31. Bölüm

421 55 37
                                    

Kingdom'ın bu kadar çok sevildiğini bilmiyordum. Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız ve destekleriniz için. Malesef birkaç bölüm sonra final vereceğim, aklımda olacak konu kalmadı çünkü. Umarım diğer ficlerime de destek olup onlara da yorumlar yaparsınız.

...

Yoongi'nin beni odasına çağırmasıyla oraya doğru ilerlemeye başlamıştım. Ne söyleyeceği hakkında hiçbir fikrim yoktu ve bu beni geriyordu.

Belki annesi Sun Hwa'yla evlenmesi için baskı uyguluyordu. O kadından her şeyi beklerdim. Kral'ın ölmesi umrumda değil gibiydi.

Kapının önüne geldiğimde derin bir nefes aldım ve kapıyı çaldım. Görevliler nereye gitmişti bilmiyorum, belki de Yoongi göndermişti hepsini.

Kapı açıldığında içeri girdim. Yoongi hemen beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı. Ellerimi ensesine koyup saçlarını okşamaya başladım.

Her şey üst üste gelmişti ve o kendisini çok yalnız hissediyor olmalıydı.

"Bana huzuru hissettiren tek kişi sensin." deyip boynumu öpmesiyle derin bir nefes aldım.

"Nasıl hissediyorsun?"

"Yorgun... her şey birden oldu Lavin. Babamın ölümünü atlatamadan Kral ilan edildim ve üzerime bir sürü sorumluluk bindi. Ben ne yapacağımı bilmiyorum."

Derin bir nefes alıp ondan ayrıldım ve elini tutarak yatağa doğru ilerledim. Yatağa oturduğumda başını dizlerime koymasını sağlayıp saçlarını okşamaya başladım.

"Ben her zaman yanında olacağım Yoongi. Duygularını anlamam çok zor, ne diyeceğimi bilmiyorum... sadece yanında olacağımı söyleyebilirim... Ne olursa olsun yanında olacağom."

Elimi tutup avucumun içine dudaklarını bastırdı ve sıkıca tutmaya devam etti.

"Seni seviyorum Lavin."

"Bende seni seviyorum Yoongi." dedim gülümseyerek.

"Yanımda olman için bir şeyler yapmalıyım."

Kaşlarımı çatıp ne demek istediğini düşünürken doğruldu ve bana bakmaya başladı.

"Evlenelim."

Söylediğiyle şaşkına uğrarken titrek bir nefes alıp gözlerine bakmaya devam ettim.

Ciddi miydi? Evlenecek miydik gerçekten? Annesi ne olacaktı? Buna asla izin vermezdi ki.

"Yoongi-"

"Dinle." Ellerimi tutup gözlerime bakmaya devam ederek konuşmaya başladı.

"Annemi düşünüyorsun biliyorum ama umursama onu. Ne derse desin bana engel olamaz. Yetki onda değil, bende. Ben ne dersem o olur burada. İkimizin evleneceğini söylersem buna kimse engel olamaz."

Yinede içimde garip bir his vardı. Bu kadar kolay olacak mıydı gerçekten bu? Hem Sun Hwa vardı. Ona ne olacaktı?

"Sun Hwa peki? One ne olacak? Yani... eğer seninle evlenmezse gitmek zorunda ve onu zorla evlendirecekler."

Bunu umursuyordum çünkü onunla aynı şeyleri bende yaşamıştım. Ben de istemediğim biriyle evlenecektim az kalsın ve bunu kimsenin yaşamasını istemiyordum.

Yoongi'yle evlenmesini asla istemiyordum ama istemediği yaşlı bir adamla da evlenmesini istemiyordum.

Ne yapacağım hakkında gerçekten hiçbir fikrim yoktu.

"Sun Hwa için endişelenmene gerek yok Lavin."

"Elimde değil Yoongi. Benim yaşadıklarımı yaşasın istemiyorum." dedim başımı iki yana sallayıp.

Kingdom - Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin