3.3 (+18)

36.3K 659 169
                                    

Selam!

Nasılsınız??

⚠️Bölümün çoğu yetişkin içerik.⚠️
Malum sahnenin başlarında Ömüşümden bir tık yardım almış bulunmaktayım teşekkür ederim**
En uzun seks bölümünü yazdım bu arada, darısı balayına diyelim✍️🏻✍️🏻

Bölüm kolajı👇🏻

Bölüm kolajı👇🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İyi okumalar✨️

Yanıyordum. Karşımdaki görüntü sadece beni değil yanımdaki ablalarım ve Helin'i de etkilerken yutkundum.

Şöyle anlatayım; sevgilim Karan, Sara ablamın nişanlısı Yalçın abi -ki kendisi polis özel hareketta-, Ömer abi, Helin'in yeni takıntılısı aynı zamanda Yalçın abinin yeni teğmen olmuş kardeşi Yavuz tam karşımızda atış yaparlarken biz de onları izliyorduk.

Bakışlarım Karan'ın üzerinde gezerken giydiği beyaz tişört serinlemek adına başından aşağı döktüğü sular nedeniyle bedenine yapılmıştı. Altındaki pantolon bacaklarını sararken rahatsız edici bir darlığı yoktu. Parmağından çıkarmadığı yüzükleri avcumun arasındayken gerilen kol kaslarında, ardından ellerinden tişörtün altına kadar uzanan damarlarına baktım. Yutkunduğumda Helin'in fısıltısını duydum.

"Ben bu çocuğa net nikahı basarım." Eğilip Sara ablamı görüş açısına aldı. "Sara abla eminsin değil mi sevgilisi yok?"

Ablam gülerken başını iki yana salladı. "Eminim Helin yok."

-

Elim usulca Karan'ın bacağında gezerken parmaklarını elime sarıp sıktı. Bu 'dur' demekti. Sırıtıp parmaklarımın hareketini kestim. Yarım saattir masada oturmuş hep beraber sohbet ediyorduk fakat ben uslu durmayarak sürekli Karan'a dokunuyordum.

Başını kulağıma doğru eğdi. Nefesi boynumda gezinirken fısıldadı. "Eğer biraz daha devam edersen bu akşam eve gitmene izin vermem."

Gülüp omuz silktim. Biraz uzaklaştığında meydan okurcasına tek kaşını kaldırdı. Öpücük atıp göz kırptığımda bu Eylülce 'kabul edildi' demekti.

Elimi bu sefer bacağına değil direkt kasıklarına koydum. Sinirle bana döndüğünde ona bakmadan karşımdaki ablama döndüm. "Abla bu gece film izleyelim mi?"

Alya ablam tam cevap verecekken Karan atladı. "Bebeğim bugün bende kalacaktın, yarın da alışverişe gidecektik ya?"

Ona ters bir bakış attığımda alttan Ömer'i dürten eline güldüm. Yine bir şey diyemeden Ömer atladı lafa. "Evet! Yanımda konuşmuştunuz hatta. Benim de birkaç işim olduğu için beraber gidecektik."

Je T'aime Bébé | Yarı Texting (+18) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin