3.6

11.2K 504 163
                                    

Selam!

Nasılsınız?

İyi okumalar✨️

Aynadaki görüntüme bakıp memnun olduğuma karar verdikten sonra ayakkabımı da alıp çıktım odadan. Alya ablam da aynı sırada odasından çıktığında birbirimizi süzdük. Islak çalıp başını salladı. "Nasıl da bana çekmiş ama? Fıstık fıstık."

Gülüp uzattığı koluna girdim. Aşağı indiğimizde bizi gören babam gülerek ayağa kalktı. "Benim güzel kızlarım." Kollarını açtığında iki kolunun altına girip sarıldık. Saçlarımıza birer öpücük bıraktı. "Hadi gidelim, Sara ve anneniz önden yardıma gitmişlerdi."

Başımızı sallayıp hareketlendik. Bugün Ahu abla ve Ahmet abinin nişanı vardı. Evde, aile arasında bir istemeden sonra mahallenin ortasında bir eğlence ayarlamıştık.

Hayal teyzenin mahalleye yaydığı 'ayrıldılar' dedikodusundan sonra mahalleli ile yüz yüze gelip uğraşmak istemiyordum. Bu utanmak veya çekinmek değildi, sadece yobaz düşüncülerini duymak istemiyordum. Ben ne dersem diyeyim değişmeyecekleri fikirleri zaten. Uğraşmaya ne gerek vardı?

Babamın kolunun altında yürürken sessizdik. Yavaş yavaş kalabalığa geldiğimizde birkaç bakışı üstümde gördüm. İnsanların kendi aralarında konuşmalarını görmezden gelip bize ayrılan masaya oturdum. 8 kişilik masada annem, babam, ablalarım, ben, Yalçın abi, Yavuz ve mahalleden dul bir kadın olan Selma teyze oturuyorduk.

Yan masamızda ise Hayal teyze, Zarif amca, Karan, Helin, Lara abla ve çocuklar ve Selma teyzenin ablası -aynı zamanda Hayal teyzenin en yakın arkadaşı- Selime teyze oturuyordu.

Telefonumu çıkarıp Karan'a mesaj attıktan sonra kalktım masadan. Karan da kalkıp yanıma geldiğinde el ele kalabalıktan uzaklaştık. Sakin bir köşeye geçtiğimizde eğilip dudaklarıma hızlı bir öpücük bıraktı. "Çok güzel olmuşsun bebeğim."

Gülümseyip boynuna sarıldım. "Sen de çok şık olmuşsun." Beyaz gömleğini ve pantolonuyla gerçekten çok şıktı. Geri çekilirken yanağına dudaklarımı bastırdım. Avuçlarımı yanaklarına yaslayıp hafifçe sıktım. "Yerim lan seni."

Gülüp mırıldandı. "Ye bebeğim." Bakışları dudaklarıma indi. "Hatta ben de seni yiyim?"

Gülüp nazlı nazlı omuz silktim. Elimi tutup sürüklemeye başladı. Evlerin arasında bir köşeye beni çektiğinde sırtımı duvara yaslayıp dudaklarıma yapıştı. Gülümseyip kollarımı boynuna sararken dudaklarına karşılık verdim.

Alt dudağını sertçe emip ellerimi saçlarına doladım. "Ay oha be yuh!" Duyduğumuz sesle ayrıldığımızda sırıtarak bakan Helin'e göz devirdim. "Evler boş yani işinizi orada da halledebilirsiniz."

"Helin!" Karan'ın sinirli sesini duydum. Yüzümü göğsüne saklarken saçıma minik bir öpücük kondurdu.

"Ay utanma kız." Diyip omuz atan Helin'le kafamı çevirip ters ters baktım. Gülüp kaşlarını havaya kaldırdı muzipçe. Dil çıkarıp yeniden sarıldım Karan'a.

Je T'aime Bébé | Yarı Texting (+18) ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin