19.

405 58 20
                                    

"Yani baya baya hoşlandığını itiraf mi edeceksin?"

"Evet, sende az sonra onunla tanışacaksın Seungmin. O kadar güzel ve naif ki. Etkilenmemek elde değil."

Yıllardır bana değil de, çarpıştığın kişiye aşık olacak kadar aptalsın Changbin.

"İtiraf etmek için sence de erken değil mi? Sonuçta daha birbirinizi bir kere gördünüz. Bu ikinci olacak, bence biraz daha zaman gerek."

"Aslında şöyle düşündüm. Bugün okul çıkışı bir yerlere gitmeyi teklif edeceğim ona, eğer aramızda bir şeyler olursa anında teklif edicem."

"Sen bilirsin, sonuçta bu senin hayatın."

"Ah geliyor işte."

Seungmin karşıdan gelen kızı gördüğünde, Changbin'e hak vermişti. O gerçekten çok güzeldi.

"Selam!"

"Hosgeldin Hannah, bu arkadaşım Seungmin."

"Memnun oldum Seungmin, bende Hannah."

Seungmin, uzatılan eli nazikçe sıktı ve tebessüm etti.

"Bende memnun oldum Hannah."

"Hannah, akşam bir şeyler yapalım mı?"

"İkimiz mi?"

"Evet, belki bir kafeye gideriz. Hem kaynaşmak için iyi bir fırsat, ne dersin?"

"Tabi ki olur ama Seungmin de gelmek istemez mi?"

"Teşekkürler Hannah ama benim başka bir planım var."

"Ah öyle mi? Peki o zaman Changbin ile gidebilirim."

"Kabul ettiğin için teşekkür ederim Hannah, sana okulu gezdireyim mi?"

"Olur."

"Seungmin, biz gidiyoruz kanka görüşürüz."

"Görüşürüz Changbin."

Seungmin ne kadar üzülse de arkadaşı adına sevinmisti, belki de arkadaşı bu sefer gerçekten aşık olmuştu.

*

Seungmin dersten çıktıktan sonra arkadaşı Felix ve Jeongin ile buluşmak için anlaştıkları restorana gitti.

"Seungmin, buradayız."

Jeongin'in sesini duyunca, yanlarına gitti.

"1 saat oldu, nerde kaldın ya?"

"Trafik vardı."

"Lan koskocaman Kim Seungmin'sin hala taksiyle gelip gidiyorsun."

"Özel arabayla gelsem, uçarak mı geleceğiz Felix? Her türlü trafiğe kalacağım sonuçta."

"Sus, mantıklı konuşma."

"Neyse ne sipariş ettiniz?"

"Pizza!"

İki arkadaşı da aynı anda bağırınca, Seungmin rezil olmanın verdiği utançla kafasını masaya gömdü. Arkadaslari onun bu hareketine gülerken, pizzaları çoktan gelmişti.

"Ohh sıcak sıcak, çok güzel."

"Parayı Seungmin ödeyecek dimi?"

"Lan hep ben ödüyorum, yeter artık."

"E aramızdaki zengin arkadaş unvanına sahip olan sensin, şansına küs."

"Ne günah işledim de sizinle arkadaş oldum?"

"Onu diğer tarafta öğrenirsin, şimdi pizzanı ye soğumasın."

////

Hala hatirliyo musunuz olay örgüsünü bilmiyorum ama şöyle minnacık bir geçiş bölümü yazayım dedim bol bol yorum yazın ki benimde fice devam etme istegim gelsin öpüldünüzzz 🙏🏻❣

enişten yesin seniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin