Selam, sınırın dolmasını beklemeden bölüm atıyorum çünkü sabırsız ve enayiyim.
Bu hikayeyi 30. Bölümde final yapmayı düşünüyorum. Sizce finalden sonra yeni bir kurgu yazmalı mıyım? (Cevaplarsanız sevinirm ona göre devam edicem♡)
Sınır: 20 oy 7 yorum.
İyi okumalarr♡
______________________
Sen beni erken büyüledin.
Jony- tbi mehr
_____________________|aşk bir tür uyuşturucudur.|
"Esincim, istediğin parayı ayarladım."
Annemin kulağıma ilişen sözleri, beni dumura uğratmıştı. Bu kadın dün 100 bin lirayı veremeyeceğini söyleyip kardeşim ve benim ölüm fermanımızı imzalamıştı. Şimdi ise parayı ayarladığını söylüyordu. Ondan istediğim o yüksek meblağı dün verseydi herşey farklı olabilirdi ama şimdi bir önemi kalmamıştı. Kurtuluş biletim Hale Soyluoğlu'dan alacağım borç para olması gerekirken, karnımdaki bebekler olmuştu. Kısa bir süre geçmesine rağmen herşey değişmişti. Vakur bebeklerimin babası olduğunu biliyordu. Üstelik yakında da evleneceğimizi söylemişti. Artık dönüş yoktu.
"O bana dün lazımdı, artık bir önemi yok anne. Yaralar kapandı, verme yarabandını."
Son söylediğim söz aslında çok fazla anlam ifade ediyordu. Fakat onun, bunu anlayacağını sanmıyordum."O nasıl söz canım? Neden lazımdı bu para size? Yoksa başınız mı belada?"
Ses tonundaki endişe beni ağlayarak güldürebilirdi."Bizim başımız çok kez belaya girdi anne ve hiç birinde sen yoktun. Dün ilk defa senden yardım istemiştim onuda geri çevirdin. Biz çözdük sorunlarımızı sana gerek kalmadı."
Söylediklerim üzerine karşı taraftan sadece derin bir iç çekiş duydum. Canını yakmış olmam, canımı yakmıştı."Söylemek istediğin başka birşey yoksa iyi geceler dilerim."
"Peki kızım, unutma ki her istediğin zaman benden yardım isteyebilirsin. Bu zamana kadar yanınızda olamasam da şimdi-"
Hızla lafını böldüm.
"Olamadın değil, olmayı tercih etmedin anne. Daha fazla uzatmayalım iyi geceler. Kapatıyorum, çok yazmasın."
Sonda kurduğum anlamsız cümleyle konuşmayı sonlandırdım. Hiç birşey olmamış gibi yapması beni çılgına çevirmişti. Herşeyi bombok eden kendisiyken hayatının bu kadar muhteşem olması ise beni kelimenin tam anlamıyla kudurtuyordu. Sinirle soluduktan sonra üstümü değiştirmek için gardıropumu açtım. Kırmızı kareli pijama takımımı giyerken gözüm az önce çıkardığım onun tişörtüne kaydı. Birkaç saat öncesinde yaşadığımız anlar hızla aklımda canlanırken ister istemez kızarmıştım. Üstümdeki ritmik ve sert hareketlerini hissediyormuşçasına dudaklarımın arasından inilti fırlamıştı. İyice fena olduğumu fark edince silkelenip kendime geldim.Telefonumu tekrardan elim alıp Özgüre mesaj attım.[İllegal yavru]
Neredesin?İçeri Nazın yanına geçerken bildirim gelmişti.
[İllegal yavru ]
Okey oynuyoruz birazdan gelirim.Kaşlarımı çattım. Yalan söyleme olasılığı aklımı kurcalarken üstlemeyip telefonu bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülüşlerinde Saklı Bir Peri (+18)
General FictionHayatınız klişelerle değişir sıradaşılılıklarla pekişir.. Barda içkisine ilaç atılan Esin kendini, daha önce hiç görmediğini düşündüğü adamın kollarında bulur. Sabahında o odadan kaçarcasına çıkarken 'yabancı' adamı bir daha asla görmeyeceğini düşün...