Yazmayı unuttum 🤨. Neyse yazdıkça hatırlarım diye düşünüyorum. Mental sağlığım hiç iyi değil umarım yazdıklarım düzgün olur da beğenirsiniz.
İyi okumalar...
Letty : Ben gidiyorum.
Eddie : Nereye?
Letty : Utandım. Talim yapmak istiyorum.
Eddie : Önce seni öpmem gerek. Sonra yaparsın.
Letty : Of, yok sana öpücük! Cezalısın.
Eddie : Ne?!! Bu hiç adil değil!
Letty : Hak ediyorsun. Bugün beni öpemezsin.
Eddie : Bugünün tamamında mı?
Letty : Evet. Asla- (Sözünü bitiremeden Eddie dudağına yapışır.)
Eddie : Asla asla deme. Yoksa öperim.
Letty : ...
Eddie : Biliyor musun? Dudakların her zaman çok yumuşak.
Letty : Neden söyledin ki bana şimdi bunu? Ne oluyor sana bu sabah?
Eddie : Ne olmuş bana?
Letty : Şımarmışsın sen.
Eddie : (Sırıtarak) Şımartanlar sağolsun.
Letty : (Gülerek) Şımarttıysam dizginlemeyi de bilirim. Hadi gel kahvaltı edelim.
Eddie : Pekii!
Birlikte inip kahvaltı ettik. Kahvaltıdan sonra günümüz yine birlikte geçti. Onun olduğu her yer, her duygu, her düşünce, her an çok güzeldi. Çok özeldi. Artık okuduğum kitaplarda, dinlediğim müziklerde de vardı. Birbirimizin yaşama sebebi olmuştuk sanki... Ya birimiz giderse? O zaman ne yapacağız? Nasıl yaşayacağım? Bunları düşünürken ağlamaya başladım. Eddie fark edince korktu. Gece yarısında dolunayın altında her şey çok güzeldi ve biz sohbet ediyorduk. Ben ise birden ağlamaya başladım.
Eddie : Letty?! Sevgilim ne oldu?
Letty : (Eddie Letty'nin oturduğu koltuğun önünde eğilip Letty'e bakar)
Eddie... Sen benim her şeyim, her anım oldun.Eddie : Sen de benim sevgilim. Sorun ne peki?
Letty : Ya ikimizden biri... Ya ikimizden biri giderse? Ya birbirimizi unutursak? Ya sana bir şey olursa- (Eddie Letty'nin sözünü kesip)
Eddie : Sen gitmediğin sürece ben bir yere gidemem. Birbirimizi unutursak tekrardan hatırlarız Letty. Bana bir şey olursa... Yanıma geleceğin günü bekle sadece. Söz senden önce gitmem. Sana o acıyı yaşatmam. Şimdi bunları düşünme sevgilim. Her şey çok güzel. Ben buradayım. Biz birbirimizi seviyoruz.
Letty : (Eddie'yi nazikçe öpüp) Uyumak istiyorum. Birlikte.
Eddie : Tamam sevgilim.
Odama çıktık. Işığı kapayıp birlikte yatağıma girdik.
Eddie : Sabah yanında olmazsam korkma. Eve uğramalıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson ile Wattpad İlişkisi Yaşa!!
FanfictionSelamm! Ben ölmeye çalışan mümkünse ilk fırsatta ölecek olan bir yazar olarak kendimce güzel bir Eddie Munson hayran hikayesi yazdım. Alın tepe tepe okuyun. Smutta var ucundan. Diğer yazarlar gibi sabırlı olmadığımdan başkarakterimiz namıdeğer Viole...