-18-

398 32 26
                                    

Max : E hadi gidelim. Diğerleri bizi piknik alanında bekliyor.

Eddie : Atlayın arabaya.

Eddie'nin arabasına binip yola çıktık. Bugün tatilin son günüydü ve sevdiğim herkes yanımdaydı. Radyoyu açtım ve tesadüfen en sevdiğim şarkı çıktı. "Serdar Ortaç-Karabiberim" Max ile gülerek şarkıyı söylemeye başladık. Seneyi umursamayın. Serdar Ortaç'ın şarkıları>>

Bu gece gel benim ol diyemem
Sana ben aşkımı söyleyemem
Utanırım beni öp diyemem
Ele güne sorma beni...

Eddie sırıtarak bize bakıyordu. Biz ise Max ile coşuyorduk.

Karabiberim vur kadehlere
Hadi içelim, içelim her gece
Karabiberim vur kadehlere
Hadi içelim, içelim her gece
Zevki sefa, doldu gönlüme
Hadi içelim, acıların yerine

Şarkı bitince kahkaha atarak sakinleşmeye çalıştık. Biz sakinleşince piknik yapacağımız yere gelmiştik bile.

Steve bize oldukları yerden seslendi.

Steve : Letty! Max! Ucube! Buradayız!

Eddie : (Sessizce) Ucube babandır.

Oldukları yere gittik. Hemen kurulduk. Her şey hazır olunca voleybol filesini çektik. Hep beraber voleybol oynayacaktık. Eddie, Max, Steve, Nancy ve ben bir takım ; Dustin, Mike, Lucas, Robin ve Erica bir takım oldu.

Voleybola başladık. Son sayımız 20'ydi ve biz 20-19 yendik. Çok yakındı kazanmaları ama Max'in mükemmel atışı sayesinde biz kazandık. Kazananların ödülü kaybedenleri ıslatmaktı. Bunu dün gece planlamıştık ve hazırlıklı davranıp herkes yanına yedek kıyafet almıştı.

Hemen şişelerimizin ucunu deldik ve onları ıslatmaya başladık.

Dustin : Letty!! DONUMA KADAR ISLANDIM AMK!

Lucas : AL ISLAT MAX. AL SENİN OLSUN!

Mike : Keşke El burada olsa...

Robin : EDDİE! UZAKLAŞ AMK! AA!

Erica : SİZ HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN İĞRENÇ İNSANLARSINIZ! ROBİN SENİN YÜZÜNDEN KAYBETTİK.

Gülerek onları ıslatmaya devam ettik. Gidip üstlerini değiştirdiler bizde o sırada yiyeceklerimizi çıkardık. Ben içeceklerimizi döktüm. Diğerleri de yiyecekleri çıkardı. Her şey hazır olunca sohbet ederek yemek yemeye başladık. Eddie sürekli bana bakıyordu. Göz teması kurduğumuz her an kelebekleri hissediyordum. Bana ne yaptın Eddie?

Eddie'den,

Diğerleri ile biraz da olsa samimi olabilmiştim. Bu beni mutlu ediyordu. Ayrıca artık herkes bizi kabul ediyordu. 3 yıldır beklediğim kişi şimdi karşımdaydı. İstersem onu öpebilirdim bile. Aklıma sevgili olduğumuzu söylemediğim geldi.

Dustin : Sonra döndü ve dedi k-

Eddie : Biz Letty ile sevgiliyiz.

Dustin : Hayır öyle bir şey demed- NE?!

Letty : (Kızarıp) ... Söyleyecektim. Unuttum.

Eddie Munson ile Wattpad İlişkisi Yaşa!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin