"Cevabımı alamadım hala."
"Sen kendini ne sanıyorsun?"
"Hwang Hyunjin'in sevgilisi."
Hyunjin, Seungmin'e gülümseyerek bakıyordu. Bu çocuğun ne yaptığı hakkında bir fikri olmasa da şuan onunla gurur duyuyordu.
"Hwang Hyunjinle sevgili olmak çokta büyük bir şey değil."
"O zaman neden her gün göğüs dekolteni açıp onun odasına geliyorsun? Onu baştan çıkarmak için değil mi?"
Seungmin'in sırıtarak söylediği şeye, Lisa dudağını ısırmıştı.
"Ne o yoksa gerildin mi?"
"K-kes sesini."
"Peki o zaman, bunu sen istedin."
Seungmin, kızın saçını tutarak onu odadan dışarıya sürükledi. Tüm çalışanlar onlara bakıyordu, Hyunjin ise sadece gülümsüyordu.
"B-bırak beni."
"Hadi daha fazla canın yanmadan kendi çöplüğüne defol."
Seungmin, Lisa'nın saçını bırakarak onu itledi. Lisa ise ağlayarak eşyalarını toplamaya başladı.
Eşyalarını topladıktan sonra Seungmin'e sinirli bir şekilde baktı.
"Seni dava edeceğim!"
"İstediğini yap bebeğim, benim arkamda Hyunjin olduğu sürece her davayı kazanırım."
Lisa'nın yanlarından ayrılmasıyla, Seungmin sevgilisinin koluna girdi.
Herkes hala onlara bakıyordu ve birseyler fısıldıyorlardı.
"Herkes işinin başına!"
Hyunjin'in verdiği emirle herkes işine dönmüştü. Seungmin ise Hyunjin'i odasına sürükledi.
"S-seungmin?"
Hyunjin, özlediği yüze gözleri dolu bir şekilde baktı.
"Ben seni çok özledim."
Karşısında ki bedene sarıldı ve ondan da karşılık aldı. Ardından Birbirlerinden ayrıldılar ve Seungmin büyük olanın yanağını okşuyordu.
"Artık buradayım ve hiçbir yere gitmeyeceğim."
"Ablan ve baban?"
"Her seyi anlatacağım Hyunjin ama şimdi şu şirketten çıkıp daha sakin bir yere gidelim, olur mu?"
"Olur."
Hyunjin sandalyesini üstünde duran ceketini aldı. Heyecanlı oldugu her halinden belliydi, Seungmin onun bu şirin hallerine gülümsedi.
"Hadi gidelim."
Seungmin, beklenmedik bir şekilde büyüğünün elini tuttu.
"Gidelim sevgilim."
Birlikte odadan çıkan ikiliye herkesin gözleri dalmıştı. Minsung ikilisi ise sadece gülümseyerek onları izliyordu.
"Bu gördüğünüz adam benim sevgilim!"
Hyunjin'in mutlulukla dediği şeye çalışanlar şaşırsa da alkışlamaya başladılar.
Ardından şirketin çıkışına geldiler ama Seungmin görevliyi görünce duraksadı.
"Bir daha ben bu şirkete geldiğimde üstümü aramana veya randevu istemene gerek yok."
"Kusura bakmayın efendim, tebrik ederim ilişkinizi."
"Teşekkürler."
Senkronize bir şekilde teşekkür ettikten sonra şirketten ayrıldılar.
////
Diğer bölüm final desem üzülür müsünüz 🤸🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
enişten yesin seni
Randomseungmin enişte hyunjin enişten yesin seni söyle canımın içi ana ship: hyunmin yan ship: minsung