"Unni!"
Yoon koşarak yanıma geldiğinde ona döndüm. Nefes nefese kalmıştı.
"Yoon, ne oldu? İyi misin?"
"Ben iyiyim unni ama şey oldu." dedi telaşla.
"Ne oldu?"
Bu şekilde endişeli olması beni de endişelendirmişti. Hina mı öğrenmişti yoksa?
"Prenses Sun Hwa... sizi öğrenmiş."
"Sen nereden biliyorsun bunu?"
Birine mi bahsetmişti bizden? Kraliçe'de öğrenmiş miydi?
"Ablam duymuş. Taehyung oppanın yanına giderken Prenses'in kendi kendine konuştuğunu duymuş."
Derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapattım. En azından kimseye söylememişti.
"Unni neden rahatladın?! Öğrenmiş diyorum!"
"Biliyorum Yoon, dün anladı. Ben Yoongi'nin odasındayken."
"Ya gidip anneme söylerse? Nasıl bu kadar rahatsın?"
"Yapabileceğim bir şey var mı Yoon? Yok. Beklemekten başka yapabileceğim hiçbir şey yok. "
"Tıpkı benim gibi." diye hüzünle konuşunca gülümsedim.
"Senin yinede umudun var Yoon. Abin senin mutlu olman için izin verecektir ama biz... çok zor."
"Hayır değil, abim tahta geçtiğinde her şey çok kolay olacak."
"Umarım Yoon... tek istediğim o."
...
Prenses Sun Hwa'nın beni yanına çağırmasıyla odasına gelmiştim. Ne söyleyecekti bilmiyordum ama tahmin etmek zor değildi.
Yoongi'yle birlikteliğimle ilgili konuşacaktı. Belki beni tehtit edecekti ama benden memnun olmadığını belirtecekti.
Prenses'in yardımcısı kapının önünde durmuştu. Beni görünce kaşlarını çattı ve ilerlemeye başladı.
"Prenses sizi dışarıda bekliyor."
Derin bir nefes alıp onu takip etmeye devam ettim. Ormanın içine girdiğimizde Prenses'in ileride beklediğini görüp yanına gittim.
"Prenses?"
Arkasını dönüp bana baktı ve başını hafif eğdi.
"Seni seviyor."
Bir şey demeden onu izlemeye devam ettim. Gülüp bana doğru yürümeye başladı.
"Aşık olmuş... ama bu bir şeyi değiştirmez. Benimle evlenmesi gerekicek. Oluşacak herhangi bir savaşı engellemek için mecbur."
"Sizi hiçbir zaman sevmeyecek."
Hüzünle tebessüm etti ve "Farkındayım." dedi.
"Mecbur olduğu bir evlilik yapacak ama sonuçta benimle evli olacak. Sen onun hiçbir şeyi olmayacaksın. Hatta burada bile olmanı istemem."
"Buna siz karar veremezsiniz."
"Öyle, benim şimdi bir hakkım yok ama Kraliçe'nin var. Ona söylersem seni anında gönderir buradan."
"Söylecek olsaydınız şimdiye kadar çoktan söylerdiniz."
"Belki de senin kendi kendine gitmeni istiyorumdur. Bana zorluk çıkartmadan."
"Hiçbir yere gitmiyorum, buna emin olabilirsiniz. Ayrıca Yoongi'yle evlenme hayallerine fazla kapılmayın çünkü o tahta geçtiğinde bu evlilik olmayacak. Şuan sadece ailesi için bunu kabul etmiş gibi davranıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kingdom - Min Yoongi
FanfictionSaraya zorla getirilmişken hayatımın bu şekilde olacağını düşünmemiştim.