-3-

510 46 21
                                    

Evi temizliyordum geri döndüğümde bir baktım okunmaya başlanmış. Teşekkür ederim. İyiki varsınız. <3

İyi okumalar...

Gözlerimi açmaya çalışıyordum. Ancak çok yorgundum.

Robin : Letty! İyi misin? Ne oldu? Çabuk anla-

Letty : Dur Robin. Neredeyim ben?

Robin : Max'in yanında panik atak geçirirken bayılmışsın. Eddie'de seni buraya taşımış. Yarım saattir baygınsın. İyi misin şimdi?

Letty : İyiyim iyiyi- 1 dakika. Eddie mi dedin sen?

Robin : Evet. Hatta senin için çok endişelendi. Onu boşver şimdi mal ne oldu? Neden panik atak geçirdin?

Robin'e bankta Eddie ile olanları anlattım. Bir yandan gülüyor bir yandan da bana sövüyordu. Ayrıca Eddie'nin beni merak etmiş olması daha iyi hissetmemi sağladı.

Robin : Birazdan zil çalacak. Eddie gitmeden önce teneffüste geleceğim dedi. Sizi çifte kumrular sizii. Letty'i gıdıklamaya başlar.

Letty : LAN DUR!! Anneni şimdi.

Robin : Ahaha! Bu arada babana yine gıcık oldum ya...

Letty : Babam mı geldi?

Robin : Aynen mal. Baban geldi de kapıda hemşireden iyi olduğunu duyduğu gibi gitti. Adamın mimiği yok. Bir de matematik öğretmenimiz olunca ses çıkaramadım. Yoksa ağzının payını bildirirdim şerefsize.

Letty : Annemden bahsetmediğine göre gelmemiş.

Robin : Gelmedi. Amaan gelince ne s*kime yarıyor ki o da.

Letty : (Kahkaha atarak) Haklısın yine.

Zil çalmıştı. Sanki zil ile birlikte bir şey daha çalınmıştı... Eddie birden kapıyı açtı. Beni görünce huzurlu bir tebessüm etti.

Letty : Hoşgeldin.
Gönlümün sultanıı. İç sesim sırası değil.

Eddie : Robin biraz yalnız kalabilir miyiz?

Robin : Öyle olsun bakalım. (Dışarıya çıkar.)

Robin gittikten sonra hasta yatağının ucuna oturdu. Birkaç dakika öyle durduk. Yüzüme bile bakmadı. Kırıldık. İç sesim... Kapının önüne koştura koştura birileri geldi. Ancak Robin onları içeriye sokmadı. Bizimkiler olduğu kesindi. Robin bir şeyler anlattı ama ne Eddie ne ben duyamadık.

Letty : Ne diyor bu ya?

Eddie : Duyamadım ki...

Letty : İyi misin sen?

Eddie : Asıl sen iyi misin?

Letty : Seni gördüm daha iy- Yani şey iyiyim evet.

Eddie : (Sırıtarak) Bir an sana bir şey olacak diye o kadar çok korktum ki... Anlatamam.

Letty : Neden o kadar korktun ki? Basit bir arkadaşlığımız var sanıyordum.

Eddie : Şimdili- Yani şey ıı şimdilik basit. Belki ileride en yakın arkadaşlar oluruz değil mi?

Letty : Oluruz. Olalım. Olmalıyız.

Eddie sanki bir şeyler gizliyor gibiydi. Bu halleri beni ümitlendiriyordu. Bir anlığına dudaklarına kaydı gözlerim. Eddie bunu fark edince kazağımı düzeltip ayağa kalktım. Yine kızarıyordum.

Eddie : Neden panik atak geçirdin? Bir sebebi var mı?

Letty : ...

Eddie : Cevap verir misin? (Ayağa kalkarak) Lütfen Letty.

Letty : (Kısık sesle) Sana yalan söyleyemiyorum.

Eddie : Neden yalan söyle ki? Letty...

Letty : Özür dilerim. Söyleyemem. Lütfen daha fazla ısrar etme.

Birden beni duvar ile arasına aldı. Korkmuştum. Bir o kadar da heyecanlanmıştım.

Eddie : (Kulağıma doğru fısıldayarak) Benden çok fazla şey gizliyorsun. Emin ol hepsini öğreneceğim.

Letty : Sınıfa gitmemiz gerek.

Eddie : (Uzaklaşarak) Birlikte gidelim.

Letty : Tamam. Bana 2 dakika ver. Gelicem.

Kalp atışlarımın yavaşlamasını bekledim ve içeriden çıktım. Max ve Dustin aynı anda kucağıma atladı.

Steve : Çekilin şuradan bücürler! Sıra bende.

Mike : İyi misin Letty? Senin için çok endişelendik.




Bu bölüm de burada bitiyorr. Çok uzatmayacağım. Sizce Eddie ne saklıyor?

Okuduysanız teşekkür ederim. Oylamayı unutmayınn!

İyiki varsınız. 💪🥰

491 kelime.

Eddie Munson ile Wattpad İlişkisi Yaşa!! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin