Başlangıç tarihlerini buraya alalım mı ne dersiniz
•°○•°○•°○•°○
"Geliyorum Duru. Tamam 5 dakikaya oradayım. Yoldayım zaten. Kapa hadi kapa. Görüşürüz yavrum hadi."
Okula varınca kapıda beni bekleyen Duru'yu gördüm. Beni görünce koşmaya başladı. Bende koşunca ortak noktada sarıldık birbirimize.
"Duru. Güzelim. Çok özlemişim seni." deyip daha da sıkı sarıldım. O da aynı şekilde karşılık verip kafasını boynuma gömdü.
"Alin'im. Bende seni çok özledim." Burnunu çekince "Ağlıyor musun sen?" diye sordum.
"Ne ağlayacağım be salak. Altı üstü 4 aydır görüşmüyoruz. N'olmuş sanki." dedi bu kez gülerken. İkimizde ayrılıp sınıflarımıza çıkmak için okul binasına doğru yürüdük.
Bugün yeni okul yılının ilk günü. 4 aydır görüşemediğim Duru ile birlikte yeni nakil olduğumuz okula ilk girişimiz. Ben bugün zamanlamamı ayarlayamayıp geç kalmıştım. Duru da beni beklediği için derse girmemişti.
Yeni okul olduğu için sınıflarımızı bilmiyorduk. Katları teker teker gezdik. Ve 2. katta sınıflarımızı bulduk. Yan yana olan sınıfların önünde durup teneffüste Duru'nun benim yanıma gelmesi üzerine anlaştık. Birbirimize iyi dersler dileyip sınıflara geçtik.
Kapıyı çalıp içeri girdim. Tam ağzımı açmış konuşacakken öğretmen olduğunu düşündüğüm kişi lafımı ağzıma tıktı.
"İşte kendisi de burada. Tanıt bakalım kendini."
"Alin Öner. On beş yaşındayım. İngilizce öğretmenliği istiyorum."
Lafımı bitirdikten sonra en arka köşede boş gördüğüm yere geçtim.
Öğretmenim "Bende Barış Ay. Hem sınıf hemde İngiliz dili ve edebiyatı öğretmeninizim. Bugün ilk gün olduğu ve aramıza Alin gibi yeni katılanlar olduğu için ders yerine tanışma faslı var."
Sağ en öndeki çocuğa elini 'sen başla' dercesine uzattı. Bende telefonumu çıkartıp kitap okuma uygulamasına girdim. Yarım bıraktığım kitabı açıp okumaya devam ettim.
Dersin bitmesine 5 dakika kala instagram hesabıma girip bildirimleri kontrol ettim. Okulun itiraf sayfasını bulup istek attım. İsteğim anında onaylanınca sayfanın gönderilerine baktım. Genel olarak aşk ilanları, tehditler ve saçma sapan dedikodular vardı. Okulun resmi hesabını aratıp ona da baktım. Klasik okul hesaplarındandı.
Ben bunları yaparken beş dakika geçmiş olacak ki zil çaldı. 10-15 saniye kadar sonra Duru kapıda belirdi. Yanıma gelene kadar somurttu. Yanıma gelince gülümsedi ve oturdu. Ufak bir hâl-hatırdan sonra yaz tatilinden konu açıldı. Uzun süre de bunu konuşacağımıza emindim.
•°○•°○•°○•°○
Sonunda gün bitince ikimizde birer servis kartı alıp çıkışa doğru ilerledik. Kapının biraz ilerisinde abimin arabasını gördük.
Arabanın yanına varınca Duru "Görüşürüz" dedi. Ancak hem ağabeyim hem de ben onu eve bırakma konusunda ısrar edince kabul etti.
Duru'yu evine bırakıp yola devam ettik. Araba sitenin önünde durunca ben de çantamı alıp indim.
Çantamı omzuma takıp binanın kapısına doğru ilerledim. Merdivenleri çıkıp binanın giriş kodunu girdim. Kapı açılınca geçebilmek için daha fazla aralayıp devam ettim. Merdivenleri çıkıp evin kapısının önünde durdum. Çantamdan anahtarı çıkarıp kapıyı açtım. Ayakkabılarımı çıkartıp içeri geçtikten sonra kapıyı kapatıp odama geçtim.
Anahtarı masanın üzerine, çantamı ise masanın yanına koyup dolabımı açtım. Siyah ince bir kazak, mavi bir triko kazak ve siyah taytımı giyip yatağıma oturdum.
Kısa bir süre sonra gün boyu hiçbir şey yemediğimi hatırladım. Hâlâ aç değildim ama eğer bir şeyler yemezsem bayılma ihtimalim vardı ve ben bunu istemediğim için bir şeyler atıştırmak adına mutfağa gittim. Küçük bir sandviç hazırlayıp yanına da bir bardak meyve suyu doldurdum.
Yemeğimi bitirip boşları topladım. Akşam yemeği için abimi arayıp ne istediğini sordum. Yemeği öğrendikten sonra malzemeleri çıkarıp tezgaha dizdim.
Saat 22.28'de ağabeyim geldi. Yemeğini yedi ve biraz daha birlikte oturduk.
Geç olduğunu fark edince abime iyi geceler dileyip odama geçtim. Üzerimi değiştirip yatağıma girdikten sonra gözlerimi kapatıp kendimi uykuya bıraktım.
•°○•°○•°○•°○
551 kelime
İlk kitabımın ilk bölümü
Soru ve fikirlerinizi buraya bırakabilirsiniz
Öpüldünüzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bermuda
ChickLitTanrının meleklerin küllerinden yarattığı kız, beni tüm günahlarımdan arındırdı.