Eddie ikimize de birer bira alıp geldi. Hayatımda ilk kez bira içecektim. Bunu Eddie'ye söylemedim çünkü bahse varım söylersem dalga geçerdi. Birayı açıp bir yudum aldım. Hemen ifadem değişti. Eddie bana gülerek bakıyordu.
Eddie : İlk kez içiyorsun değil mi?
Letty : ... Evet.
Eddie : (Gülerek) Çok mu kötü? Özür dilerim tavukcum.
Letty : Çok komiksin sen.
Eddie : Özür dilerim!! (Gülmeye devam ederek) İyisin değil mi?
Letty : Değilim. (Birayı kafasına diker)
Eddie : (Gülerek) Dur yavaş! Çarpar seni.
Letty : Oww bu iyiymiş?!
Eddie : (Gülmeye devam ederek) Sevdin mi?
Eddie'ye baktım. Şarhoş olmuş gibi hissediyordum. Ayağa kalkıp Eddie'nin kucağına oturdum. Bana şaşkın gözlerle bakıyordu. Kızarmıştı. Ona daha çok yaklaşıp öpmeye başladım. Heyecanla karşılık veriyordu. Birbirimizden nefes almak için ayrılınca bana yine bir şeyler fısıldamaya başladı.
Eddie : (Fısıldayarak) Hep bira içmelisin. Letty... Şarhoşsun. Daha fazlası olmadan gitmemiz gerek.
Letty : Şarhoş değilim. Daha fazlasını istiyorum.
Eddie : (Letty'i kucağına alıp kaldırır) Olmaz. Ayık bir kafayla düşününce olur.
Letty : Yarın olsun istiyorum o zaman.
Eddie : Hadi gidelim de sana bir kahve yapayım.
Eddie beni arabaya oturttu. Sandalyeleri aldı. Arabayı çalıştırıp bizim eve doğru sürdü. Yol boyu saçma şeyler söyledim. Evde annemlerin olmadığını partide söylemiştim. Haftaya pazartesiye kadar yoklardı. Eve gelince çantamdan anahtarımı alıp kapıyı açtı.
Letty : Sana hayatında benden duyabileceğin en iyi şeyi söylememi ister misin?
Eddie : Söyle! Onu da söyle!
Letty : (Eddie'nin kulağına bir şeyler fısıldar. Bunu öğrenemezsiniz ahaha!) Utandın mı?
Eddie : (Utanarak) Tavukçuk... Çok ileriye gidiyorsun.
Letty : Öyle mi??
Eddie : Duşa girmen gerek. Tek başına yapabilir misin?
Letty : Yaparım. (Eliyle ağzını tutup) Midem bulanıyor.
Eddie : Ne?! KIZIM SADECE BİRA AMK??! (Letty'i hemen lavaboya götürüp) Tamam. Geçti.
Letty : (Kusuyor) Duş almalıyım.
Eddie : Yapabilecek misin?
Letty : Hayır desem yanımda mı duracaksın?
Eddie : Mecburen.
Letty : O zaman hayır.
Eddie : Bunu bilerek söyledin. Duşa gir. Ben kıyafet hazırlarım. Aynı zamanda kahveyi de... Ayrıca erkek kuyafetlerini çalıyorum. Almıyorum. Çalıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson ile Wattpad İlişkisi Yaşa!!
FanficSelamm! Ben ölmeye çalışan mümkünse ilk fırsatta ölecek olan bir yazar olarak kendimce güzel bir Eddie Munson hayran hikayesi yazdım. Alın tepe tepe okuyun. Smutta var ucundan. Diğer yazarlar gibi sabırlı olmadığımdan başkarakterimiz namıdeğer Viole...