GERÇEĞİN YÜZÜ 19 part|2|

658 61 14
                                    

Bölüm sonu yazdıklarımı mutlaka okuyun!!!!!

Sınır; 200 oy 50 yorum

______________

Genç adam elindeki telefonu öfkeyle duvara fırlattı. Ardından ellerini başının üzerinde birleştirerek çaresizce yere çöktü.
Odadan gelen gürültüyü duyan Sinan içeri hızla girdi. Patronunu aynı zamanda da can dostunu o halde görünce hızla yanına çöktü.

"Ne oldu ağabey?"

"Kıymış, kıymış onlara."
Adamın titrek sesiyle kurduğu cümle Sinan'ın içini yakmıştı. Neden bahsettiğini anlamıştı çünkü.

"Orospu çocuğu!" Sinan öfkeyle yere yumruğunu geçirdi. Genç adam ise transa geçmiş gibiydi onu umursamadan kafasına vurmaya başladı. Hızlı solukları odada yankılanıyordu.

"Ağabey dur!"
Genç adam onu dinlemediğinde Sinan onu var gücüyle tuttu. Gördüğü şey onu şoka uğratmıştı. Adam ağlıyordu. 10 yıldır beraberlerdi ve onu ilk kez ağlarken görüyordu.

"O buna nasıl dayandı? Nerede, ne halde? Hiç birşey bilmiyorum. Allah kahretsin! Daha önce hiç bu kadar çaresiz kalmamıştım ben."

"Ağabeyim, bulacağız yengemi çok az kaldı biliyorsun. O herif kızına zarar vermez hem."

"Ona çok büyük zararlar verdi, beynini yıkadı yalanlarıyla biliyorum." Gözyaşını sildi. "Ben onun bana nefretle bakmasına hazır değilim." Nefes almakta zorluk çekiyordu, bu dışarıdan bakıldığında belli oluyordu.

O sırada kapıda beliren Özgür konuşmanın son kısmını duyabilmişti. "Neler oluyor?" Ardından genç adamın halini görüp endişeyle doldu taştı. "Ablama b-birşey mi oldu? Bir haber mi var?" Sinan ayağa kalkıp Özgür'ün yanına ilerledi.

"Baban olacak piç onu kürtaja zorlamış." Genç kadın ilk kaçırıldığı günden itibaren Tan'ın yaşadığını tüm aile öğrenmişti. Geçmişte yaşanan aralarındaki husumeti ise Tan'ın annesi dışında kimse bilmiyordu. Bu yüzden Özgür'e anlamsız geliyordu herşey.

"O- o herif neden böyle birşey yaptı? Ne zoru vardı yeğenlerimle." Özgür'ün sesi sonlara doğru kısılırken yavaşça koltuğa çöktü. İlk başta ablasının hamile olması -hem de canına kast eden adamdan- onu kahrediyordu ama zaman geçtikçe alışmıştı bu fikre. Sonra durdu düşündü, soru işaretleri çökmüştü hüznünün üstüne. Babasıyla Vakur'un bağı neydi?

"Bilmediğim şeyler var değil mi? Senin benim ve ablamın hayatımıza bir anda dahil olman...tesadüf değildi değil mi?"

Genç çocuğun sorusuyla Sinan sıkıntıyla ofladı.

"Şimdi değil kardeşim."
Sinan, ağabeyinin daha da zorlanmasını istemiyordu. Genç adam onunla aynı fikirde değildi. İçindekileri ona dökmek istiyordu. Yerden kalktı, ruhsuz bir ifadeyle genç çocuğun karşısına oturdu.

"Şimdi anlatacaklarımı sonuna kadar dinle sonra tepki ver çocuk. Tamam mı?"

Özgür kafa salladı.

"Tan'ın ablamla ilişkisi vardı. Aralarındaki yaş farkı ve yasak aşk olmasından dolayı babam ilişkiyi onaylamadı ablamın hamile olduğunu öğrendiğinde Tan'la konuşmaya evinize geldik. Tan vazgeçmeyeceğini söyledi, babamı kışkırttı. Tan'ın belindeki silahı gören babamın sağ kolu Tan'a ateş etti. O yaranın onu öldürmeyeceğini biliyorduk fakat baban ne yaptı etti kendini ölü gösterdi. Onun ölmediğini anlamak için sizi gözlemlemeye başladım. Esin'i ve seni. Esine dokunmayacaktım bile seninle o şerefsizi korkutup ortaya çıkaracaktım. Sizin bir suçunuz olmadığını biliyordum ama Esin benim dikkatimi çekmişti işin sonunun iyi gitmeyeceğini anladığımda onu takip etmeyi bıraktım." Genç adam gözlerini yumdu aklına genç kadını getirirerek yutkundu. Onu çok özlemişti.

Gülüşlerinde Saklı Bir Peri (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin