4.

850 101 68
                                    

"Hoşgeldiniz."

Bayan Hwang sıcak gülümsemesiyle Kim ailesini selamlarken, Hyunjin hala Seungmin'e bakıyordu. Resmen gözlerini ondan alamamıştı. Biraz daha bakarsa mutluluktan ağlayacaktı.

"Hyunjin, sevgiline ve ailesine selam versene."

Bayan Hwang uyarır tonda söylediği şeyle Hyunjin transtan çıkabilmişti. Ayağa kalktı ve Seungmin'in yanından geçerken Minseo'nun önünde durdu.

"Hoşgeldin bebeğim." Diyerek Minseo için sandalyeyi çekti. Bu nazikçe 'oturmalısın' demekti.

Minseo ise şaşırmıştı. Hyunjin'in bu kadar rol yapacağını düşünmemişti.

"Sizler de hoşgeldiniz efendim, ayakta durmayın oturun lütfen."

Bay Kim ve Seungmin de yerlerini alırken Hyunjin de kendi yerine geçti.

Oturduğu anda Seungmin'e baktı, gülümsemiyordu. Gayet ciddi bir ifade takınmıştı.

Hyunjin onunla konuşmak için can atıyordu. Ama nasıl konuşacaktı?

"Çocuklar uzun zamandır birbirlerini seviyorlarmış. Bizim daha yeni haberimiz olsa da bu haber karşısında çok sevindik Bay Kim. Oğlumuzun sizin gibi kültürlü ve iyi bir aileden gelen kızıyla evlenmesi bizi çok mutlu etti."

"Çok teşekkürler, biz de aynı şeyi Hyunjin hakkında düşünüyorduk. Onun kadar iyi, eğitimli, efendi birisi bulamazdık."

Ah baba, onun kadar zengin birisi demeyi unuttun.

Seungmin içinden düşündüğü şeylerle kaşlarını sinirden çatmıştı. Hyunjin ise bunu anında fark etti. Gözünü ondan ayıramadığı için olabilir miydi?

Seungmin şuan çatılan kaşlarıyla aşırı tatlı duruyordu. Hyunjin onun yanına gidip yanaklarını mıncırmamak için zor duruyordu. Bu gece dayanabilecek miydi orası da muamma.

*

Yaklaşık 2 saat olmuştu. Evet tam 2 saattir Hyunjin, Seungmin'e karşı bir adım atamamıştı. İçi içini yerken, nasıl konuşabileceklerini düşünüyordu.

Seungmin telefonu çalmasıyla yavaşça ayaklanırken, Hyunjin bu fırsatı kullanabileceğini düşündü.

"İzninizle."

Seungmin telefonunu alıp dışarıya çıkarken, Hyunjin de hemen onun arkasindan çıktı.

"Affınıza sığınıyorum."

Seungmin dışarı çıkıp telefonu açmıştı.

"Efendim Felix."

"Lan kavga var. Sen de orada aile yemeği ye."

"Ne kavgası?"

"Ya bu bizimkilerle şu götü kalkık Bambam'in tayfası fena atıştı."

"Niye? Kesin siz başlatmışsınızdır. Yerinizde durduğunuz yok ki."

"Ya aşk olsun Seungmin baba. Biz uslu uslu duruyorduk. Bu amcıklar bize laf attı. E bizim de elimiz kaşınıyordu zaten. İyi oldu yani."

"Sizin elinizin kaşınmadığı bir an söyle bana."

"Yok ki öyle bir an."

"Tamam Felix, uzatma. Zaten sıkıldım şu lanet yemekten. Dönüp dolaşıp aynı şeyleri konuşuyorlar. Baydılar, anlıyor musun?"

"Anlıyorum kanka. Ee orada Hwang Hyunjin yok mu? Aranızda çok yaşta yok, enişten olacak zaten. Bi sohbet et adamla."

"Banane ya, Hyunjin miymiş neymiş uğraşamam kimseyle."

"O zaman mızmızlanma kardeşim."

"Of kapatıyorum, yarın görüşürüz."

"Görüşürüz kanka!"

Felix telefonun ucundan bağırırken, Seungmin hemen telefonu kapatmıştı. Arkasını döndüğünde ise beklemediği birisiyle karşılaştı.

"Hyunjin miymiş neymiş ha? Kırıyorsunuz beni beyefendi."

"Kusura bakmayın."

"Ah şaka yapıyorum. Ee Seungmin görüşmeyeli nasılsın?"

"İyiyim siz nasılsınız?"

"İyiyim bende seni gördüm daha iyi oldum."

Hyunjin nazikçe gülümserken, Seungmin de bu gülümsemeye karşılık kıkırdadı.

İşte Hyunjin bu kıkırdamayı özlemişti. Bu tatlı melodi ona iyi geliyordu.

"En son sanırım geçen yıl görüşmüştük değil mi?"

Emin değilmiş gibi konuşuyordu Hyunjin. Kendisini bu kadar kolay açığa çıkarmak istemezdi.

"Öyle mi? Kusura bakmayın, hafızam kötüdür."

"Sorun değil. Nasıl olsa artık sık sık görüşeceğiz."

"Enişte diyebilir miyim?"

Hyunjin duyduğu şeyle öksürmüştü.

Ne? Enişte mi?

İstersen amca falan de Seungmin.

"İyi misiniz?"

"Evet evet iyiyim. Bir an bunu duymak yaşlı hissettirdi de kusuruma bakma."

Seungmin duyduğu şeyle kahkaha atarken, Hyunjin bu çocuğa aşık olduğuna bir kez daha emin olmuştu.

Lanet olsun, bu kadar tatlı olması saçmalık!

"O zaman kesinlikle enişte diyeceğim."

Sevgilim demeni tercih ederim.

"Öyle olsun kayınço."

Seungmin geceye bir tane daha kahkaha bırakırken, Hyunjin de onunla birlikte gülmüştü.

////

Şimdilik enişte-kayınço ilişkisi sonra görürüm ben sizi 😈

enişten yesin seniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin