Bölüm 8: Ece Kahin Misin Annecim

67 20 26
                                    

Alarmdan on dakika önce uyanıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra tarağımı alıp saçlarımı taradım. Daha sonra odama geçip lakosumu, kumaş pantolonumu ve siuah çorabımı giyip mutfağa geçtim. Kahvaltıyı hazırlayıp ağabeyimi uyandırdım.

Çantamı hazırlayıp siyah kalın ceketimi giydim ve mutfağa geçtim. Ağabeyimi yanağından öpüp masaya oturdum.

"Günaydıınn.''

"Günaydın. Hayırdır? Ne bu neşe? Gece gece kek de yapmışsın zaten." diye sordu imalı imalı.

"Ay! Gülmeyeyim de zaten. Kaan'a yaptım keki. Ece yapmış bana getirmiyor dedi. Bende yapayım dedim. Sen de nasipleniyorsun hem." Cevabım karşısında başta sırıtırken sonralarda somurttu.

"Kaan kim?"

"Ohoo, sen de ama yani abi... Bir aydır kimi anlatıyorum sana şöyle iyi arkadaş, böyle iyi kardeş diye? Olmuyor bak böyle. Formdan düşüyorsun."

"Hee, o Kaan mı?"

"Evet. O Kaan."

"İyiymiş. Ben sana demiyor muyum her sabah kahvaltı hazırlama diye. Okuluna bak sen. "

"Ben hazırlamazsam sen yemek yemezsin ki."

"Canımın içi, ben aç olmadığım için hazırlamıyorum. Sen o kadar hazırlamışsın diye oturuyorum her sabah o sofraya. Yorma sen kendini sabah sabah. Koy kafayı yat sen. Uykusuz kalma gün içinde."

Ben zaten okulda uyuyorum diyememiştim. Üzülmesini istememiştim ağabeyimin.

"Lafa tuttun, geç kalıyorum bak. Ne kadar hainsin sen."

"Bende seni seviyorum. Görüşürüz."

Kapıda ayakkabılarımı giyip kapattıktan sonra hızlı adımlarla merdivenlerden aşağı indim. Keki unuttuğumu fark edince merdivenleri koşarak çıkıp kapının önüne geldim. Zili çalıp ağabeyimi bekledim.

"Ne unuttun acaba?"

"Keki unuttum. Tezgahın üzerinde. Verir misin?"

Mutfağa girip keki getirdiğinde hemen elinden alıp açtığım çantama koydum. Yine koşarak merdivenleri indim. Servisi görünce hemen koşup bindim. En arkadaki yerime geçip telefonumu açtım WhatsAppa girip grubun sohbetine tıkladım.

Muhtişim Üçlüler WhatsApp Grubu

Siz: Günaydınlar olsun

Siz: Aydın günler sizin olsun

Çakma Rapunzel: En aydın günler de senin olsun Uyuyan Güzel

Kıvırcık: Bu saatte hangi gün aymış ki benim günüm aydın olsun

Çakma Rapunzel: Yemin ederim öküzsün

Çakma Rapunzel: Hatta önde gideni, bayrak sallayanısın

Kıvırcık: Yine en önlerden yerimi almışsam sorun yok demektir

Kıvırcık: Neyse

Kıvırcık: Salın beni biraz daha uyuyayım

Siz: Uyursan bütün keki Ece'yle yeriz,

Siz: Sana da vermeyiz

BermudaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin