-9-

411 31 1
                                    

Kendimi kaptırıp yazdığım saçma bölümlerin ardından bundan sonrasında kaos yerine huzur olacağını bildirmek istiyorum.

İyi okumalarr...



Eve gidip aralıksız uyudum. Sabah aynı saatte kalktım. Uyku düzenim böyleydi. Camda bir not vardı. Onu aldım.

Notta,

Geldim ancak uyuyordun tavukcum. Bence bugün dinlen. Hem düşünmek için zamanın olmuş olur. Bende çocuklarla aşıklar gölünde olacağım. Kendine dikkat et TAVUKCUM.

Bay Munson'dan dünyanın en uykucu tavuğuna...

yazıyordu.


BİRİNCİSİ BEN TAVUK DEĞİLİM. İKİNCİSİ UYKUCU DEĞİLİM. Öylesin ki. SEN SUSSANA Bİ. Neyse.

Mrs. Argent : Letty!! Kahvaltıya.

Letty : Geliyorum!

Masada babam bana sırıtarak bakıyordu. İlk kez böyle bir şey yaşıyordum. Genelde bana değer veren hep babamdı. Ancak onunda bir sınırı vardı. Bu sınırı aşıyordu. Ona şaşkın gözlerle bakarken bana odasına gelmem için işaret yaptı.
Yemeğimi bitirdim ve babamın çalışma odasına gittim.

Mr. Argent : Letty... Hiç erkek arkadaşın olmayacak sanmıştım.

Letty : (Öksürerek) ÖHÖ! ÖHÖ! Ne?!

Mr. Argent : Camdaki notu gördüm. Munson... Edward Munson değil mi?

Letty : Baba... Biz sadece arkadaşız.

Mr. Argent : Hep öyle derler bal peteğim.

Letty : Bana en son 14 yaşımdayken bal peteği demiştin.

Mr. Argent : Sana büyümen ve kendi ayaklarının üstünde durman için bir süre vermeye karar verdim bal peteğim. Zaman önemlidir. Ne zamanki bir sevgilin olacaktı işte o zaman yeniden baban olacaktım.

Letty : Baba gerçekten arkadaşız. Ama...

Mr. Argent : Ama onu seviyorsun.

Letty : Anneme söyleme.

Mr. Argent : Munson özünde iyi bir çocuk. Keşke derslere biraz daha önem verse ama... Olsun. Annene söylemem.

Tekrardan babama kavuşmanın sevinciyle ona sarıldım. Beni bu dünyada anlayan sayılı insandan biriydi. Babama Steve'in dediklerini ve dün olanları anlattım.

Letty : Zaman önemlidir dedin baba. Zaman iyileştirecek değil mi?

Mr. Argent : Evet bal peteğim. Doğru bir karar vermişsin. Ben ergenken annene aşık olduğumda direkt evlenme teklifi etmiştim. Hızlı olmuştu. Sonra annen zaman istedi. Bende verdim. Beni tam 12 yıl bekletti.

Letty : Oha!! Bizimki de hızlı oldu. Zaman gösterecek ne olacağını.

Mr. Argent : Olgunca düşünebilmen ne güzel Letty. İşte benim kızım.

Letty : Ben odama gidip kitap okuyacağım. Sana iyi çalışmalar baba!

Anneme bir öpücük verip odama çıktım. Kitap okudum. Munson'ı düşündüm. Şarkı dinledim. Aşağıdaki boş odada biraz talim yaptım... Ardından psikolog randevumun saati gelmişti. Düzenli gidiyordum. Pek bir şey olmadı. Sadece olanları anlattım.


Arada bir kısa bölümler lazım. 12. Bölümden sonra beynimi boşaltmak için biraz ara vereceğim. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

İyiki varsınız 💪🥰.

374 kelime.

Eddie Munson ile Wattpad İlişkisi Yaşa!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin