27.

352 56 26
                                    

Seungmin önünde ki bilgisayarından performans ödevini yapmaya çalışıyordu fakat bir türlü odaklanamamıştı.

Çünkü aklı hala bugünkü olan şeylerdeydi.

Hyunjin'in onu koruması, kolunu omzuna atması, seni seviyorum demesi, onu kendi elleriyle beslemesi ve diğer şeyler.

Seungmin bunları hatırlayınca terlemeye başlamıştı. Evet, eniştesinden hoşlandığını artık kabullenmişti.

Masasında duran soğuk koladan bir yudum aldı ve bildirim sesi gelen telefonuna baktı.

Seungmin
Minseo

Minseo
Bebeğim
Buraya bak

Seungmin
Efendim abla

Minseo
Biz hyunjinle birkaç gün içerisinde boşanacağız
Biliyorsun sözleşmemiz bitiyor

Seungmin
Evet abla
Bir sorun mu var

Minseo
Seungmin
Ben galiba hyunjinden hoşlanmaya başladım

*

Seungmin ekrana bakakalmıştı, ne diyeceğini bilemiyordu.

Ablamla aynı kişiye aşığım.

Ablası için mutlu olmalıydı fakat olamıyordu. Telefonun çaldığını görünce hemen açtı.

"Seungmin?"

"A-abla?"

"Neden cevap vermedin?"

"B-babam çağırdı, kusura bakma."

"Ah sorun değil, bugün fark ettim ona karşı bir şeyler hissettiğimi. Bugün mutlu olduğunu söyledi ve beni akşam yemeğine çıkardı, o kadar nazikti ki. Yemek yerken onu inceleme fırsatı buldum. Gözünün altında ki ben, dolgun dudakları, saçları... Bu kadar yakışıklı olduğunu nasıl fark etmedim, bilmiyorum."

Seungmin'in gözleri dolmuştu. Ablası konuştukça Hyunjin gözlerinin önüne geldi. O gerçekten de ablasının dediği kadar vardı. Bir prens gibiydi ve o bir prensesle evliydi.

"S-senin adına çok sevindim abla."

"Sence o da bana aşık mıdır?"

Duyduğu şey kalbini acıtmıştı.

Özür dilerim abla ama o bana aşık.

"Eminim ki öyledir, onunla bunu konusmalisin. Belki de sonsuza kadar evli kalacak tatlı bir çift olursunuz, kim bilir?"

"Gerçekten böyle mi düşünüyorsun?"

"Evet abla, senin cazibene kapıldığına eminim."

"Şuan çalışma odasında işiyle ilgileniyor. Yanına gidip ona açılmak istiyorum ama bu cesareti kendimde bulamıyorum."

"Bosanmadan önce bunu halletmelisin."

"Yapacağım, bu sefer ablan Hwang Hyunjinle gerçekten evlenecek."

Seungmin daha fazla dayanamayacağını anlayınca, konuşmayı kesmek için bir bahane bulmaya karar verdi.

"A-abla performans ödevim var, şimdilik kapatıyorum."

"Tamam bebeğim, seni haberdar edeceğim."

Telefonu kapatan Seungmin, gözyaşlarına hakim olamamıştı.

Hyunjin'e aşık olurken ablasını hesaba katmamıştı. Şuan ablasına ihanet ettiğini düşünüyordu.

Ağlayarak mutfağa gitti ve içmeye karar verdi. Aldığı iki üç şişeyi odasına getirdi ve içmeye başladı. Ancak böyle sakinleşebilirdi.

Kendini fazlasıyla kaybeden Seungmin, ne yaptığını bilmiyordu ve enistesine yazmaya karar verdi.

*

Hyunjin
Seungmin

Seungmin
Bwn swnden hoslaniywom

////

Ohh her seyi bok ettim mis mis 🙆🏻‍♀️

enişten yesin seniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin