öncelikle yeni bölüm istemenizi yerim yerimm oyş
Oylar gittikçe arttmışken gelimde yazimde çıkım dedim.
Öyle işte bana vakura bir bey arıyorumda sizce kim olsun. Önceden bulduğumu beğenilmedi snsırım.Sınır: 100 oy 15 yorum. (Yaparsınız bebetolarım)
___________________________________________
| aşk bir tür uyuşturucudur. |
Çokça kez Bismillahirrahmanirrahim diyerekten az önce mecazen çaldığımız kapının önünde dikiliyordum. Gerginlikten altıma işeyecek konuma gelmiştim ve kapı hala açılmamıştı.
Sakin ol Esin, onlar Cullenlar değil.
Nazın aklıma soktuğu 'Twilight' karakterleri gözümde canlanırken k endimi sakinleştirmeye çalışıyordum. Altın varaklı kapı yavaşça açılırken derin bir nefes aldım. Omzumda sıcak bir el hissettim. "Biraz daha gerilecek olursan seni kucakladığım gibi buradan götürüm." Tuna kulağıma yaklaşıp fısıldadığı cümleye pek odaklanamamıştım çünkü ağır çekimde açılan kapının ardını seyrediyordum. Sonunda karşımıza evdeki çalışanlardan olduğunı belirten kıyafet giymiş olan hanımefendi çıkınca 'ay ablam sen miydin' dercesine nefes verdim.
"Hoşgeldiniz, buyrun lütfen."
Hanımefendiye gülümseyip içeri girdim. Tunada peşimden girip beni tuttu.
"Bana bak."
Hanımefendi gülümsememe karşılık verip bizden uzaklaşırken Tunaya döndüm.
"Sakinsin değil mi küçük?"
Kafa sallayıp gülümsedim. Bana pekte inanmadığını belirten bir bakış atıp elini belime yerleştirdi. Kocaman salonlarına doğru ilerlemeye başladık. hadi bakalım.
Salona girdiğimiz anda ifademi sabit tutup öncelikle sarışın hanımefendiye baktım. Beni fark edince yüzünde kocaman bir gülümse belirdi ardından bana yaklaşarak kollarını iki yana açtı.
"Hoş geldin çiçeğim." Bana içtenlikle sarıldığında hissettiğim şaşkınlıkla gözlerim dolmuştu. Küçüklüğümden kalan birşeydi sanırım, bana iyi davranılınca ağlayasım geliyordu. Zaten incinmiş bir kızım.."Hoş buldum." Diye mırıldandım kısık bir sesle. Sarışın hanımefendi geri çekilip beni baştan aşağı süzdü. Elini karnıma yerleştirip "Oy! sen burada torunlarımı mı taşıyorsun! Kuzum.." dedi. Aslında tuttuğu yerde öğlen yediğim ekmek arası döner vardı ama yinede onu bozmadan gülümsedim.
"Açelya, boğma kızı."
Sert ağır bir erkek sesi duyduğumda bu sesin babasından geldiğini anlamıştım ama dönüp bakmadım. Kayınvalideciğime sırıtmakla meşguldum çünkü. Hızlı adapte olduğumu daha önce söylemiş miydim?
"Ah! pardon kartanem."
Gülümseyerek beni bırakıp Tunaya yöneldi. O sırada yanıma saçları karamel renginde olan bir kız yaklaştı. Sanırım bu kardeşiydi.
"Hoş geldin yenge hanım." Kollarını bana sardığında kıkırdamıştım.
"Hoş buldum, sen Selin olmalısın."
Geri çekilip kafa salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülüşlerinde Saklı Bir Peri (+18)
General FictionHayatınız klişelerle değişir sıradaşılılıklarla pekişir.. Barda içkisine ilaç atılan Esin kendini, daha önce hiç görmediğini düşündüğü adamın kollarında bulur. Sabahında o odadan kaçarcasına çıkarken 'yabancı' adamı bir daha asla görmeyeceğini düşün...