"Geldi... yine beni öldürmeye çalışacak."
Prenses Nari yemekten sonra odasına gelmiş aynı şeyleri söyleyip duruyordu. Bir türlü sakinleşmiyordu.
"Abla biz yanındayız. Sana bir şey yapamaz."
Yoon sakin bir ses tonuyla konuştu ama yine bir işe yaramadı.
"Anlamıyorsunuz, bu sefer başaracak. Bu yüzden geldi buraya. Öldürecek beni."
Derin bir nefes aldım ve odadan çıktım. Şuan onu kimse sakinleştiremezdi. Taehyung dışında.
Ama onunda nerede olduğunu bilmiyordum. En son kardeşini almış ve yemekten ayrılmıştı. Kim bilir neredelerdi şimdi?
Sarayın koridorlarında öylece ilerlerken ileriden duran Prens Jimin'i gördüğümde hızla yanına gittim.
"Prens'im."
Bana dönüp sorar gözlerle bakınca "Acaba Taehyung'u gördünüz mü?" diye sordum.
"Ne yapacaksın sen Taehyung'u?"
"Bir şey sormam lazım kendisine ve bu acil. Gördünüz mü?"
"Hee'yle birlikteydi en son. Muhtemelen odasındadır."
Onu onayladım ve hızla odasına doğru gitmeye başladım.
Odanın önüne gelince görevliler ikisine haber verip kapıyı açtılar. İçeri girdiğimde Taehyung'u sinirli bir şekilde gördüm. Hee ise sanki hiçbir şey yokmuş gibi gülümsüyordu.
"Lavin? Bir şey mi oldu?"
"Seninle konuşmam gereken bir şey var... yalnız."
Hee kaşlarını kaldırıp alayla bana bakınca göz devirdim. Sevmemiştim bu kızı.
"Hee odana gidebilirsin."
Hee ayağa kalktı ve hiçbir şey söylemeden dışarı çıktı. Taehyung hızla yanıma gelip endişeyle bana bakmaya başladı.
"Nari'ye bir şey mi oldu? İyi mi o?"
"Değil. Kardeşinin onu öldüreceğini düşünüyor, o yüzden buraya geldiğini söyleyip duruyor. Ne söylersek söyleyelim sakinleştiremedik. Şuan onu sakinleştirebilecek tek kişi sensin."
Gözlerini kapattı ve elini yüzüne götürüp sıvazladı.
"Onunla konuşacağım."
"Ona güven vermelisin Taehyung. Onu bu şekilde kimse ona inanmazken bir kere bırakıp gitmişsin, ikincisini kaldıramaz. Eğer yine öyle bir düşüncen varsa da umut verme ona."
"Onu asla bırakmayacağım. Öyle bir düşüncem falan yok. O benim için çok değerli"
"O zaman neden doğruyu söylediğini söylemedin? Neden onu bu korkuya mahkum ettin?"
"Kardeşim o benim... eğer öğrenilseydi öldürülecekti. Ben kalan tek ailemi de kaybedemezdim. O benim kardeşim, ne kadar kan bağımız olmasa da o benim kardeşim..., ben yapamazdım. Söyleyemezdim. O yüzden onu alıp gittim hemen, Nari iyi olur sandım ama olmadı."
Hüzünle konuşması beni de etkilerken derin bir nefes aldım.
"Düzelt o zaman yaptıklarını. Ne kardeşine ne sevdiğin kadına bir zarar gelmesin. Ne istiyor Nari'den bilmiyorum ama bunu bir şekilde hallet."
...
Taehyung'un odasından çıktıktan sonra bahçeye gittim. Büyük bir ağacın gövdesine sırtımı yasladım ve gözlerimi kapattım.
Tuhaf bir gün geçiriyordum. Hem Yoongi'yle evlenecek prenses gelmişti, hem de Nari'yi öldürmeye çalışan o kız.
Nedenini durmadan düşünüyordum. Neden öldürmek istiyordu Nari'yi? Acaba Taehyung'u mu kıskanıyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kingdom - Min Yoongi
FanfictionSaraya zorla getirilmişken hayatımın bu şekilde olacağını düşünmemiştim.