GERÇEĞİN YÜZÜ 19| part 1|

673 45 10
                                    

Sınır dolmadı fakat ben bu kısmı bir an önce paylaşmak istiyorum bu yüzden karşınızda..

Okuyucu kitle olarak iyi bir sayı ama çok az oy veriyorsunuz. Bu heves kırıcı birşey lütfen oy vermek bu kadar zor olmasın 🌼

İyi okumalar..

______________

| aşk bir tür uyuşturucudur.|

Vücudumda herhangi bir yara, kesik veya yanık yoktu. Fakat canım yanıyordu. Acıyı hissediyordum. İçimde gerçeklerin aşındırdığı bir oyuk vardı sanki. Nasıl gelmiştik bu hale? Hayat hakkında tecrübelerimiz vardı, evet. Biliyorduk her dileğimizin gerçek olmayacağını, biliyorduk her sevgimizin karşılıklı olmayacağını, biliyorduk hayal kırıklığını yaşayacağımızı ama yinede hayal ediyorduk acizce. Belkilere tutunuyorduk, keşkelerle yok oluyorduk. Devam edebilecek miyim bu halde? Sağlamım demiştim az önce. Canım yanıyor ama sağlamım, evet. İçimdeki boşluk ne olacak peki, kapatır mıyım? Daha önce yapmıştım. Babamın boşluğunu kapatmıştım ya, hatırla Esin! Ama şimdiki boşluk daha büyükmüş gibi geliyor.
Hayır. Yapamam şimdi yapamam. Kayboluyorum, kayboluyorum ve kimse beni bulamayacak.

"Meleğim, nasılsın?"

Beni bir haftadır bu lüks odaya hapsetmişti. Kim mi? Babam. Babam ölmemişti, bu gerçekle altı gün önce yüzleşmiştim. Anlatmıştı bana herşeyi, nasıl bir oyunun içine düştüğümü, neden kendini ölü gösterdiğini benim göz göre göre nasıl aldandığımı kanıtlamıştı.

~ 6 gün önce ~

" Artık daha iyisin. Kurtardım seni."

Etrafta gözlerimi gezdirdim algılamaya çalışıyordum ama kafam ağrıyordu. En son başımda olan doktoru hatırlıyordum sonrası ise yoktu.

"S-sen nasıl.." soru sormayı denedim ama boğazımın kuruluğundan konuşamadım.

"Hayır, yorma kendini ben sana her şeyi anlatacağım meleğim. Şimdi çok, çok iyisin. Kurtardım seni hiç bir zarar almadın."

"Ne-neyden kurtardın?"

"O karnındaki kanı bozuklardan."

Göz yaşları iradem dışında akmaya başladı.

"Ağlama, ağlama ilerde gerçek bir mutlu yuva kurduğunda anne olabilirsin. Hem anlatacaklarımdan sonra o üzüntün geçecek."

Gözyaşlarım şiddetle akmaya devam ederken yatakta doğrulmaya çalıştım. Çabamı görüp beni yatakta oturur hale getirdiğinde kendimi geri çektim.

"Neden yaptın bunu?" Gözyaşlarımla boğuluyordum.

"Güzel kızım ağlama lütfen izin ver bana anlatayım."
Bana uzattığı peçeteyi aldım gözyaşlarımı kurularken o konuşmaya başladı.

"Yaklaşık 12 sene önceydi ben bir şirkette işe başlamıştım. Orada birisiyle tanıştım. Adı Sevda'ydı. Benden 20 yaş gençti ama çok olgun bir kadındı. Ne istediğini bilen, ayaklarının üzerinde duran, gösterişli bir kadındı. Ondan çok etkilenmiştim. O zamanlar Evliliğim çalkantılıydı, annene ve isteklerine artık tahammül edemiyordum. Sadece çocuklarım için yani sizin için evliliğime devam ediyordum. Herneyse bir zaman sonra fark ettim ki oda benden etkilenmiş yasak aşk yaşamaya başladık. Kimse bilmiyordu, bilmeyecekti de. Hale'den boşanacaktım onu karım yapacaktım ama babası ilişkimizi öğrendi. Hatta sevda hamileymiş bunu babasından öğrendim. Sevdayı kutlayamadım, mutluluğumuzu paylaşamadık. Çünkü Serhat Karadağ öğrenir öğrenmez beni öldürmek için adamıyla birlikte evime geldi-"

"Serhat Karadağ mı?" Titrek sesimle sormuştum bu soruyu.

"Evet Karadağ, Sevda Vakurun ablasıydı."

Buz dolu bir havuza atılmışçasına irkildim.

"O gün koruması bana bir el ateş etti. Beni o halde bırakıp gittiler. Gözlerimi açtığımda yaşıyordum ama bunun kısa süreceğini biliyordum. Arkadaşım bana yardım etti kendimi ölü gösterdim. Sevdayı onların elinden almak için hazırlık yapmaya başladım fakat Sevda beni öldürdüklerini öğrenip kendi canına kıymış."

Şaşkınlıkla dudaklarım aralandı.
Kafam ağrıdan çatlamaya başladığında başımı tuttum. Fazla geliyordu, her şey fazla geliyordu.

"Karadağlar Sevdanın ölümünden beni sorumlu tuttu. Ne yalan söyleyeyim benimde kendimi suçladığım oldu ama asıl suçlunun onlar olduğunu fark ettim Vakur beni araştırdı ve yaşadığımı öğrendi. Sizin sürekli arkanızı kolladığımı öğrendi. Sonra Özgüre ve sana oynamaya başladı. Biliyordu beni bu şekilde ortaya çıkaracağını. Anlayacağın güzel kızım, seni Sevda'ya çevirmek istediler ama bu sefer ben izin vermeyeceğim benim sevdiğim kadını elimden aldılar. Evladımı da alamayacaklar."

"Bana bunca zaman oyun mu oynadı. Be-beni ailesiyle bile tanıştırdı o." Ellerim saçlarım arasında olanları hazmetmeye çalışıyordum.

"Hepsi biliyordu senin kim olduğunu."

Açelya hanımın o sıcak tavrı, Selinin bana kardeş olması hepsi yalan mıydı.

"Yalan söylüyorsun, Tuna yalan olamayacak kadar gerçekti."

Babam olacak adam bana hüzünle baktı. Ardından elindeki telefondan bana bir ses kaydı dinletmeye başladı.

"Kızın, oğlun ikiside elimde Karacalı. Avuçlarımdalar. Ortaya çık, ortaya çık da yazık olmasın evlatlarına özellikle de cici kızına. "

"Sana bir müjdem var, dede oluyorsun Karacalı. Kızın hamile hem de benden. Torunlarını göremeyecek olman çok üzücü."

Tuna'nın ses kayıtlarını dinlerken gözlerimden yaşlar süzülmeye devam ediyordu.

"Bak bu piç intikam için seni bana karşı kullandı ama ben seni kurtardım kızım."

___________

Düşüncelerinizz?

Bölüm kısa farkındayım bol oy ve yoruma yenisini yazacağım.

Gülüşlerinde Saklı Bir Peri (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin