21. Bölüm

491 42 54
                                    

Bu olanlara inanamıyordum. Çok garipti her şey.

Yoongi'ler Jungkook'u sakinleştirmeye çalışıyorlardı ama asla sakinleşmiyordu. Taehyung Hee'nin peşinden gitmişti ve sinirle geri gelmişti.

Çocuklarının duygularına önemsemeyen Kral ve Kraliçe ile Hee'nin babası saraya geçmişlerdi.

Zorla bir çocuklarının hayatını daha mahvetmeye uğraşıyorlardı resmen. Yoongi veliahttı, ülkeyle ilgili bir evlilik yapma durumu söz konusuydu ama Jungkook. Onun hayatıyla niye oynuyorlardı?

"Hyung ben evlenmem! Sevmiyorum onu!"

"Biliyorum, sevmiyorsun ama sakin ol Jungkook."

Prens Seokjin onu sakinleştirmek için konuştu ama yine işe yaramadı.

"Olamam sakin falan! Zorla evlendirecekler beni! Sevdiğim biri varken sevmediğim biriyle evlendirecekler beni! Nasıl sakin olayım?!"

"Hiçbir şey kesin değil Jungkook! Kendine gel! Evlenmek zorunda değilsin! Sadece mantıklı düşün ve hareket et! Böyle bağırarak bir şey elde edemezsin!"

Yoongi bağırarak konuştuğunda Jungkook biraz sakinleşmişti.

"Sakince düşünmemiz lazım. Fevri davranarak bir şey elde edemezsin."

Yoongi Jungkook'un kolunu tutup saraya doğru götürdüğünde Nari benim kolumu tutup arkalarından ilerletti.

"Biz neden gidiyoruz?"

"Kardeşime istemediği bir evlilik yaptırılacak, öylece duramam."

Bir şey demeden beni götürmesine izin verdim. Hep birlikte Yoongi'nin odasına girdiğimizde Jungkook sinirle odanın içinde dönmeye başladı.

"Bir şey yapmamız lazım, ben evlenemem."

"Bir yolunu bulacağız."

Jimin onu rahatlatmak için omzunu sıkıp konuştu. Jungkook kafasını çevirip beni gördüğünde hızla yanıma geldi.

"Lavin, Hina duymasın bunu. Yalvarırım ona söyleme."

Gözleri dolmuştu yine. Hina'dan bahsederken böyle oluyordu sürekli.

"Ben söylemem ama çoğu kişi duydu Jungkook. Öğrenmesine engel olamayız."

Gözlerini kapatınca yaşlar yanaklarından süzüldü.

"Engelle bir şekilde, lütfen."

"Deneyeceğim."

...

"Evlenecek mi Jungkook?"

Yoongi derin bir nefes aldı ve bana döndü.

"Neden böyle bir karar verdiler anlamıyorum. Jungkook veliaht değil ya da bu evlilik herhangi bir fayda sağlamayacak."

"Saçma bir durum ama Hee'yi gördün. Jungkook'u sevdiğini söyledi. O yüzden olabilir. Annen o kızı çok seviyor sonuçta."

Nari'nin söylediklerine inanmayıp o kızın söylediklerine inanmıştı sonuçta. O duruma da anlam veremiyordum doğrusu.

Nari'den ne istemişti? Madem sevdiği Jungkook'tu, kardeşleriyle iyi geçinmesi gerekmez miydi? Nari'yi neden öldürmeye kalkmıştı?

"Bir şekilde çözüm yolu bulmamız lazım."

Başını sallayıp beni onayladı ve yanıma gelip kollarını belime doladı. Bende kollarımı boynuna dolayıp başımı omzuna yasladım.

"Huzur bulduğum tek kişisin."

Kingdom - Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin