- HERKESE SELAM YENİ BİR KURGU GELDİ. BU SEFER FARKLI OLACAK, HEMDE ÇOK FARKLI. BİLMEYENLER İÇİN Bİ KAÇ BİŞEY AÇIKLAMAK İSTEDİM.
HACKER DEMEK, BİLGİSAYAR İNTERNET VB ŞEYLERDE UZMAN DEMEK.
HACKER,HEKIR DİYE OKUNUYOR. SÖYLEMEK İSTEDİM ÇÜNKÜ YAŞÇA KÜÇÜK OKUYUCULARIMDA OLDUĞUNU BİLİYORUM. BU KURGU ÇOK FARLI OLACAK GİBİ HİSSEDİYORUM. YENİ KURGU HAYIRLI OLSUN 🤍1.bölüm- YER ALTI
hayatta bir amacınız var mı? Amaçlar hep aynı mı olur? Okumak? Güzel bir iş sahibi olmak?
Herkes bunları mı amaçlar? Hayır herkes bunları amaçlamaz. Bu dünyada kirli insanlarda vardır. Amaçları para ve güç olan, maddiyatıyla insanları avuçlarının içine alan...
Beni soracak okursanız, ben madiyatı ezen tarafım...
Daha doğrusu parasını insanları ezmek için kullanan insanları ezen taraf.. ailemi sorduğunuzu duyar gibiyim. Onları hiç tanımadım. Bir şekilde büyüdüm ve şimdi tam 17 yaşındayım. Hiç merak etmedim. Merak etseydim bulmam 1 saatimi alırdı ama istemedim.Gelen alarm sesiyle bilgisayar ekranından kameraları açtım. Ekranda gördüğüm kişiyle geriye yaslandım. Bi kaç dakika sonra arkamda kalan kapı açıldığında döner sandalyemi ona doğru çevirdim.
" buraya gelmemen konusunda anlaşmıştık." Dedim. O gülümsüyordu. Gelip yanıma sandalye çekip oturdu. Bilgisayar ekranına baktı.
" yine iş üzerindeydin anlaşılan." Dedi. Konuşmayıp yüzüne bakmaya devam ettim.
" ya tamam hemen bakma şöyle. Biliyorum anlaşmıştık ama acil işim düştü."
Sert bakışlarımı düzelttim.
" yağız buraya ne olursa olsun gelmemeliydin." Dedim bıkkınca.
" biliyorum ama konu çok acil. Bir arkadaş grubum var sana anlatmıştım ya. Ordan birinin başı belada ve konu basit bir konu değil."
Yağızın sesine endişe bulaştı. Yüz ifadesinden bile ne kadar ciddi olduğu anlaşılıyordu.
" babasını kullanarak leyayı tehdit etmişler. Adam hasta ve tahmin edersin ki durumları iyi değil. Leyanın annesi de vefat etti Sönmez holding, şu her ihaleden rakipleri çekildiği için tüm ihaleleri kazanan holding. Aykut Sönmez tam bir şerefsiz. Leyanın babası hasta olmadan önce orda çalışıyormuş. Aykut'un oğlu Burak leyayı bir kaç kez şirkette görüyor. Leya yüz vermiyor ama çocuk takmış durumdaydı. Şimdi ellerine fırsat geçti değerlendiriyorlar. Aykut Sönmez oğluyla evlilik yoluna girerse babasının ameliyatı için gereken parayı vereceğini söylemiş."Tam da bana göre bir şeydi.
" arkadaşın Leya ne yapacak peki?" Dedim. Gerçi kız ne yapsın, babasını kurtarmak için herşeyi yapacaktır.
" Leya kabul etmeyi düşünüyor. İstemiyor ama mecbur. Onlara senden bahsedemem biliyorum ama yardım et lütfen. 3 senedir tanışıyoruz İlk defa senden bu tarz bişey istiyorum."
Derin nefes aldım. Yardım etmek istiyordum. Yağız gerçekten de ilk defa benden böyle bişey istiyordu.
" hem sana Sönmez holdingin iş yaptığı diğer yerlerin de ismini falan getirdim. Genel bilgiler burda." Diyip çantasından çıkardığı dosyayı bana uzattı. Dosyayı aldım.
" tamam yağız yardım edeceğim. Merak etme arkadaşın yapmak istemediği hiç bir şeyi yapmayacak. Hem arkadaşını hemde babasını kurataracağım."
Yağızın gözleri parladığında bende güldüm.
" çok saol." Dedi kafa salladım. Ayağa kalktı.
" ben gideyim. Sen çalış." Dediğinde bende ayağa kalktım.
" yağız onlara benden bahsedemezsin. Bunu biliyorsun."
Kafa salladı.
" merak etme, hiç biri bilemeyecek. Zaten sende hayalet gibi bişey olduğuna göre asla öğrenemeyecekler."Yağız uzun koridordan çıktığında bende bilgisayar başına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker
ActionMaskenin altındaki yüz... bir kişi hariç kimsenin bilmediği, tanımadığı gizemli ve kod adı maske olan bir hacker... aslında var ama yer yüzünde yokmuş gibi... 2 kişiliği olan biri, hadi gelin tanışalım.