-12-

419 36 6
                                    

Uyandığımda Eddie gitmişti. Camın önünde bir not vardı.

Notta,

Üzgünüm tavukcum. Amcam ile bir işimiz vardı erken gitmek zorunda kaldım. Akşama kadar işimiz biterse geleceğim. Tatilinin 4. gününü güzel geçir. Bu arada uyurken çok tatlısın. Aynı bir tavuk gibi.

yazıyordu.

Dediğini yapıp tatilimin bu gününü güzel geçirecektim. Aklıma Max geldi. Dün Lucas ile ne yaptıklarını çok merak ettiğim için kahvaltımı yapıp hazırlandım. Kokumu sürdüm ve çantamı alıp yürümeye başladım. Max'in karavanının önüne geldiğimde gözüm Eddie'yi arıyordu. Amcasıyla bir arabayı tamir ediyordu. Beni gördü. Şaşırdı ama sonra Max'in karşıda yaşadığını hatırlamış olacak ki bana göz kırptı. Bende sırıtıp ilerledim ve zili çaldım.

Max : Letty! Hoşgeldin.

Letty : (Sarılıp) Hoşbuldum. Ne yapıyoruz??!

Max : Tabiiki dee!!

Letty ve Max : Dedikodu zamanıı!!

Hemen içeriye girdik. Ben yatağa atladım Max ise mutfaktan atıştırmalık almaya gitti. İkimizde geride kalan 3 gün neler olduğunu birbirimize anlattık.

Letty : CİDDEN ÖPÜŞTÜNÜZ MÜ??!

Max : Sakin ol! Kızım asıl siz cidden BİRLİKTE Mİ UYUDUNUZ?!

Bunu diyip hemen yanındaki camdan Eddie'ye baktı ve sırıttı.

Letty : Yani evet! Ne olmuş yani? Arkadaşlar birlikte uyuyamaz mı??? Gülerler.

Max : Aynen aynen. Arkadaş! Max kahkaha atar.

Letty : Film mi izlesek?

Max : Bende onu diyecektim. Seç sen. Ben de mısır patlatayım.

Letty : Tamamm.

Max ile film izledik. Hemen arkamızda Eddie'nin beni görebileceği bir cam olduğu için biraz tedirgindim ama Max yanımda olduğu için rahat davranmaya çalışıyordum. Max sayesinde güzel bir gün geçirdim. Saat 18:20 olduğunda camdan Eddie'nin olduğu yere baktım. Amcasıyla oturmuş sohbet ediyorlardı. İşlerinin bittiğini anlamıştım. Max'e söyledim. Ona sarılıp eve doğru yürümeye başladım.

Karavandan çıktığımda Eddie bana camdan bakıyordu. Sırıtıp kapıya doğru ilerlediğini gördüm. Onu bekledim. Yanıma geldi.

Eddie : Eve gitmeden önce... Iıı...

Letty : Ne oldu?

Eddie : Anlarsın ya...

Letty : Hayır anlamıyorum.

Eddie : Amcam seni merak etti. Akşam yemeğini birlikte yemek istiyor.

Letty : Bunu söylerken neden bu kadar çok zorlandın?

Eddie : Çünkü akşamı odamda geçirmeyi teklif edecektim.

Letty : Babama söylemek için eve gitmeliyim. Merak edebilirler.

Eddie : Tamam. Sen git haber ver. Bende karavana dönüp duş alayım. Benzin kokuyorum. Gülerler.

Eve gittim. Babamın çalışma odasına girdim ve tam karşısına oturdum.

Mr. Argent : Buyurun küçük hanım.

Letty : Baba, Eddie beni akşam yemeğine davet etti. Amcasıyla tanışacağım.

Mr. Argent : İşler o kadar ilerledi mi? Eddie'yi tanımasaydım getir tanışalım derdim. Gülerler.

Letty : Yemekten sonra onun odasında biraz takılacağız. İzin var mı?

Mr. Argent : İzin kölen olsun. Anneni ben kandırırım bir şekilde.

Letty : Sen dünyanın en iyi babasısın. Seni seviyorumm.

Mr. Argent : Dikkat et. Güzelce eğlenin.

Hemen yukarıya çıkıp üstümü değiştirdim. En sevdiğim beyaz kazağımı altına ise siyah kotumu giydim. Tabii ki vazgeçilmezim converse ve kokum. Saçlarımı dağınık bir topuz yaptım ve hemen çıktım.

Karavanın önüne geldiğimde Eddie'yi beni beklerken gördüm.

Eddie : Gelmeyeceksin sandım. Güler.

Letty : Abartma Munson.

Eddie : Hay hay efendim. Şu ok ve gitarı öğretme işini yarın yapalım demiştin. Gitara bugün başlayalım bence. Oku da yarın yaparız.

Letty : Aa doğru. Tamam, öyle yapalım.

Eddie : (Kapıya bakıp) Hanımlar önden.

Letty : Çok centilmensiniz!






Bu da böyle bir bölüm olsun. Bence Letty ve Eddie'nin ilişkisi çok tatlı oldu. Umarım sevmişsinizdir. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

İyiki varsınız 💪🥰.

499 kelime.

Eddie Munson ile Wattpad İlişkisi Yaşa!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin