3.

905 94 60
                                    

Hyunjin
Minseo

Minseo
Hyunjin
Ailenle konuştun mu

Hyunjin
Evet
Yarın Hwang restoranında aile yemeği yiyelim diyorlar
Size de uygunsa?

Minseo
Olur
Babamla konuşurum

Hyunjin
Yarın görüşürüz o zaman

Minseo
Görüşürüz

*

"Lan resmen evleniyorsun. Elimde büyüdün pezevenk."

"Minho hyung abartma istersen. Hem bu gerçek bir evlilik değil. 1 ay sonra boşanacağım."

"Seungmin için katlandığın şeylere bak. Hem çocuk senden 3 yaş küçük. Pedofili misin lan?"

"Ya hyung saçmalama. 22 yaşında koskoca adam. Neresi küçük onun?"

"Dalga geçiyorum tamam. Akşam için heyecanlı mısın? Tam 1 yıl sonra göreceksin onu."

"Hyung, hatırlatma. Bayılırım şuraya."

"Kuzenime bak sen. Lan daha iki gün önce yürümeyi daha yeni öğreniyordun. Ne zaman bu kadar büyüdün anasını satayım."

"Yeter hyung ya. Daha eve gidip hazırlancam."

"Duygulandım Hyunjin, duygulandım."

"Ya sanki beni sen doğurdun ne bu duygusallık. Siktir git odamdan, işim gücüm var."

"Oğlum teyze çocuklarıyız biz. Anne yarınım yani. Tabi duygulancam pezevenk. Sen duygudan ne anlarsın."

"Hyung, odamdan çıkar mısın? Hem senin işin gücün yok mu ya? Koskoca Hwang şirketinde çalışıyorsun ama avare avare dolaşıyorsun etrafta. Yani sırf şirketin başkanı kuzenin diye bu kadar rahat olma."

"Sus lan. Sana mı sorcam? Hem şu yeni aldığın sekreterin var ya fena yani."

"Hyung yuh ya! Sekreterime de sulanmazsın yani."

"İsmi Jisung'du dimi?"

"Evet."

"Kaç yaşındaydı?"

"23, bizden 2 yaş küçük işte."

"Genç çıtır diyorsun ha? Severim, bilirsin."

"Ay sapık mısın nesin? Git şuradan valla elimde kalacaksın."

"Tamam be ne mızmızlandın. Gidiyorum, hadi görüşürüz. Yarın anlatırsın gelişmeleri."

"Emredersiniz komutanım."

Minho odadan çıktıktan sonra Hyunjin deminden beri gizlediği gerginliğini serbest bırakmıştı.

Akşam için hem heyecanlıydı hem gergindi.

Seungmin'i 1 yıl sonra görmek onu ne kadar heyecanlandırsa da evlenme düşüncesi onu geriyordu.

*

Hwang ailesi restoranlarında oturmuş bir şekilde diğer aileyi bekliyordu. Bu süreçte Hyunjin'in annesi ve babasi oldukça mutluydu. Çünkü sonunda oğullarını evlendireceklerdi. Hemde tanıdıkları ve güvenilir bir aileden gelen birisiyle.

Hyunjin, annesi ve babasının aksine oldukça gergindi. Hatta gerginlikten karnı ağrımaya başlamıştı. Bu küçüklükten beri gelen bir alışkanlığıydı. Her gerginleştiğinde karnı şiddetli bir şekilde ağrırdı.

Hyunjin bir yandan ayağını sallıyor bir yandan dudaklarını ısırıyordu. Bu onun sabırsızlaştığının habercisiydi.

Çünkü artık ilk aşkını görmek istiyordu. O güzel gülümsemesini, tatlı kıkırdayışlarını ve meleksi sesini çok özlemişti.

Hyunjin bu düşüncelere dalmışken, Kim ailesi içeri girmişti.

Bay Kim önden yürürken, kızı Minseo ve oğlu Seungmin onun arkasındaydılar. Minseo kırmızı bir elbise giymişken, Seungmin siyah bir takım elbise giymişti.

"Geliyorlar." Bay Hwang geldiklerini söylerken, Hyunjin girişe bakmıştı.

İşte onu görmüştü, meleğini görmüştü.

Hyunjin'in gözleri doluyordu. Ve gerginliği aniden gidivermişti. Onu sakinleştiren şey ise Kim Seungmindi.

////

Ay ben bile gerildim 🤧

enişten yesin seniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin