Sınır da dolmuyor artık. Yorum yapan kişi sayısı artmıyor bir türlü.
...
"Sayende ablam kurtuldu. Teşekkür ederim unni."
Yoon'a gülümsedim ve "Ben sadece yapmam gerekeni yaptım Yoon. Bunun için teşekkür etmene gerek yok." dedim.
"Yinede o senin sayende hayatta. Annem ne kadar saçmalamış olsada ben sana minnettarım."
"Annenin ne düşündüğü inan umrumda değil Yoon. Ablanı kurtarmam gerekiyordu ve kurtardım. Gerçi Taehyung yedi zehiri ama."
"Merak etme unni. O iyileşecek, saray doktoru zehri çıkardığını söyledi."
"Biliyorum ama kendimi kötü hissediyorum yinede." dememle gülümsedi ve "Hissetme unni. Sen hayatlarını kurtardın." dedi.
Yoon gülümseyerek konuştuktan sonra bana sarıldı.
"Tekrar teşekkür ederim unni."
"Tamam tamam, teşekkür etmeyi bırak artık."
Gülüp benden ayrıldı ve birkaç dakika sonra ise odadan çıktı.
Bende üstümü değiştirdim ve biraz hava almak için dışarı çıktım.
"Lavin?"
Bana seslenen kızla ona döndüm. Birkaç adım daha atıp yanıma geldi ve "Prenses Nari seni bekliyor." dedi.
Onu onayladım ve Prenses Nari'nin odasına doğru ilerlemeye başladım.
Kapının önüne geldiğimde önünde bulunan hizmetliler Prenses'e benim geldiğimi haber verdiler. Kapıyı açtıklarında derin bir nefes alıp içeri girdim.
Prenses'in önüne geldiğimde saygıyla selam verdim ve yüzüne bakmaya başladım.
Ayağa kalkıp karşımda durduğunda gözlerimi gözlerine çıkarttım.
"Sana... çok teşekkür ederim. Hayatımı kurtardın. Eğer sen olmasaydın ben çoktan ölmüş olacaktım. Senin sayende hayattayım. Bu zamana kadar bana kimse inanmamıştı ama senin sayende artık inanacaklar. Benim için çok büyük bir iyilik yaptın. Çok teşekkür ederim."
Gülümseyerek konuşması beni de gülümsetmişti.
"Ben yapmam gerekeni yaptım. Bunun için teşekkür etmenize gerek yok. Ayrıca... kuzeniniz için üzgünim."
"Taehyung iyi olacak. Zehir vücudundan atılmış. Onun yanında kalmak istiyorum ama burada kalmam daha güvenli gibi hissediyorum. Yine biri bana saldırabilir."
"Prens Yoongi bir sürü kişi görevlendirmiş sizi korumaları için. Eminim güvendesinizdir."
"Öyle ama yinede içim rahat değil."
"Ne yapabilirim sizin için?"
"Benimle gelir misin? Taehyung'un yanına yani." deyip omuzlarını düşürünce gülümsedim.
"Tabii ki, size eşlik edebilirim."
...
Taehyung'un kaldığı odaya girdiğimizde Prenses Nari hemen yanına gitmiş ve baş ucuna oturup elini tutmuştu.
"'Senin için canımı veririm' demiştin ama ben inanmamıştım sana. Keşke o şekilde kalsaydı. Keşke ben sana inanmamaya devam etseydim. Keşke böyle bir şey yapmamış olsaydın, keşke şuan uyuyor olmasaydın, canın yanmasaydı, kollarıma yığılmasaydın... seni öyle görmek canımdan bir parça kopardı Taehyung."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kingdom - Min Yoongi
FanfictionSaraya zorla getirilmişken hayatımın bu şekilde olacağını düşünmemiştim.