-27-

317 29 6
                                    

Sabah uyandığımda koltukta tektim. Koltukta iki kişi uyumamıza rağmen çok rahat uyumuştum. Mutfağa doğru baktığımda Eddie'yi pankek yaparken gördüm. Sessizce yanına gittim. Pankekleri yapana kadar onu izledim. Beni fark etmedi. Pankekleri tabağa koyduğunda yanına gittim ve arkasından ona sarıldım.

Eddie : Korktum tavukcum.

Letty : Korkma benim.

Eddie : Daha çok korkmam gerek.

Letty : Ne yaptın?

Eddie : Pankek ve omlet. Bence süper ikili.

Letty : Yardım etmek istiyorum.

Eddie : Şu bardak ve çatalları masaya koyabilirsin.

Letty : Tamamm.

Eddie ile sofrayı kurup sohbet ederek kahvaltı ettik. Bu birlikte geçirdiğimiz kaçıncı kahvaltıydı? Artık sayamıyordum. Aklımın ucundan bile geçmezdi onunla böyle olacağım...

Yemek bitince şarkı eşliğinde sofrayı topladık.

Eddie : Yardımın için teşekkür ederim.

Letty : Teşekkür yetmez. Hem çok iş yaptım değil mi? Bence bir ödülü hak ettim.

Eddie : Yaa? Öyle mi? (Letty'e yaklaşıp boynuna ufak öpücükler kondurur) Bu ödül sayılır mı?

Letty : Hmm... Biraz da- (Zil çalar) Of.

Eddie : Ben bakarım. (Kapıyı açar) Max?

Letty : Max mi?!

Max : Yok İngiltere Kraliçesi. Letty? Bu ucube hayatımıza girdiğinden beri benimle takılmıyorsun. Üzgünüm, bay ucube. Letty bugün benimle geliyor.

Letty : (Gülerek) Emredersiniz kraliçem.

Eddie : Hadi ama...

Letty : Max 1 saat sonra buluşalım olur mu? Eve gidip duş almalıyım.

Max : Evet almalısın. Yanımda bir ucube kokusu taşımak istemem.

Eddie : Sen hani bizi destekliyordun?

Max : Hala destekliyorum. Sadece hayatımıza yeni katılan biri için Letty benden uzaklaşmaz.

Eddie : (Oflayarak) Bende Lucas'a aynısını yapacağım.

Max : NE?!

Letty : Sakin.

Max : (Gülerek) Çok tatlı gözüküyorsunuz bu arada.

Letty : Ani duygu değişimlerin beni korkutuyor.

Eddie : Çok korkunç.

Letty : Çantamı alıp eve gideceğim Max. Beklemene ge-

Max : Bende seninle geleceğim. Hatta bugünü sizin evde geçirelim.

Letty : Tamam...

Eddie : 2 saniye verir misin?

Eddie belimden tutup beni içeriye çekti. Fısıldayarak akşam geleceğini söyledi. Sonra dudağıma bir buse kondurdu. Bende çantamı alıp Max ile eve doğru yürümeye başladım. Yaptığı şeyin tamamen doğaçlama olduğunu ve aşırı eğlendiğini söyleyip durdu. Gülerek eve geldik. Ben hemen duşa girdim. O da içeride oynayabileceğimiz oyunları dolaptan çıkardı. Duştan çıkınca dişlerimi fırçaladım ve kokumu sürdüm. Odama gidip giyindim ve saçımın nemini alıp aşağıya indim. Kurutmakla uğraşamazdım ki hava zaten 25 dereceydi.

Eddie Munson ile Wattpad İlişkisi Yaşa!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin