Bu arada 9. sınıfta kimseye güvenmeyin. Ufak bir hatırlatma şeyi. 🤨
İyi okumalar... 💪🥰
Max : Letty şu karşıdaki karavanı görüyor musun?
Letty : Yok körüm mal.
Max : Haha çok komiksin gerizekalı. Orada Eddie ve amcası kalıyor. Bil diye. Yüksek ihtimal o senin evini biliyor da.
Letty : Yüksek ihtimal herkesin evini biliyor. Robin'in hoşlandığı kızı bile bildiğine göre.
Steve : Aranızda fısırdaşmayı bırakın kızlar. Eve geldik. Atlayın arabadan.
Letty ve Max : Tamam annecim!!
Steve : Haha çok komiksiniz. (Sırıtır.)
Max'in evinin önünde durduk. Benim evim karavan parkın hemen dışında yürüme mesafesinde 2 katlı bir evdi. Orada durup biraz sohbet ettik.Max : Bu arada Dustin ve Mike, Eddie'yi biraz sıkıştırıp ağzından laf almaya çalışmışlar. Ancak Eddie çetin ceviz çıktı. Hiçbir şey belli etmemiş.
Letty : Beni sevdiğini düşünmüyorum Max. Daha birbirimizi tanımıyoruz. Seviyorsa da geçici olur. Benimle eğlenip bırakır diye düşünüyorum.
Max : Seni tanımadığı konusunda çok emin olma derim. Sakın arkanı dönme. Eddie camdan bizi izliyor.
Letty : Ne? Dur. Ne? Ananı s-
Max : Hop yavaş gel.
Letty : Ben eve doğru yürümeye başlıyım sende eve gir.
Max : Tamam. Sarılalım.
Max ile sarıldık. Max'in karavana binmesini bekledim sonra da Eddie'nin olduğu yere bakmadan eve doğru yürümeye başladım. 3 dakika sonra takip edildiğimi fark ettim. Bu Eddie olmalıydı. Umursamadan soğuk kanlı bir şekilde yoluma devam ettim. Eddie'nin olduğu yeri az çok tahmin edip aradaki mesafeyi kapattım. Ona yakınken,
Letty : Neden beni takip ediyorsun Munson?
Eddie : Evini merak ettim ufak tavuk.
Letty : Robin'in hoşlandığı kızı bilen biri benim... Argent soy adının son varisinin evini mi bilmiyor? Eddie ateşin yok değil mi?
Eddie : (Sırıtarak) O kadar da uzun boylu değil maalesef.
Letty : Elinde olsaydı öğrenirdin yani.
Eddie : Aslında daha tanışmadan önce merak etmiştim. Ancak seni takip edersem aynı şuan olduğu gibi fark edeceğini biliyordum.
Letty : Nereden biliyordun bunu?
Eddie : Gözlem küçük hanım. Gözlem.
Yine dedi... Letty tut beni. Sus bi sende. Beni gözlemlemiş. Aynı benim yaptığım gibi.
Letty : Eddie, ben seni tanımak istiyorum.
Eddie : Tanıyorsun zaten. Güler.
Letty : Öyle değil. En sevdiğin rengi, müziği, hobilerini, fobilerini,... Basit şeyleri öğrenmek istiyorum, yani... Kişiliğini... Kişiliğini tanımak istiyorum.
Eddie : Sen nasıl istersen.
Letty : Teşekkür ederim.
Eddie : Bu akşamki oyuna geliyorsun değil mi?
Letty : BU AKŞAMDI DEĞİL Mİ?! Ahh!! Tamamen aklımdan çıkmış. Annemlerden gizli nasıl geleceğim bilmiyorum. Eğer ki gelemezsem ya yolda öldüm ya da annemlere yakalanıp öldüm.
Eddie : Ölme lazımsın.
Letty : Gitmem gerek. Görüşür-
Eddie : Annenin 40 dakikası bitiyor değil mi?
Letty : Bunu nereden biliyorsu-
Eddie : Görüşürüz küçük hanım.
Küçük hanım demeye devam edersen ölücem Eddie. İç ses... Haklısın.
Eddie kafamı karıştırıyordu. Max'e bunları anlatmalıydım. Benden bir şey gizlediği kesindi ama çözemiyorum. Çözeceğim seni Munson. Çözeceğim.
Bu bölümde bu kadardı. Tek günde 5. bölümü yazmak mı?? Basitti. 🤨 Eddie iyice kafa karıştırıyor. 2 bölüm sonra falan sırrını öğreneceğiz. Okuyan iki kişiye sesleniyorum teşekkür ederim 💪🥰.
İyiki varsınız 💪🥰.
449 kelime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson ile Wattpad İlişkisi Yaşa!!
Fiksi PenggemarSelamm! Ben ölmeye çalışan mümkünse ilk fırsatta ölecek olan bir yazar olarak kendimce güzel bir Eddie Munson hayran hikayesi yazdım. Alın tepe tepe okuyun. Smutta var ucundan. Diğer yazarlar gibi sabırlı olmadığımdan başkarakterimiz namıdeğer Viole...