış yorumlar görüyorum hevesim hemen geliyorr. Oy veren ve yorum yapan herkese teşekkürler. Bu bölüme sınır koymak istiyorum.
TUNA VAKUR için medyadaki kişiyi düşündüm sizin önerileriniz varsa değiştirebiliriz.
Sınır: 15 vote 3 yorum
İyi okumalar♡
_____________
| aşk bir tür uyuşturucudur.|
Muayene olacağım kadın doğum uzmanının odasına girdiğimizde, Tuna onunla el sıkışarak selamlaştı. Arabadan inmeden hemen önce söylediğine göre bu kadın arkadaşının eşiymiş.
"İşiniz düşmese yüzünüzü hiç göremeyeceğiz beyefendi."
Dedi kadın alaylı bir şekilde. İsmini masada yazılı olan karttan okumaya çalıştım, Serpil Akçe yazıyordu. Olgun ve güzel bir kadındı. Ben etrafı güzelce analiz ederken kadının bakışları bana döndü. Kaşları hayretle havaya kalktı. Beni baştan aşağı süzdü. Ardından yüzüne sıcak bir gülümseme oturttuğunda, ne zaman tuttuğumu bilmediğim nefesi yavaşça verdim."Merhaba Esin, Ben Serpil. "
Elini uzattığında gülümseyerek elini sıktım."Memnun oldum."
"Bende."
"Buyur, geç otur Esincim."
Tuna çoktan oturmuş bana bakıyordu. Bende geçip karşısına oturdum. Onunla pek göz göze gelmek istemiyordum. Arabada yaşadıklarımız aklıma gelince yanaklarıma kan istila ediyordu.
O ise bunu farkındaymışçasına konuşmasa bile sürekli gözlerini üzerimde gezdiriyordu."İçecek birşeyler alır mıydınız?"
"Gerek yok." Dedi Tuna sesi sabırsız çıkıyordu.
"Sen direkt benim veliahtları göster diyorsun sanırım ha?"
Kadının dediğine istemsizce gülmüştüm. Güldüğümü duyan Tuna direkt gözlerini dudaklarıma indirmişti. Onun artık ayırt edebildiğim 'arzulu' bakışlarını gördüğümde gülümsemem yavaşça solmuştu. Zihnimde bana söylediği söz yankılandı."Gülüşün, bana herşeyi yaptırabilir."
Aklım farklı yerlere kaymaya başladığında gözlerimi Serpil hanıma çevirdim. Tuna da bir süre daha bana bakıp ona çevirdi bakışlarını.
"Buraya bunun için geldik Serpil."
Dedi kabaca. Bu adam hep bu kadar kaba mıydı? Düşündüm. Özgürü tehdit ettiği güne döndüğümde bu soruya olan cevabım evetti. Fakat hamile olduğumu öğrendiği andan itibaren davranışları değişmişti. Yani cevap 'hayırımsı' denilebilir. Tabi öyle bir kelime varsa.Serpil "Doğru ama biraz izin ver be, hazmedeyim şu senin baba olma haberini." Dediğinde. Valla serpilcim daha biz hazmedemedik. Dedi iç sesim yanıt olarak.
Bana çevirdi bakışlarını "Açıkcası ben bu adam evde kalır, baba olmadan Andropoza girer diye düşünüyordum Esincim." Serpilin esprisi her ne kadar komiğime gitsede kendimi gülmemek için tutmaya çalıştım.
"Goygoyların bittiyse, artık işini mi yapsan uzman doktor?" Dedi aksi bir ses tonuyla. Serpilse gülümsemesini bozmadan "Aman peki, geç bakalım Esin. Sedyeye uzanıp karnını aç."
Dediğini yapıp yerimden kalktım. Eteğimi biraz aşağı indirip üstümdeki tişörtü sıyırdım. Sedyeye uzandığımda Tuna tam karşıma geçmişti. Kollarını geniş göğsünde bağlayıp açığa çıkan beyaz bacaklarımda gözlerini ağırca gezdirdi. Çıkık adem elması dalgalandı. Aklımdan geçen şey orada dilimi gezdirmekti. Kasıklarımı hemen saran o sızıyla bakışlarımı orada çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülüşlerinde Saklı Bir Peri (+18)
Ficção GeralHayatınız klişelerle değişir sıradaşılılıklarla pekişir.. Barda içkisine ilaç atılan Esin kendini, daha önce hiç görmediğini düşündüğü adamın kollarında bulur. Sabahında o odadan kaçarcasına çıkarken 'yabancı' adamı bir daha asla görmeyeceğini düşün...