Toplantı bittikten sonra odadan çıkan ikiliye herkes bakıyordu.
Lisa ise hızlı adımlarla Hyunjin'in yanına geldi.
"Efendim, beni lütfen dinleyin-"
"Dinleyecek bir şey yok, toplantıdan seni nasıl kovduysam şirketten de kovuyorum."
"Hyunjin bey, ben gerçekten çok özür dilerim."
"İstifa mı edersin yoksa kovayım mı seni?"
Lisa ağlamaya başlayınca, Seungmin ona acıyarak bakıyordu.
Evet Lisa'nın toplanti odasında dediği şey onu sinirlendirmisti fakat yine de eniştesinin ileriye gittiğini düşünüyordu.
"Hyunjin, onu şirketten kovma."
Hyunjin, Seungmin'e dönmüştü.
"Neden? Cezasını çekmeli."
"Evet yanlış bir şey dedi ama baksana hatasının farkında ortada büyük bir şey yok, onu kovmamalısın."
Lisa gözyaşlarını silerek Seungmin'e baktı. Ona her ne kadar sinir olsa da şuan dediği şey için minnettardı.
"Seungmin ama-"
Seungmin eniştesinin elini aniden tutmuştu. Biliyordu karşısında ki adam kendisine karşı gelmeyecekti.
Hyunjin ise şaşkınlıkla ona baktı, bu atağı hiç beklemiyordu.
"Lütfen."
Seungmin ona yavru köpek gözleriyle bakıyordu, Hyunjin ise bu görüntü karşısında adeta eriyordu.
"Tamam, senin istediğin gibi olsun."
Seungmin Lisa'ya bakıp gülümsedi, kız da ona karşılık verdi.
"Çok teşekkür ederim efendim, sizi bir daha hayak kırıklığına ugratmayacagim."
Lisa'nın yanlarından ayrılmasıyla, birbirlerine baktılar.
"Sana herkesin içinde öyle bir şey dedi ve sen bunu affettin öyle mi?"
"Abartmaya gerek olduğunu düşünmüyorum, bir hata yapmış olabilir ama hatasını anlayıp özür dilemesi daha büyük bir şey."
Hyunjin, Seungmin'in kalbinin mükemmel olduğunu düşündü.
Ben doğru kişiye aşık oldum.
"Biliyor musun? Aslında işime karışılmasını hiç sevmem fakat sana karşı gelemedim. Beni kendine o kadar çok bağlamışsın ki, senin zıttına tek bir kelime bile söyleyemez hale geldim."
Seungmin dişlerini göstererek şirin bir şekilde gülümsemişti.
"Aşık olunmayacak gibi değilim ki."
Hyunjin ise onun bu tatlı hallerine dayanamayıp kolunu omzuna attı.
"Seni çok seviyorum, özellikle o gülüşünü."
Küçük olan beklenmedik itiraf karşısında şaşırsa da belli etmemeye çalıştı.
Hyunjin'in kolu omzunda oldugu için fazlasıyla garip hissediyordu.
Midesinde oluşan hisse anlam veremedi.
Ne yani mide de kelebeklerin uçuşması gerçek miydi?
"Hadi şimdi yeni ürünleri tatmaya gidelim, sana en az senin kadar tatlı ürünler denettireceğim."
////
Şuraya oturup zırlayacağım şimdi bu ne güzel bir aşktır 🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
enişten yesin seni
عشوائيseungmin enişte hyunjin enişten yesin seni söyle canımın içi ana ship: hyunmin yan ship: minsung