GÖLGELER VE İZLERİ (+18)

2.4K 83 24
                                    

Merhabalar akşam-ü şerifeleriniz hayrolsun.

Bildiğiniz üzere çok yoğun bir bireyim ama yine de sizler için yazmak istedim. Yazdığım en uzun bölümdü.

Sınır dolmadam yenisini yazamam bebetolar

Sınır: 250 oy

Buyrunuz

___________________

| aşk bir tür uyuşturucudur.|

"Her ne olursa olsun hayatımdan çıkmana izin vermem Esin, bu kafana kazınsın."

Kurduğu cümleyle kaşlarımı çattım. "Neden böyle söyledin?" O cevap vermek yerine dudaklarını dudaklarımla birleştirdi. Acele etmeden öpüyordu fakat ben karşılık vermeye başlayınca aramızdaki sönen ateş tekrar harlandı. Eli bedenimde uzun bir yol çizerek kadınlığıma kadar geldi. Elini iç çamaşırımın içine sokup ıslak olan kadınlığımı uzun parmaklarıyla okşamaya başladı. Üzerime uzandığında onu bacaklarımı aralayarak karşıladım.
İki parmağını birden içime ittiğinde iniltiye benzer bir ses çıkardım. Dudaklarını dudaklarımdan çekti koyulaşmış hareleriyle gözlerime ruhumu görür gibi baktı. Parmaklarını içime itmeye devam ederken "Benimsin, bu hep böyleydi." Dedi. Dudaklarını boynuma indirdi, orta dolgunluktaki dudakları güçlü bir şekilde boynumu emiyordu. Gözlerim kapanırken içimde patlamaya hazır birşeyler vardı. "Vakur." Diye mırıldandım nefes nefese. "Söyle küçük, ne istiyorsun?" Aklımdan çok şey söylemek geçti fakat hiç birini söyleyemedim. O göğsüme inip ucunu emerken altında sadece kıvranmakla yetiniyordum. "Aletimi tekrar içine istiyorsun değil mi?" Karşılığını inleyerek verdim. "Tekrar seni becermemi istiyorsun...içini dağlamamı...kadınlığının suyunu akıtana kadar bunu yapmamı istiyorsun öyle mi küçük?" Dedi ve parmakları hareket etmeyi bıraktı. Gözlerimi açtığımda bana beklentiyle bakıyordu. Ben yarım kalmışlıkla "Ne istediğim belli olmuyor mu Vakur?" Dedikten sonra iç çamaşırının içinden erkekliğini çıkardım. Gözlerinin içine bakarak onu kilodumun üzerinden kadınlığıma değdirdim. "İçime gir." anın verdiği zevk ile normalde kuramayacağım cümleyi kurmuştum. Tuna bundan etkilenmiş olacak ki elini boğazıma sardı. Tuna "Sikeyim..kendimi seni zorlamamak için sıkıyorum ama sen hiç uslu bir kız değilsin." dedi ve iç çamaşırımı yana kaydırıp içime girdi. İçimde hissettiğim baskıyla yüksek sesle inlediğimde dudaklarını dudaklarıma sertçe bastırdı. Bir eliyle yatak başlığından destek alarak onun deyimiyle içimi dağlamaya başladı. Öpüşüne karşılık vermeye çalışıyordum ama onu derinimde hissetmek beni mahvediyordu.
Dudaklarını geri çektiğinde babannemler duymasın diye dudaklarını birbirine bastırmaya çalıştım. Dudaklarını boynuma kaydırdıktan sonra Tuna dakikalarca içime vuruşlarını devam ettirdi.

İçimdeki sıvı kendini çoşkulu bir şekilde bıraktığında gözlerim arkaya kaymıştı. Kısa süre sonra içimde hissettiğim sıcaklıkla onunda geldiğini anlamıştım. O kendini geri çektiğinde içimden onun menilerinin aktığını hissettim. Tuna "İstediğini aldın küçük." Dedi. Az önceki cesur halim bana el sallayarak uzaklaştığından ona sadece gülümseyerek baktım. Yüzümün kıpkırmızı olduğuna emindim. Tuna yüzümü dikkatle inceledikten sonra hoş bir kahkaha attı.

Gülüşlerinde Saklı Bir Peri (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin