21.

417 56 22
                                    

"Şarap da getireyim mi? İçer misin? Film izlerken güzel gidiyor."

"Olur enişte!"

Seungmin, mutfakta ki enistesine bağırırken bir yandan da film seçiyordu."

"Geldim."

"Teşekkürler."

"Film buldun mu?"

"Hızlı ve öfkeli 10, uyar mı?"

"Olur."

Film başlarken, onlarda yerlerini almıştı büyük koltuğa yan yana oturuyorlardı. Hyunjin, bu kadar yakın olunca nasıl sakin kalabileceğini düşünüyordu.

*

Film ilerlerken, küçük olan çoktan sarhoş olmuştu. Seungmin çok fazla içen birisi değildi, çünkü içtiği zaman kendini fazlasıyla kaybediyordu ve uyuma ihtiyacı hissediyordu.

"Enişte?"

"Hm?"

Seungmin, eniştesinin boğuk sesine tahammül edememisti ona döndüğünde ise dolgun dudaklarıyla şarapı yudumladığını gördü.

"Uyumak istiyorum."

"Bu bebeğin uykusu mu geldi?"

Hyunjin, Seungmin'in yanaklarını sıkarken konuştu.

"Evet."

"Ama film daha bitmedi."

Hyunjin hala ayıktı, çünkü kolay kolay sarhoş olabilen bir insan değildi.

"Uykum var."

"Peki o zaman, gel buraya."

Çocuğu bir gelin gibi taşıyan Hyunjin, onu yatak odasına götürüp yatırdı.

"Benimle uyu."

Seungmin'in kendini kaybettiğini anlayınca, oda da durmasının sağlıklı olmayacağını biliyordu.

"Olmaz, Seungmin."

"Lütfen."

"Gitmeliyim, sen uyu."

Hyunjin tam giderken, Seungmin onun kolundan tutup kendine çekmişti. Ardından yatağa düşen Hyunjin'in üstüne çıktı.

"Üstümden in Seungmin, yanlış bir şey yapmak istemiyorum."

"Yap."

"Hayır."

"Ben istiyorum enişte, yanlış birşeyler yapalım."

Seungmin eniştesinin dudaklarına yapışmıştı. Hyunjin ise bunun iyi yerlere gitmeyecegini bildiği icin onu itmeye çalışıyordu. Fakat Seungmin, gerçekten kendinden geçmişti ve ne yaptığını bilmiyordu. Hyunjin de işte tam bu yüzden pisman olacakları bir sey yapmak istemiyordu. Seungmin, eniştesini bir yandan öpüyor bir yandan da kendisini onun aletine bastırıyordu.

Bu bizim ilk öpüşmemiz ama Seungmin kendinde değil.

Ben böyle hayal etmemiştim.

Beni gerçekten sevgiyle öpeceğini düşünmüştüm, bir anlık gelen arzuyla değil.

Hala eniştesini öpmeye devam eden Seungmin, sinirlenip öpüşmeyi kesmişti.

"Öpücüğüme karşılık vermelisin aptal!"

"Seungmin, lütfen yapma."

"Yapmak istiyorum!"

"Bağırma, sakin ol."

"Beni öp!"

Hyunjin dayanamayıp karşısında ki istekli çocuğun dudaklarına yapışmıştı. Ardından yerlerini degistirerek onun altta kalmasını sağladı.

Öpücükleri git gide derinleşiyordu. Hyunjin bir yandan da Seungmin'in sweatshirt'ünün altından meme uçlarını okşuyordu.

Seungmin daha fazla dayanamayarak altında ki pantolunu çıkarmaya başladı. Hyunjin ise ona gülüyordu.

"Yardım ister misin bebeğim?"

"Hm hm."

İkisi de birbirlerinin pantolonlarını çıkarmıştı ve iç çamaşırlarından da kurtulmuşlardı. Hyunjin, Seungmin'in deliğini genislettikten sonra içeriye girecekti.

"Hadi enişte."

İçeriye girdikten sonra, Seungmin'in inlemeriyle kafayı bulan Hyunjin gelgitlerini daha da hızlanıyordu.

"D-daha hızlı."

Seungmin'in boşaldığını gören Hyunjin, yavaşça içinden çıktı ve onu öne döndürdü.

"Çok kısaydı."

"Devam edeceğim, bebeğim. Sadece biraz dinlenmeni istiyorum."

"Ben dinlenmek istemiyorum, beni daha fazla yormanı istiyorum."

Hyunjin onu dinlemeyerek, kasıklarını öpüyordu. Git gide yukarı çıktı ve en sonunda meme uçlarına geldi. Onları yavaşça ısırdı ve küçük çocuktan bir inilti kazandı.

Hyunjin bunları yapmaya devam ederken, Seungmin onun penisini ellerinin arasına alıp gelgitler yapmaya başlamıştı.

"Y-yapma."

"Seninde hoşuna gidiyor enişte."

Hyunjin'in terlediğini gören Seungmin sırıtmıştı ve eniştesi de boşalınca penisini bıraktı.

Hyunjin yorgunlukla, Seungmin'in yanına kıvrıldı.

"Güzeldi değil mi enişte?"

"Çok güzeldi Seungmin."

Seungmin, Hyunjin'e yaklaşıp kollarının arasına girdi.

"Çok güzel kokuyorsun enişte."

"Sen daha güzel kokuyorsun bebeğim ama şimdi uyumalısın ki o güzel gözlerin dinlensin."

////

İlk defa smut yazdım çok garip hissediyorum 🙊

enişten yesin seniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin