1.

1.8K 110 84
                                    

"Evlenmek istemiyorum! 

"Hwang Hyunjin ile evlenmeden şirketin başına geçemezsin!"  

Minseo ve babası yine kavga ederken, Seungmin odasında kulaklığı takılı bir şekilde müzikle bağırış seslerini bastırmaya çalışıyordu. 

Ablası ve babasının kavgalarından bıkmıştı. Ablası yıllardır Kim şirketinin başına geçmek istiyordu fakat babası, Hyunjin denen herifle evlenmediği sürece şirketin başına geçirmeyeceğine ant içmişti. 

"Nefret ediyorum senden!" 

Ve işte yine aynısı olmuştu. Her akşam bu saatlerde istisnasız aynı sorun yüzünden kavga edilirdi. Sonra ablası sinirle evden çıkardı ve sabaha kadar da dönmezdi. Tabi ki bu süreçte en yakın arkadaşı Narae'nin yanında kaldığını herkes biliyordu. 

"Seungmin çık şu odadan!" 

Ah tabi ablası gittikten sonra sıra Seungmin'e gelirdi. 

Seungmin kulaklıklarını yavaşça çıkarttıktan sonra kapısını açıp babasının karşısında durdu. 

"Efendim baba." 

"Annenle konuşmuşsun bugün." 

"Evet?" 

"Bizi terk eden bir kadınla çok fazla görüşüyorsun oğlum. Saf olma." 

"O bizi terk etmedi baba. Siz anlaşmalı olarak boşandınız." 

"Aynı şey Seungmin. Sizi bırakıp yurtdışına gitti o. Hala onunla görüşecek kadar aptal mısın?" 

"Ben 22 yaşındayım. Kendi kararlarımı alacak kadar büyüdüm. Ablamın hayatına karıştığın gibi benimkine karışamazsın. Bu yüzden artık bana akıl verme." 

"Ben senin ve ablanın iyiliğini düşünüyorum oğlum." 

"Bizim iyiliğimizi değil. Şirketinin refahını düşünüyorsun. Ablamı, o adamla evlendirmenin sebebi de sırf Kore'nin en zengin ailesinden gelmesi. Yani hiçbir zaman tam olarak bizi düşünmedin. Düşündüğün tek şey paraydı." 

"Onlar bizim aile dostumuz. Bu işin parayla alakası yok." 

"Kıçımın aile dostusu baba." 

Seungmin babasına karşı alaycı bir şekilde sırıttıktan sonra tekrar odasına geçti. 

*

Seungmin
Minseo

Minseo
Hyunjinle görüşeceğim bugün 

Seungmin
Sen bilirsin abla
Ama sevmediğin bir adamla evlenmek ne kadar mantıklı ki?


Minseo
Seviyorum Seungmin
Sevmekmiş|
Yıllardır görmediğim adamı nasıl sevebilirim acaba|
Sadece evlenmek için erken olduğunu düşünüyordum 

Seungmin
Gerçekten mi?
Ben sevmediğini düşünmüştüm
Her neyse o zaman sen görüş onunla

Yani eniştemle :) 

Minseo
Ah kes şunu

Seungmin
Size iyi eğlenceler ablacım
Bende arkadaşlarımla buluşacağım 


Minseo
Tamam bebeğim
Görüşürüz sonra 

Seungmin
Görüşürüz abla 

"Evlenecek misin gerçekten?" 

"Ne yapabilirim Narae? Evlenmezsem şirketin başına geçemeyeceğim. Mecburum buna." 

"Minseo, Hyunjin'i hayatında sayılı kez gördün. Onu tam olarak tanımıyorsun bile." 

"Evet ama küçüklük arkadaşı sayılırız. Hem aile dostuyuz bana yardım edecektir." 

"Belki sevdiği birisi var nereden biliyorsun?" 

"Konuşacağız işte Narae. Bugün mesaj atacağım ona hatta tam olarak şimdi ve akşam buluşmak isteyeceğim." 

"Kabul etmezse? 

"Ne yapıp edip ettireceğim. Küçüklük arkadaşına yardım edecek biliyorum. Hyunjin her zaman yumuşak kalbe sahipti hala öyle olduğuna adım gibi eminim." 

"Sen öyle diyorsan..." 

*
Hyunjin
Minseo

Minseo
Hyunjin

Hyunjin
Minseo?

Minseo
Kusura bakma rahatsız ediyorum
Ama çok önemli birşey konuşmamız lazım 

Hyunjin
Ah yıllardır görüşmüyoruz
İstersen ilk önce bi nasılsın deseydin

Minseo
Haklısın haklısın ama çok acil birşey bu
Zaman kaybetmemeliyiz 

Hyunjin
İyi misin sen
Bir sorun mu var 

Minseo
Evet
Hatta çok büyük bir sorun
Lütfen atacağım konuma gel 
Bunu yüzyüze konuşmamız lazım 

Hyunjin
Tamam

Minseo
*konum*

////

Ay selam millet 👋🏻

Yarı texting bir fic yazayım dedim

Diğer ficler bile daha bitmedi ama nedense bu fic için çok heyecanlıyım bu yüzden hemencicik salıverdim

Ama şunu sormadan geçemeyeceğim konuyu nasıl buldunuz 😼

enişten yesin seniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin