Öğle arası bitince sınıfa çıktım. Eddie beni orada bekliyordu. Ona gülümsedim ve yerime geçtim. Bu akşamki oyun için heyecanlıydım.
Saatin nasıl geçtiğini fark etmedim bile. Okul çıkışında Eddie ile çocukların yanına, aşağıya, indik.
Steve : Sizi yine ben bırakmak istiyorum.
Max : Olur.
Robin : Sorman hata.
Dustin : Sormadı ki?
Mike ve Lucas : Olur.
Letty : Ben bugün de tek başıma eve gitmek istiyorum. (Eddie'ye bakıp) Bu sefer cidden tek başıma.
Eddie : Letty... Hadi ama! Neden böylesin yine?
Mike : Letty cidden! Bir şey mi oldu?
Letty : Düşünmem gereken bir kaç şey var. Daha fazla ısrara gerek yok. Akşam oyunda görüşürüz.
Steve : Cumartesi sizdeyim.
Letty : Tamam.
Eddie bana endişeli gözlerle bakıyordu. Buna alışmalıydı çünkü ben eve tek başıma yürümeyi seviyordum. Ona gülümsedim. Karşılık vermedi. Eve doğru yürümeye başladım. Okuldan uzaklaşınca takip edildiğimi hissettim. Aradaki mesafeyi kapattım ve bana iyice yaklaştığında arkamı döndüm. Tahmin ettiğim gibi Eddie'ydi.
Letty : Eddie...
Eddie : Neden böyle yapıyorsun? Ben sana yaklaştıkça beni kendinden uzaklaştırıyorsun Letty.
Letty : Bir gün araya mesafeler girerse... Boşver. Anlamayacaksın.
Eddie : (Letty giderken kolundan tutup kendine çeker) Anlamayayım ama bileyim Letty.
Letty : Bir gün araya mesafeler girerse birbirimizden vazgeçmeyelim diye yapıyorum bunu. Hep birlikte olursak araya mesafe girdiğinde uzaklaşırız. Ne olursa olsun seni kaybetmek istemiyorum.
Eddie : ... (Letty'nin kolunu bırakıp sarılır) Ben seni 3 yıl bekledim. Asla vazgeçmem.
Letty : (Ağlamaklı şekilde) Bırakma beni.
Eddie : (Letty'nin gözyaşlarını silip) Buradayım. Sakin ol. Hadi evine bırakayım seni.
Letty : (Eddie elini uzattığında sıkıca tutup) Çok...
Eddie : (Letty'e bakıp) Çok ne?
Letty : Çok seviyorum seni.
Eddie gülümseyip bana ufak bir öpücük verdi. Eve doğru yürüdük. Eve gelince kapının önünde durduk.
Eddie : Bir şey istiyorum.
Letty : Nedir?
Eddie : Şu. (Letty'i öpmeye başlar.)
Eddie beni yine heyecanla öpüyordu ama bu kısa sürdü. Beni bıraktığında gözlerimi açmak istemedim. Gözlerimi açtığımda gitmişti. Kapıyı açtım ve eşyalarımı odama bırakıp biraz yemek yedim. Sonra mutfağı toparlayıp duşa girdim. Çıkınca dişlerimi fırçalayıp kokumu sürdüm. Odama gidip giyindim. Hellfire T-shirtümü ve siyah kotumu giydim. Tabiki de converselerimi unutmadım. Saate baktım ve çantamı alıp çıkacakken canımdan gelen bir ses duydum. Eddie gelmişti. Koşarak camı açtım. İçeriye girdiği gibi önce beni süzdü sonra da canımı acıtmadan ikimizi birden yatağıma attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson ile Wattpad İlişkisi Yaşa!!
FanficSelamm! Ben ölmeye çalışan mümkünse ilk fırsatta ölecek olan bir yazar olarak kendimce güzel bir Eddie Munson hayran hikayesi yazdım. Alın tepe tepe okuyun. Smutta var ucundan. Diğer yazarlar gibi sabırlı olmadığımdan başkarakterimiz namıdeğer Viole...