Bölüm atamadığım için üzgünüm.
İndiğimde Steve'in arabasını gördüm. Bana gelmem için işaret etti. Babama haber verip Steve'in arabasına bindim.
Steve : Günaydın.
Letty : Günaydın. (Güler)
Steve : Bugün çocuklar bisiklet ile gelecekmiş. Bende seni almak istedim.
Letty : İyi yaptın. (Biraz düşünüp) Steve?
Steve : Efendim?
Letty : Biriyle girdiğin bir iddiayı kazandın diyelim. Kaybeden kişiden ne isterdin?
Steve : Hmm... 1 gün boyunca AVM'de çorap ve terlik ile gezmesini isterdim.
Letty : (Gülerek) Bu çok abartı oldu. Neyse, teşekkür ederim.
Okula gittiğimizde Eddie arabasına yaslanmış bana bakıyordu. Bu sefer onun yanına gitmedim. Ona gülümsedim. Çocukların yanına gittim ve onlar ile klasik sabah sohbetini yapıp Robin ile sınıfa çıktım. İstek için biraz daha düşünmeliydim. Sınıfa girdiğimizde yerimize oturmak yerine eşyalarımızı bırakıp kapının önünde biraz lafladık. O bana Vickie'yi anlattı. Bende ona Eddie'yi... Birbirimize tavsiyeler verdik. Zil çalınca sınıfa girdik. Eddie yerinde oturmuş bana bakıyordu. Ona sırıtıp yerime oturdum.
Eddie : (Arkasını dönmeden) İsteğin ne tavukcuk?
Letty : Şimdi değil. Düşünmeliyim.
İlk dersimiz annemin, edebiyat, dersiydi. Annem sınıfa yanında bir kız ile girdi. Kız bildiğin tüm erkeklerin hayalindeki gibiydi. Eddie kafasını kaldırıp bakmadı bile. Bu beni gururlandırdı. Gerçi baksaydı kıskanmazdım ya da kızmazdım çünkü bakması aldattığı anlamına gelmiyordu. Annem derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
Mrs. Argent : Arkadaşlar, bugün aramıza yeni bir öğrenci katılıyor. (Kıza bakıp) Kendini tanıtmak ister misin Natasha?
Natasha : (Sınıfa dönüp) Ben Natasha Brenner. Biliyorum okulun kapanmasına sadece 4 hafta kaldı ancak ailem ile Rusya'dan yeni taşındık. Ayrıca gelmişken Hawkins lisesini görmessem olmazdı. (Önce diğer erkeklere sonra Eddie'ye bakar ve gülerek) Buranın erkeklerinin yakışıklı olduğunu duydum.
Mrs. Argent : (Bakışını fark edip) Terbiyesizliğe lüzum yok sevgili Natasha. Buraya okumaya ve öğrenmeye geliyorsun. Erkekler ile evcilik oynamaya değil. Ayrıca son sınavlara çalışsan iyi olur.
Natasha : (Sessizce) Bu ne cürret?!
Mrs. Argent : Buradaki pırlanta gibi öğrencilerimi senin gibi bir kıza yediremem üzgünüm. Şimdi uslu kız ol ve kendine yer seç.
Natasha : Terbiyesizlik ettiysem üzgünüm efendim. Ortama uyum sağlamaya çalışıyorum. (Sınıfı süzüp) Benim Rusya'daki yerim şu kızın olduğu yerdi.
Letty : (Şaşırıp söz hakkı ister ve izin alınca) Benim yerim mi? Boş olan sıralardan birine geçersen daha iyi olmaz mı Natasha?
Natasha : En azından uyum sağlayana dek olmaz mı? (Dudak büzüp) Hem sen zaten buraya alışıksın. (Tüm erkekler, Eddie dışında, ağzının suyu akarken sevimli sesler çıkarıp Letty'e bakar)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson ile Wattpad İlişkisi Yaşa!!
FanfictionSelamm! Ben ölmeye çalışan mümkünse ilk fırsatta ölecek olan bir yazar olarak kendimce güzel bir Eddie Munson hayran hikayesi yazdım. Alın tepe tepe okuyun. Smutta var ucundan. Diğer yazarlar gibi sabırlı olmadığımdan başkarakterimiz namıdeğer Viole...