Selammmm!
Nasılsınız?
Sizin için Eylül'ü anlatan bir emoji bırakır mısınız buraya?
İyi okumalar✨️
Elimdeki maskeyi Helin'in yüzüne güzelce sürerken çalan kapıyla göz devirdik. Karan bilmem kaçıncı bahanesiyle odaya girip yanıma oturduğunda artık ikimiz de onu takmıyorduk.
"Shakira aldatılmış." Telefona bakarak söylediğine güldüm. Konu bulan buluyordu arkadaşlar...
Helin benim aksime susmadı. "Abi o günler öncesinin haberiydi ama sen bilirsin."
Karan göz devirdi sadece. Bana döndü bu sefer. "Sen ne düşünüyorsun Eylül?"
"Gitmeni..." diye mırıldanıp bu sefer kendi yüzüme maske sürmeye başladım.
Karan dudaklarını üzüp üzgünce bana bakarken ofladım. "Bakma şöyle." Sırıttı ama ses çıkarmadı.
Önüme dönüp Helin'in tuttuğu minik aynadan maskeyi sürmeye devam ettim. Ben sürerken üstümde Karan'ın bakışlarını hissediyordum. En sonunda ona döndüğümde tek dizini kırmış, yanağını diz kapağına yaslamıştı. Bakışları bendeyken içi gider gibi bakıyordu. İstemsizce gülümsedim.
"Hey! Ben de buradayım ama!" Helin'in her zamanki gibi ortamımıza sıçmasıyla ikimiz de göz devirdik. Helin ise sırıtıyordu.
Karan oturduğu yerden kalktı. "Ben odamdayım." Bana döndü bakışları. "Gel çok geç olmadan, annemler yattılar zaten rahat ol."
Kafamı sallayıp onayladığımda Karan odadan çıktı. Helin ise imalı imalı sırıttı sadece. Göz devirip ayağa kalktım. "E hadi üstümüzü giyinelim artık."
Helin de kalktığında Karan'ın gecelik koymadığını geldi aklıma. Göz devirdim. "Ben abinin yanına gidiyorum, tişört alacağım."
Helin sırıttı. "Tabi canım tişört al sadece sen."
İmasına göz devirip çıktım odadan. Karan'ın odasının önüne geldiğimde kapıyı tıklattım. "Gel."
Sesiyle içeri girdiğimde okuduğu kitabı kenara koydu. Odaya girip dolaba ilerledim. "Gecelik koymamışsın."
Dediğime sırıttı. "Tişörtlerimden giyersin diye düşündüm."
Dolabından bir tane tişört alıp ona döndüm. "Giydiğimi vermem yalnız bir daha."
Gülümseyip kollarını iki yana açtı. "Dükkan senin bebeğim." Gülüp üstümdeki tişörtü çıkardım. "Eylül!" Sırıtıp ona baktığımda çatık kaşlarla bana bakıyordu. Öpücük atıp aldığım tişörtü giydim.
Bilerek en bol tişörtü almıştım. Altımdaki eşofmanı rahatça çıkardığımda Karan yutkunup sabır çekti. Hızlı bir hamleyle doğrulup yatağın ucundaki bedenimi tuttu. Yatağa çektiğinde gülüp kollarımı boynuna sardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Je T'aime Bébé | Yarı Texting (+18) ✓
Romanzi rosa / ChickLitKaran : Eylül anlamıyorum Eylül : Şöyle anlatayım Eylül : Je t'aime bébé Eylül Kara & Karan Arslan HİKAYENİN İÇERİSİNDE +18 KISIMLAR, CİNSEL İÇERİKLİ KONUŞMALAR, KÜFÜRLER MEVCUTTUR! RAHATSIZ OLACAK OLANLAR OKUMASIN! je t'aime bébé : Seni seviyorum b...