Eddie elimi tuttuğunda kendimi hiç olmadığım kadar iyi hissettim. Bileğimi kesmeyi, kaçmayı, intih@r etmeyi, canımı acıtmayı, kendime zarar vermeyi düşündüğüm her günü unuttum. Sanki ihtiyacım olan tek şey oydu. Tanışalı 1-2 haftaymış gibi gözüküyordu ama biz 3 yıl önce tanışmıştık. Ben sadece onu göremedim. 3 yıl önce ben çaresizlikten okulun arkasındaki bankta ağlarken yanıma gelen biri vardı. Yüzünü göstermemeye çalışıyordu.
3 yıl önce. 7 Aralık günü.
Eddie : İyi misin?
Letty : (Yüzünü saçlarıyla kapayıp) Boşver. Lütfen git.
Eddie : Tek başına ağlama lütfen. Violet. Lütfen yapma bunu. Hadi anlat.
Letty : Çaresizim. Çok çaresizim.
Eddie : Hiçbir zaman çaresiz olamazsın. Hep bir çözüm bulursun. Violet değil misin sen? (Gülerek) Çözüm kaçmak bile olabilir. Sadece denemelisin. Pes etme. Sen hep sen olacaksın.
Letty : (Aklına bir çözüm gelir ve birden kalkıp) Kaçmak. Tabi ya! (Koşar) Teşekkür ederim. Sen olmasaydın şuan kimse olmazdı.
Demogorgan meselesi arkadaslar.
Eddie'ydi o. Ben fark etmesem de o hep bana yardım ediyordu. Hep yanımdaydı. Yanı başımda. Ben sadece onu görememiştim. Çok aptaldım.
Eddie'ye bakmadan edemiyordum. Gözümün dolduğunu hissettim. Ancak zorla çektiğim eyeliner akmamalıydı. Bu yüzden nefesimi tuttum. Steve ve Robin'i görünce yanlarına gittik. Robin gömlek giymişti. Çok güzel gözüküyordu. Steve ve Robin aynı anda Eddie ile ellerimize baktı. İkisi de sırıttı.
Letty : Robin! Çok güzel gözüküyorsun. (Eddie'nin elini bırakmadan Robin'e sarılır)
Robin : Kızım asıl kendine bak?! Peri gibisin!
Letty : Abartma. Annemin elbisesi.
Steve : Bayan Argent'ın zevki iyiymiş. O giyse bu kadar güzel durmaz. (Letty'ye sarılır) Seni seviyorum.
Letty : Bende seni seviyorum.
Eddie : Bende Steve'i seviyorum.
Steve : (Gülerek) Bende seni. Bende seni.
Robin : Eddie sen çok şey gibi duruyorsun. Böyle... Şey...
Eddie : Ne?
Robin : Çok yakışıklı gözüküyorsun.
Steve : Ben daha yakışıklıyım.
Letty : Susar mısınız? En yakışıklı benim.
Sohbet etmeye devam ettik. Yarım saat kadar sonra en sevdiğim şarkı açıldı. "A thousand years." Tüm çiftler teker teker ortaya geçip dans etmeye başladı. Eddie bana baktı.
Eddie : En sevdiğin şarkı.
Letty : Evet.
Eddie : Benimle dans eder misin?
Letty : Seve seve sevgilim.
Eddie : Ne dedin sen?
Letty : Sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson ile Wattpad İlişkisi Yaşa!!
FanfictionSelamm! Ben ölmeye çalışan mümkünse ilk fırsatta ölecek olan bir yazar olarak kendimce güzel bir Eddie Munson hayran hikayesi yazdım. Alın tepe tepe okuyun. Smutta var ucundan. Diğer yazarlar gibi sabırlı olmadığımdan başkarakterimiz namıdeğer Viole...