13. Bölüm

637 60 63
                                    

Sınır: +15 oy ve +5 kişiden +30 yorum.

...

Beni biraz daha kendine çekip dudaklarımdaki baskıyı sürdürürken gözlerim kendiliğinden kapandı.

Ellerimi omuzlarına koyduğumda dudakları gerildi. Ne yaptığımı, neden yaptığımı bilmiyorum ama içimden bir ses yaptığımın doğru olduğunu söylüyordu.

Birkaç saniye sonra geri çekildiğimde gözlerini açıp yanağımı okşadı.

"Bunu yapmayı uzun zamandır istiyorum."

"Uzun zamandır?"

"Uzun zamandır..."

"Neden?"

Burnundan güldü ve "Bilmem, sence neden?" diye sordu.

"Benimle oyun mu oynuyorsun?" deyip kaşlarımı çatmamla kıkırdadı.

"Hayır, oynamıyorum. Senden etkilendim, bunu inkar etmeyeceğim."

Ne diyeceğimi bilmiyordum. Bana çok yakın duruyordu ve bu kalbimin her zamankinden farklı atmasını sağlıyordu.

"Her zamankinden farklı görünüyorsun. Heyecanlandın mı?"

Koluna vurdum ve "Dalga geçme benimle." dedim.

Gülüp daha sonrasında kaşlarını çattı ve "Ben bir Veliaht'ım. Bana vurmaya nasıl cesaret edersin?" dedi.

Gözlerimi devirdim ve "Sinirimi bozmayı kesecek misin?" dedim.

"Düşünmem lazım önce." deyip bakışlarını yukarı çevirince yine dalga geçtiği için koluna tekrar vurdum.

"Dalga geçmeyi kes!"

Gülüp tekrar gözlerime baktı ve "Tamam, dalga geçmiyorum." dedi.

Birkaç saniye sadece birbirimizin gözlerine baktık. Yeniden yaklaşıp dudaklarımızı kısacık bir an birleştirdi ve geri çekildi.

"Ne olacak şimdi?"

"Bilmem, bunu birlikte yaşayıp göreceğiz." deyip omuzlarını silkince başımı iki yana salladım.

"Bu öğrenilirse senin için iyi olmaz."

"Kim ne diyebilir ki? Ben Veliaht Prens'im."

"En basitinden annen. Yoon ve Komutan Namjoon'un ilişkilerine izin vermeyeceklerini söyledin. Namjoon bir melez olmasına rağmen. Yani soylu kanı var. Ama ben soylu değilim. Eğer bu öğrenilirse başın derde girer. Belki seni Kral yapmaktan bile vazgeçebilirler."

"Haklısın ama içimizden kimi Kral yaparlarsa yapsınlar, hepimiz bu saçma yasayı kaldıracağız. Bunun belki bizim için önemi olmaz ama halk için önemi büyük olacak. Kimse kanından dolayı yargılanmayacak ve isteyen istediği kişiyle evlenebilecek."

"Umarım bu dediklerin gerçekten olur. Umarım Kral olduğunda bunların hiçbirini unutmazsın ve hepsini gerçekleştirirsin."

"Merak etme, ben Kral olursam hepsi gerçekleşecek. Eğer kardeşlerimden birisi Kral olursa da bunların gerçekleşmesi için elimden geleni yapacağım."

...

"Ne demek Prens Yoongi beni öptü?!"

Hina'nın ağzını kapattım ve çattığım kaşlarımla gözlerine baktım.

"Biraz daha bağır! Duymayanlar kaldı sarayda!"

Gözlerini devirdi ve elimi ağzından itti.

"Ne yapayım?! Hergün ablamın bir prensle öpüştüğünü duymuyorum sonuçta!"

Kingdom - Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin