%18

2.9K 260 144
                                    

Bunu söylemesini tatlı bulduğumu göz ardı ettim ve gülümseyen dudaklarımı birbirine bastırdım.

Arkamı dönmeyi reddederek önümdeki karanlığa doğru adım attım ve saniyesinde kendimi yerde buldum.

Yere düşmemle çıkan ses koridorda yankılandı. Hyunjin'in arkamdan gelen kahkahaları da öyle.

Tüm havalı çıkışım mahvolmuş halde düştüğüm zeminde doğruldum ve oturur pozisyona geçtim. O sırada Hyunjin kapıya yöneldi ve koridora çıkmadan önce eğilip kafamı okşadı. Bu beklenmedik harekete ne tepki vereceğimi bilemediğimden öylece arkasından baktım. O ise arkasına bakmadan odasının olduğu tarafa ilerledi ve kapıyı kapattı.

Bir süre gözlerimi ovuşturdum. Ardından banyo zemininden kalktım ve Hyunjin'in bitişiğindeki odaya ilerledim. Kapıyı açtım. Karşımda duran sade ama bir o kadar pahalı mobilyalara göz gezdirdim.

Yatağa baktım: çift kişilikti, o da odanın diğer parçaları gibi sadeydi. Ardından gardıroba ilerledim ve içini karıştırmaya başladım. Bulduğum biraz bol tişörtü ve rahat gözüken şortu az sonra giymek için yatağın üstüne koydum ve telefonumu açıp yatağa uzandım.

Birkaç saat telefonla meşgul olduktan sonra uykunun iyice bastırması üzerine telefonu yatağa fırlatıp giymek üzere yatağa bıraktığım kıyafetleri aldım. Saat iki civarlarıydı.
Tişörtümü üzerime geçirdikten sonra şortumu aldım.

Giymek üzere yatağa oturduğumda yan odadan gelen kırık cam sesiyle birlikte irkildim. Telefonumu yeniden elime aldım.

F: Orada her sey yolunda mi?

H: Evet, elimden bardak düştü sadece. Uyandırmadım ya?

F: Uyumuyordum zaten
*görüldü*
F: gitar caldigini bilmiyordum

H:Çoğu kişi bilmiyor.

F:guzel caliyorsun nasil diyeyim etkileyici
F: kucukken kursuna gitmistim ama her sey gibi onu da biraktim. sadeve sarki soyluyorum.

H:Belki bir gün dinlemeye gelirsin😶‍🌫️😶‍🌫️

F: neden olmasin

H:Alkolün etkisi geçti sanırım
H: Şimdiye kadar uyuman gerekirdi.

F: hala sarhosum sanirim.
F: ama sarhos oldugumu anlayabilecek kadar da ayigim.
F: sen niye uyumadin

H:

F: ne izliyosum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

F: ne izliyosum

H: Hiç öyle

F:  geleyim mi
F: hic uykum yok su an

H: gel.


Hyunjin|

Çok geçmeden Felix kapımı tıklatmıştı ve gelmesini söylememi beklemeden direkt içeri girmişti. Üzerinde ona oldukça bol gelen bir tişört vardı çünkü bana aitti. Altında da tişörtün üstünü neredeyse örttüğü bir şort vardı.

Geçen ay bu tişörtü aradığımı hatırlıyordum ama anlaşılan Felix'in kaldığı odada unutmuştum.

Gözlerini bir kaç saniye odamda gezdirirken duvarıma yaslı gitarda bir kaç saniye kalmıştı. Kanepenin üzerinden kaptığı yastığı yanıma koydu ve arkasına yaslanarak oturdu.
"Ee şimdi ne izliyoruz?"

Çoğunluğu benim etrafımda toplanmış yorganın bir ucundan tuttu, kendine doğru çekti ve alt vücudunun yorgan içinde kaybolmasına izin verdi.

"Bilmiyorum, ne önerirsin?"
dedim fısıldayarak. Elimden kumandayı aldı ve adını hiç duymadığım bir film seçti.
"Bu ne?"

Omzunu silkmesiyle önüme döndüm ve izlemeye koyuldum.

Filmin ilk saati dolduğunda olup bitenden hiçbir şey anlamamıştım. Ne buluyordu ki bu tarz filmlerde? Yanımdan gelen sesi duymamla Felix'e döndüm. Uyuyakalmıştı ve bir şeyler mırıldanıyordu. Anlaşılan rüya görüyordu. Belki de haklıydım, o da filmi sıkıcı bulmuştu.

"Bu uykum yok dediğin halin mi oluyor?"
Yastığıma sıkıca sarılmış bir biçimde yatarken bu haliyle aynı, bir şeyi andırıyordu. Tatlı bir şeyi.

Bir süre daha benimle yatmasına izin verdim ve filme son kez göz attım, hiç bir şekilde sarmayınca televizyonu kapattım.

Ayağa kalktım ve bir elimi bacaklarının altına diğerini de sırtına yerleştirdim. Tişörtümün içinde kaybolmuş bedenini kaldırıp yan odaya kadar taşıdım.

Uyandırmamak için oldukça nazik olmaya çalışıyordum. Yatağına bıraktığımda tam arkamı dönüp kapıya yönelmişken tişörtümden tutan eli gitmeme engel olmuştu.


kitap nasıl gidiyor?

deal | hyunlix. 🖇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin