-34-

186 16 19
                                    

Medya ruh sağlımı yansıtıyor.





Sonuç olarak sınavların hepsinden tam puan aldım. Dediğim gibi öğretmen çocuğuyum. Of...

Eddie'nin puanları da iyiydi. Bir kaç tane kırığı vardı ancak gerisi tam puandı. Sınıfı geçecekti. Birlikte bitirecektik. Üniversite başvurumuzu aynı okula yapmaya karar verdik. Okul sonrasında rehber öğretmene gidip başvurularımızı verdik. Kabul edilmeyi umuyordum. İkimiz de aynı bölümü, edebiyat bölümünü, istiyorduk. Okul boyu Natasha'yı yine görmedim. Haftaya perşembe günü maçımız vardı. Heyecanlı olacaktı.

Bir hafta sonra.
Perşembe.

Uyandığımda yanımda Eddie vardı. Dün akşam gitmemişti. Birlikte uyumuştuk. Bugün Natasha ile maçımız vardı. O rakibimdi. Ancak gözümde o kadar zalimdi ki... Onu rakip olarak bile görmüyordum.

Letty : Eddie... Uyann! (Yanağına bir öpücük kondurur) Uyan hadi! Maç var bugün! Hızlı olmalıyız.

Eddie : ... (Birden) Doğdu güneşim! (Hızlıca yataktan kalkıp kıyafetlerini giyerken) Ben karavana gidiyorum. Sen hazırlan! Sonra! (Nefes nefese) Karavana gel!

Letty : (Gülerek) Eddie sakin ol.

Eddie : Olamam. Bugün benim sevgilimin maçı var. Gidiyorum! (Letty'i öpüp camdan çıkar)

Letty : (Gülerek) Manyak.

Aşağıya inip kahvaltı ettim. Daha zaman olduğundan duşa girdim. Dişlerimi fırçaladım. Saçlarımı kuruttum. Kokumu sürüp giyindim. Bugün maç için yapılan özel formaları giyecektik. Üstümde siyah ismimin basılı olduğu bir kısa kollu ve altımda ise dar bir şort vardı. Dar olduğundan vücudumu çok belli ediyordu. Ancak aldırış etmedim. Spor ayakkabılarımı giydim. Saçlarımı at kuyruğu şeklinde topladım. Çantamı ve ok ile yayımı alıp aşağıya indim.

Mr. Argent : Sevgili prensesim! Günaydınlar... Çok şıksınız. Umuyorum ki maçınız dilediğiniz gibi geçer. (Letty gülümser ve babasına sarılır)

Mrs. Argent : Eddie ile mi gideceksin? Bırakmamızı istemez misin?

Letty : Eddie ile gideceğim anne.

Mrs. Argent : Başlamadan orada oluruz. Kuralları biliyorsun.

Letty : Biliyorum anne. (Gülümseyerek) İlk maçım değil.

Mrs. Argent : Başarılar...

Letty : Görüşürüz. Dikkat edinn!

Karavanın önünde Eddie ile buluşup birlikte okula gittik. Yol boyu bana moral konuşması yaptı. Oysaki ben sakindim. Galibiyet yakındı. Bozgun mu? Adıma yakışmaz.

Okula vardığımızda herkes spor salonunda olduğu için koridor ve kapı önü bomboştu. Biz de spor salonuna girdik. Spor salonuna girdiğimiz gibi herkes bize baktı. Tüm gözleri üzerimde hissettim. Panikledim. Kalp atışlarım hızlanıyodu. Eddie fark etmiş olacak ki elimi tuttu. Sıkıca...

Eddie : Sakin ol. Sana güveniyorum. Eğer bir sorun çıkarsa sadece bana seslen. Nerede olursan ol. Seni duyarım.

Letty : (Derin derin nefes alıp sakinleşerek) Ben hazırlanmalıyım. (Steve'in ona işaret ettiğini fark edip) Sana yer tutmuşlar. Sen yerine git. Maç birazdan başlayacak.

Eddie Munson ile Wattpad İlişkisi Yaşa!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin