|aşk bir tür uyuşturucudur.|
Okula gitmek için üzerimi giyinirken dün yaşananları düşünüyordum. O evleneceğimizi söylemişti. Bir aile kuracağımızı, bebeklerimize güzel bir gelecek sunacağımızı ima etmişti. Değişik ve tarifsiz hissediyordum. Bu hisse herhangi bir isim bulamıyordum fakat çok kötü bir his olmadığını söyleyebilirdim.
Aklıma gelen kesik görüntülerle beyaz okul gömleğimi iliklemeyi bıraktım. Dün tekrardan yakınlaşmıştık. Üstelik ben daha fazlasını istemiştim. Düşünceler yanaklarımı kızartırken kendime gelme amacıyla kafamı hızla iki yana salladım.
Beyaz gömleği, siyah okul eteğinin içine teptim. Kot ceketimi üzerime geçirip Naza hazır olduğuma dair mesaj attım. Ben evden çıkarken banyodan sesler geliyordu. Özgür büyük ihtimal duşa girmişti. Ona dün gece Tunayla evleneceğimizi söylemiştim o ise kısa bir baygınlık daha geçirmişti. Haklıydı. Onun neredeyse katili olacak kişi yakında 'eniştesi' olacaktı.
Evden çıktığımda kapının önünde Nazı beklemeye başladım. Ona da herşeyi detaylıca anlatmıştım. O bayılmasa da oldukça şaşırmıştı.
Naz evinden çıkıp koşar adımlarla yanıma geldi."Günaydııın balım." Dedi çoşkuyla.
"Günaydııın." Dedim aynı şekilde.
"Nasılsın?" Diye sordu durağa doğru yürümeye başlarken.
"Bilmem, nasıl görünüyorum?"
"Hmm...tuhaf."
"Tuhaf olmam normal değil mi?"
"Normal, şu son zamanlarda olanlara ben bile ne tepki vereceğimi şaşırmış durumdayım."
"Lise biter bitmez evleneceğim, hatta yakında çocuğum olacak." Derken hayretler içerisinde olduğum sesime yansımıştı.
"Ay gerçekten hayatın kökten değişiyor Esin."
"İyi birşey mi, yoksa kötü birşey mi?"
"Bilmiyorum gerçekten kuzum, adam çok zengin ve tanınan birisi bunu biliyoruz ama işte..."
Naz aklından geçeni dillendirmeye cesaret edememişti. Bense ne diyeceğini tahmin ettiğimden onu tamamladım."Ama tehlikeli işlerle uğraşıyor."
Dedim sıkıntıyla oflayarak. İşin bu tarafını düşünmek canımı yakıyordu."Uyuşturucuyla alakası var ve biz sadece bunu biliyoruz." Dedi Naz ciddiyetle.
"Daha fazlası da olabilir mi diyorsun?"
"İhtimal var."
"Olsa da olmasa da neyi değiştirecek? Ben o adamdan hamileyim." Dedikten sonra sıkıntılı bir nefes verdim. Durağa gelmiştik, bineceğimiz otobüsü beklerken Naz tekrardan konuşmaya başladı.
"Haklısın Esin, fakat o adamla aynı evde yaşamaya başlayacaksın. Bu çocuk yapmakla aynı şey değil. Hayatının tehlikede olmasını istemiyorum."
"Onunla evlenmeyip, gidip bebekleri aldırsamda hayatım tehlikede olmayacak mı Naz? Üstelik sadece benim değil, kardeşimin de hayatı tehlikede olacak. Bunları düşünmüyor değilim fakat başka çarem yok."
"Amına koyayım ya." Naz küfrederek ellerini birbirine çarptı.
"Bu söylediğim sana tuhaf gelebilir ama onun yanındayken ilginç bir şekilde güvende hissediyorum."
Derken gözlerim otobüsün yollarını gözlüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülüşlerinde Saklı Bir Peri (+18)
General FictionHayatınız klişelerle değişir sıradaşılılıklarla pekişir.. Barda içkisine ilaç atılan Esin kendini, daha önce hiç görmediğini düşündüğü adamın kollarında bulur. Sabahında o odadan kaçarcasına çıkarken 'yabancı' adamı bir daha asla görmeyeceğini düşün...