Ben Violet Argent. (Y/N yazmaya üsendiğim için isim buldum kardese.) İnsanlar bana genelde çalışkan tavuk der. Kuzenim Will ve saz arkadaşları ise "Letty". Çalışkan olmak benim sorunum değil. Annem ve babam öğretmen bu yüzden ders çalışmak ve başarılı olmak zorundayım. Bana sorarsanız... Bundan nefret ediyorum. Hawkins'e taşınalı yıllar oluyor. Taşındığımız gibi garip olaylarla yüzleştim. (Sanki en başından beri hikayedeymiş gibi...)
Tabii yoldaşlarım sayesinde bunları atlattık. 18 yaşındayım. İstemesemde okul birincisiyim. Okçuluk ile uğraşmayı seviyorum ayrıca teyzem boks maçlarında yıllardır birincilik alıyor bu yüzden bende dövüş konusunda yetenekliyim. (Cringe evet her Y/N gibi bu da...)
En yakın arkadaşım Robin. Bir ara ondan hoşlanıyordum ancak Robin'in bana arkadaş gözüyle baktığını düşündüğüm için açılamadım. Sonra unutuldu gitti. Açıkçası aşk hayatım pek iç açıcı değil.Çocuklar gibi Hellfire'a katılmak istiyorum.
EMİNİM HERKESİN HAYALİ BU.T-shirtleri çok güzel. Ayrıca Eddie... Bambaşka bir havası var. Birkaç kez onları gizlice oynarken izledim. Daha doğrusu Eddie'yi... Diğer insanlardan çok farklı. Bazen onu öpmek istiyorum. Ne diyorum ben...
Çeşitli psikolojik problemlerle uğraşıyorum. Arada sırada panik ataklar geçiriyorum. (Evet hikayede Eddie ona yardım edecek sonra aşk falan...)
Özellikle Hopper'ı kaybettikten sonra mental sağlığım çöktü. Eleven ve Will'in taşınmaları da beni hiç iyi etkilemedi. Will bana çok iyi geliyordu. Bazen kuzeni değil de gerçek ablası olmak istiyorum. Onu düşününce bile özledim. (Bu hikayede Vecna var ama yok arkadaşlar.)Bu da böyle küçük bir şey olsun. Kendinizi tanıyın. Ben hayatınızda görebileceğiniz muhtemelen en sabırsız insanım. Bu nedenle sizi çok bekletmeyeceğim hemen yiyip bitirsinler birbirlerini 🤨. Neyse... Bu kadardı. Umarım okuyan olur.
Bu da ben.
254 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson ile Wattpad İlişkisi Yaşa!!
FanfictionSelamm! Ben ölmeye çalışan mümkünse ilk fırsatta ölecek olan bir yazar olarak kendimce güzel bir Eddie Munson hayran hikayesi yazdım. Alın tepe tepe okuyun. Smutta var ucundan. Diğer yazarlar gibi sabırlı olmadığımdan başkarakterimiz namıdeğer Viole...