34.

426 64 21
                                    

Kucağında uyuyan çocuğa baktı Hyunjin. Ona resmen tapıyordu, bir insanın kusursuz olmasına imkan veremiyordu. Fakat karşısında ki çocuğun kusursuz olduğundan adım gibi emindi.

Kirli işler yaptıktan sonra fazlasıyla yorulmuşlardı. Odaya göz gezdirdiğinde etrafın çok dağınık olduğunu gördü. Tişörtler, eşofmanlar, iç çamaşırları...

Seungmin'i uyandırmamak için yavaşça yataktan kalktı ve etrafı düzeltti. Ardından sevgilisi için kendi dolabından birkaç temiz kıyafet çıkardı ve komodinin üzerine koydu.

Kendine de birkaç kıyafet aldıktan sonra banyoya gitti.

*

Seungmin uyandığında düzenlenmiş odaya göz gezdirdi. Komodinde ise gördüğü kıyafetlerle yüzüne bir gülümseme yerleştirdi. Sevgilisinin onu düşünmesi çok tatlı gelmişti gözüne. Yataktan hızla kalktı ve kıyafetleri alıp banyoya girdi.

Banyodan çıktıktan sonra mutfaktan gelen kokularla mest olmuştu. Sevgilisinin aşçı olması onun için bir lütuftu.

Saçlarını da kuruttuktan sonra odadan çıkarak sevgilisinin yanına gitti.

Gördüğü bedene arkadan sarıldı. Hyunjin ise onun bu haline gülümsedi ve birbirlerinden ayrılınca elindeki dilimlenmiş salatalığı Seungmin'e verdi.

"Günaydın sevgilim."

Seungmin ağzı dolu olduğu için Hyunjin'e zar zor da olsa karşılık verdi.

"G-günaydın."

"Boğulacaksın Seungmin, yavaş ye."

Hyunjin'in uyarısını dikkate almayarak ağzındaki salatalığı hızla çiğnedi ve ona gülümsedi.

"Sabah öpücüğü verebilir misin?"

Hyunjin, Seungmin'in bu arsız haline gülümsedi. Ardından küçüğünün dudağına minik bir buse kondurdu.

"Ben doydum, kahvaltım çok güzeldi."

Büyük olan, küçüğün öpücükten bahsettiğini anlayarak güldü.

"Benim de karnım çok aç, sende beni doyurabilir misin?"

"Hayır."

Seungmin arkasını dönüp mutfaktan çıkmıştı. Hyunjin ise arkasından sadece bağırmakla kalmıştı.

"Hey! Bu haksızlık ama! Ben seni öptüm sende beni öpmeliydin!"

Seungmin ise umursamayarak salona geçti. Sevgilisini çıldırtmak onun hoşuna gidiyordu.

"Kahvaltımı hızlı hazırla!"

Salondan gelen sesle gülümsedi Hyunjin, sevgilisi çok yaramazdı ama bu halleri onun fazlasıyla hoşuna gidiyordu.

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra Seungmin'i mutfağa çağırdı. Mutfağa giren çocuğun üstündeki kıyafetlere şimdi odaklanabilmişti.

"Kıyafetlerim sana daha çok yakışmış."

"Fiziğim güzel olduğundan tatlım."

enişten yesin seniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin