Selams
Okumalar baya artmış ama oylar çok az lütfen artık oy verin
Sınır: 60 oy 7 yorum
_____________
| aşk bir tür uyuşturucudur. |
Anlına koyduğum öpücükle büyüleyici gözleri parlamıştı. Dudakları yana kıvrılırken "Anlamını biliyorsun." Dedi.
Ona sıcak gülümsememi sundum onaylarcasına. Alından öpmek, bana aitsin demekti. Birine ruhen ve bedenen ait olmayı yeni keşfetmiştim. Bu yoğun hissiyatı başka hiçbir şey veremezdi.O "Tekrar yap." Dediğinde sözünü dinleyerek tekrardan dudaklarımı anlına bastırdım. Bunun hoşuna gitmesi benide oldukça mutlu etmişti. Onu ilk defa böyle görüyordum. Tuna geri çekildiğinde dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Yoğun bir öpüşmeyi başlatırken ona ayak uydurmaya çalıştım. Alt dudağımı olabildiğince yavaş bir şekilde emdi. Elleri sırtımda gezinirken erkekliğini bana bastırdı. Hissettiğim sert dokuyla inledim. Aklıma ailesiyle akşam tanışacağım geldiğinde ise kendimi geri çekmeye çalıştım. Hazırlanmam için zamanım gittikçe azalıyordu. Geri çekilmeme güçlükle izin verdi. Nefes nefese kalmış bir biçimde ona baktım. "Eve gitmem gerek." Dedim. Bir süre beni inceledikten sonra gülümsedi. "Peki küçüğüm." Geri çekilip üstünü düzeltirken bende tezgahtan inip kendi üstümü düzelttim.
°
Tuna sakin olmamı tembihleyip beni eve bıraktıktan sonra direkt Nazı çağırarak akşam olacak olan yemeği ona anlattım. Onun tepkisi oldukça düz olsa da ben panikle evin içinde koşturuyordum.
"Bella Cullenlarla tanışacağı zaman bu kadar gerilmemişti bebetom, üstelik onun kaynanası gerçekten bir kan emiciydi."
Onun sözlerine göz devirdim, benim düzgün bir ailem yoktu ve daha öncede öyle bir ortamda bulunmamaştım. Doğal olarak ne yapacağımı, ne diyeceğimi, nasıl davranacağımı bilmiyordum. Onların beni toy görmesini istemiyordum.
"Ya konuşup duracağına kalk bana kıyafet seç!"
"Aşkım az sakin ol, içerde yavrucakları sıkıştıracaksın."
Oflayarak aynaya baktım. Ne giymeliydim?
"Hem seni beğenmeseler ne olacak? Siz yapacağınızı yapmışsınız."
Bu sefer kendimi tutamayıp güldüm.
"Doğru diyorsun." O sırada gözüme kestirdiğim siyah yakalı elbiseyi çıkarttıp ona gösterdim.
"Nasıl?"
"Güzel kanka, eline de birkaç dosya al giderken tam olur."
"Abartma normal elbise."
"Nesi normal? Çok ciddi."
Sıkıntıyla nefesimi verirken bu sefer mor çiçekli bir elbiseyi çıkarttıp ona gösterdim.
"Çok cici, tamam yaşın küçük de o kadar değil."
"Başka elbisem yok Naz, mecbur bunları beğeneceksin."
"Ay benden getiririm bekle sen."
Naz kendi evine doğru giderken bende mutfağa ilerledim. Yarım saat önce yemiş olmama rağmen acıkmıştım. Üç candık biz, normaldir. Dolabı açtığımda karşıma çok fazla seçenek çıkmamıştı. Eve alışveriş yapmam gerekiyordu ama param yoktu. Biran önce cafede çalışıp günlüğümü almam gerekiyordu. Birkaç gündür işi asıyordum, neyseki Evren abi bunu sorun etmemişti. Bulduğum kahvaltılıklarla karnımı doyururken içeri yeni uyanmış kardeşim girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülüşlerinde Saklı Bir Peri (+18)
General FictionHayatınız klişelerle değişir sıradaşılılıklarla pekişir.. Barda içkisine ilaç atılan Esin kendini, daha önce hiç görmediğini düşündüğü adamın kollarında bulur. Sabahında o odadan kaçarcasına çıkarken 'yabancı' adamı bir daha asla görmeyeceğini düşün...