Bölüm 17: Emily

32 10 6
                                    

Telefonumu kapattıktan sonra dolabımın kapağını açıp içinden mavi jeanlerimden birini, siyah düz ve ince bir sweatshirtümü aldım. Onları giydikten sonra çoraplarımın arasından düz beyaz olanını ve siyah mevsimlik ceketimi giydim. Saçlarımı at kuyruğu yapınca hazırdım.

Masaya bıraktığım telefonumu alıp whatsappa girdim.

Muhtişim Üçlüler WhatsApp Grubu

Siz: Gelirken istediğiniz bir şey var mı

Çakma Rapunzel: Keşke sormasaydın

Çakma Rapunzel: Doymuyor bu ayı

Kıvırcık: Ne bulursan getirebilirsin asla hayır demem

Çakma Rapunzel: İşte kanıt

Çakma Rapunzel: Anlatmaya gerek yok

Siz: Ece senin bir şey istemiyor musun

Çakma Rapunzel: Hayır balım sen gelsen yeter

Siz: Yalakalık bittiğine göre şimdi dökülebilirsin

Çakma Rapunzel: Çikolatalı pasta

Kıvırcık: Bir de bana söylüyor

Çakma Rapunzel: En azından ben görebildiği her şeyi almasını istemiyorum

Siz: Okey o zaman

Siz: Siz burada kavga edin

Siz: Ben çıkıyorum

Siz: Babay

Whatsapptan çıkıp telefonu kapattım. Daha sonra kartımın kılıfla telefon arasında olup olmadığını kontrol ettim. Yerinde olduğunu görünce kılıfı düzeltip telefonu cebime koydum. Masanın üzerinden anahtarımı da alıp cebime koydum. Beyaz günlük ayakkabılarımı giyip evden çıktım.

Siteden çıkıp sağa döndükten sonra birkaç site ötedeki markete girdim. Bir market sepet alıp içine sırasıyla kekler, çikolatalar, krakerler ve büsküvi koyduktan sonra cipslerin olduğu bölüme gidip birbirinden farklı birkaç paket cips aldım. İçeceklerin ve soğuk ürünlerin olduğu dolabın önüne geçtim. Birkaç tane meyveli yoğurt, kola, meyve suyu ve diğer gazlı içeceklerden aldım.

Aldıklarımın yeterli olduğuna karar verince ödemeyi yapmak için kasaya geçtim. Kasiyer ürünleri teker teker okuturken bende bir yandan poşetledim. Sonrasında ödemeyi yapıp poşetleri alıp marketten çıktım. Taksi çağırıp bekledim.

Taksi gelince binip Kaan'ların evinin adresini verdim. Yol boyunca gruptan Ece ve Kaan'la konuştum.

Muhtişim Üçlüler WhatsApp Grubu

Kıvırcık: Nerede kaldınız ya

Çakma Rapunzel: Kapıda

Kıvırcık: Dur geldim hemen

Siz: Ece gibi bir kızı da kapında bekletiyorsan Kaan

BermudaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin