Sınır: +13 oy ve +5 kişiden +40 yorum.
...
Min Nari
"Prenses'im, Prens Jungkook geldi."
"Gelsin."
Jungkook elinde bir demet papatyayla içeri girince gülümsedim ve ayağa kalktım.
Yanıma gelip karşımda durunca "Bunlar benim için mi, yoksa başkasına mı topladın?" dedim.
"Senin için tabii ki abla." dedi demeti bana uzatıp.
Gülümseyerek "Teşekkür ederim." dedim ve papatyaları elinden aldım.
"Nasılsın?"
"İyiyim." dedim yüzümdeki tebessümü silmeden.
"Biraz dışarı çıkmak ister misin? Yürüyelim, hava alırsın."
"Çıkmak istemiyorum Jungkook."
"Hadi ama. Ormanda yürüyelim biraz, eski günlerdeki gibi. Hem saraydakiler ne kadar güzel bir ablam olduğunu görsünler."
Güldüm ve "Saraydakilerin çoğu beni zaten tanıyor." dedim.
"Evet ama bizi hiç yan yana görmemiş olanlar var. Ailemizin üyelerinin ne kadar güzel olduğunun farkına varsınlar. Belki değerimizi bilirler." demesiyle başımı iki yana salladım.
"Bensiz çıkmayacaksın bu odadan değil mi?"
"Bir düşüneyim."
Dudaklarını büzüp elini çenesine götürdü ve yukarı doğru baktı. Bu tatlı halini tebessümle izliyordum.
Kardeşlerimin hepsi benim için çok değerliydi ama benden küçük olan üç tanesi bambaşkaydı. Onlarla çok ilgilenmiştim, ondan yerleri ayrıydı.
"Hayır." deyip omuzlarımı tuttu ve beni kapıya doğru döndürdü.
"Gidiyoruz."
Ne kadar ısrar etmek istesemde boşuna olduğunu biliyordum.
...
"Kabusların hâlâ devam ediyor mu?"
Yutkundum ve gülümsedim.
"Hayır, görmüyorum artık. Merak etme sen beni. İyiyim."
Bana üzgün gözlerle baktı ve gülümsedi. Yalam söylediğimi anlamıştı ama bir şey demeyecekti.
"Abla?"
"Hm?"
"Biri senin istemediğin bir şey yapsa ve sen ondan sonra çok üzülsen onu affeder misin? Birde bu şeyi yapan kişi senin üzüldüğünü görünce pişman oluyor ve affetmen için her şeyi yapıyor. Affeder misin? Ya da ne yapsa affedersin?"
Taehyung sende çabalayacak mısın? Kendini affettirmek için bir şeyler yapacak mısın?
"Abla?"
Elini gözümün önünde sallayınca başımı kaldırdım.
"Şey... ne yaptın? Kime yaptın? Bu sorulara cevap ver önce. Sonra bende soruna cevap vereceğim."
Ofladı ve derin bir nefes alıp "Hina'ya kendimi affettirmeye çalışıyorum." dedi.
"Hina? O senin getirdiğin kız mı?"
"Evet, o."
"Ne yaptın da kendini affettirmeye çalışıyorsun?"
"Öptüm onu ama nişanlıymış. Ben o an bunu unuttum abla. Sonra çok üzüldüğünü falan öğrenince kendimi kötü hissettim. Bu yüzden beni affetmesini istiyorum ama bir türlü affetmiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kingdom - Min Yoongi
FanfictionSaraya zorla getirilmişken hayatımın bu şekilde olacağını düşünmemiştim.