Duştan çıkınca odama gidip kıyafetlerimi aldım.
Eddie : (Arkasını dönüp) Letty.
Letty : Hayır. (Umursamayıp odadan çıkar)
Eddie'ye güveniyorum. Ancak bir süre düşünmesi için ona zaman vermeliyim.
Eddie'den
Gittiğinde kendimi kötü hissetmiştim. Sonra bana verdiği ilk not kağıdını cebimden çıkardım ve defalarca okudum. Onu haftalardır yanımda taşıyordum. Letty 5 dakika boyunca odaya gelmedi. O gelmeyince ben gideyim dedim ve tuvaletin kapısını tıkladım.
Letty : Efendim?
Eddie : 5 dakikadır ne yapıyorsun orada? Normal birinin şimdiye giyinmiş olması gerekirdi tavukcum.
Letty : Sanane. Sıkıldıysan git evine.
Eddie : Letty... Bunların hepsi biriyle arkadaş oldu-
Letty : Benim hoşlanmadığım bir arkadaş. Ayrıca o arkadaş saatler önce dudakların hakkında yorum yaptı. Sadece bana ait olan dudaklar hakkında.
Eddie : Sadece sana mı? (Sırıtarak) Bakıyorum da beni çoktan sahiplenmişsin.
Letty : Ben burada sinirden köpürüyorum ama sen çok sakinsin. (Eddie cevap vermez. Bir süre sessizlik olur.) Eddie?
Eddie : Benim senin yanındayken sakin kalabildiğim tek bir an bile olmadı. Yanındayken her duyguyu hissediyorum. En çok hangi duyguyu hissediyorum biliyor musun?
Letty : (Önce şaşırır ve sakinleşmeye çalışarak) Söyleme.
Eddie : Sevgiyi hissediyorum. (Letty birden kapıyı açıp Eddie'ye sarılır)
Letty : Sus. Hiçbir şey söyleme. Sadece bu akşam yanımda dur.
Letty'i dinleyip sadece sustum. Elimden tuttu ve beni odasına sürükledi. Sonra omuzlarımdan tutup yatağa oturttu. Bir elini saçlarımın arasında gezdirdi. Bende ellerimi onun beline koydum. Kalbim deli gibi atıyordu. Gerçektende Letty yanımdayken sakin kalamıyordum. Biraz zaman geçince kucağıma oturdu ve bana sarıldı. Yaklaşık 20 dakika kadar öyle durduk. Sonra kalktı ve masasına oturdu. Ders kitaplarını çıkarıp kulaklığını taktı. Bende yatağa uzanıp onu izledim. Saatlerce ders çalıştı. Bunu kendini sakinleştirmek için yaptığına emindim çünkü az önce daha fazlasını istiyordu. Hissetmiştim.
Letty'den
Kendimi sakinleştirmek için saatlerce ders çalıştım ama nafile... Eddie'nin bakışlarını hissediyordum. Bir zaman sonra cidden rahatladım. Arkamı döndüğümde Eddie uyuyordu. Gerçekten uyuduğundan emin olmak için onu öptüm. Uyumuyor olsaydı karşılık verirdi. Üstünü örtüp yanına yattım. Bir süre sonra sarıldım. Saat henüz 20:00'dı ama biz uyuyorduk. Uyandığımda saat gece yarısını geçmişti. Eddie hala uyuyordu. Kalkıp aşağıya indim ve bir bardak su içtim. Annem ve babamı sorarsanız ikisi de yurt dışındalar. 1 hafta yoklar. Sevgili ebeveynleri de hep yoklar.
Su içip yukarıya çıkacakken birden irkildim. Belimdeki soğukluk Eddie'nin elleri yüzündendi. Bunu fark edince sakinleştim ve ellerinden kurtulup hızlıca yukarıya çıktım. 5 dakika sonra Eddie odaya geldi. Yüzüme bakıp konuşmak için izin istiyordu bildiğin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson ile Wattpad İlişkisi Yaşa!!
FanficSelamm! Ben ölmeye çalışan mümkünse ilk fırsatta ölecek olan bir yazar olarak kendimce güzel bir Eddie Munson hayran hikayesi yazdım. Alın tepe tepe okuyun. Smutta var ucundan. Diğer yazarlar gibi sabırlı olmadığımdan başkarakterimiz namıdeğer Viole...