-39-

49 3 2
                                    

Eskiden çok wattpad kitabı okurdum ve yazarların çoğu birkaç bölümün ardından uzun süre aralıklarla bölüm atmaya başlardı. Buna çok sinir olurdum. Fark ettim ki ben de öyle bir şeye dönüşmüşüm... Günlük hauatta çok boşluğum var ama inanın ki kafam çok dolu. Eminim siz de sinir oluyorsunuzdur bu yüzden 3 bölümü birden atma kararı aldım. Bazılarınızın seveceğine adım kadar eminim. Ayrıca ayrılıklardan bıktım. Tatlı, mutlu ve huzurlu hayatları özler oldum. Bu yüzden Letty de böyle bir hayat yaşasın istiyorum. Madem ki kontrol bende...










Bir süre daha öylece uzandık. Onun kokusu beni deli ediyordu. Ne gibi mi kokuyordu? Eskiden uzun saçıyla metalciler gibi ağır ve sert parfümler koktuğunu hissettirse de o zamandan beri kokusu bebek gibi... Ayrıca bu koku ona yaptığım koku... Hala kullandığını o an kokusunu içime çektiğimde fark ettim. Tenine ne kadar da yakışmıştı. O zaman da fark etmiştim ve şimdi de hatırlıyorum. Benim için dünyamın en büyük aşkı olan adamın kokusunu unutmadığımı fark etmek bana mutlu hissettirdi. Sanki kokusunda huzur vardı. Hafif süt ve taze bir koku... Sanki fırından yeni çıkmış kurabiye... Hissi ise fırtınalı bir yağmurun dinmesinin ardından toprağın o taze kokusunu içine çekip huzur bulmak gibi ama kokusu bundan çok farklı. Hisler aynı. Kokusu bana o kadar güvende hissettirdi ki o an uykum geldi. Meğersem insanın güvende hisettiği birinin yanında uykusunun gelmesi doğruymuş.

Eddie : Ne oldu? Neden sırıtıyorsun?

Letty : Hiç... Daldım öyle.

Eddie : Pekii.

Letty : Artık gitmem gerek.

Eddie : Gitmeni istemiyorum.

Letty : Ben de.

Eddie : Akşam odana gelsem?

Letty : Camdan mı?

Eddie : Evet. Lisedeki gibi.

Letty : Eddie koca koca insanlar olmuşuz hala kapıdan da giriş olduğunu öğrenemedin mi?

Eddie : Havası var. Anlayamazsın.

Letty : Allah Allah! Ne demek anlayamazsın? Hem ben de girdim birkaç kez.

Eddie : Ben her sabah odandaydım tavukçuk. Her seferinde o camı açık bıraktın. Ben de her seferinde camdan girdim.

Letty : Camı açık bırakmasaydım nereden girecektin?

Eddie : Bacadan.

Letty : (Gülerek) Noel baba gibi!

Eddie : Ne?! Beni nasıl o sakallı bunağa benzetirsin?!

Letty : Ortak yönleriniz var aslında.

Eddie : Neymiş o ortak yönler?

Letty : Kapı ne bilmiyorsunuz.

Eddie : (Gülerek) Peki. O zaman kapıdan gireyim de Steve beni kapının önüne gömsün.

Letty : Seni o kapıyla birlikte alır öyle gömer.

Eddie : Eh, doğru. Yani camdan mı gireyim yoksa kapıdan mı?

Letty : Bak ne diyeceğim. Aynı evde yaşamaya başladığımızdan beri mahrumiyetim elimden alındı. Yani arada bir odaya dalıyorlar. Özellikle Robin ve El...

Eddie Munson ile Wattpad İlişkisi Yaşa!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin